Neočekivani krivci: MUP otkrio tko dodatno stvara gužve na autocestama
Prometne gužve najčešće se stvaraju zbog velikog priljeva vozila, na naplatnim kućicama ulazima-izlazima s autocesta, prilazima turističkim središtima te u zonama mjesta gdje su se dogodile prometne nesreće
Komentari 83
Pa ima toga. Umjesto da on mene pretječe po lijevoj traci ja njega pretječem po desnoj. Luda kuća.
Kolone stvaraju ograničenja brzine koja su na mnogim mjestima premala. I kad naiđu Česi , Mađari, Poljaci na ta ograničenja oni voze još 10 km sporije a i više. Sve to iz " sigurnosnih" razloga da ne bi slučajno platili kaznu.
Postoje vozači koji su toliko arogantni da ih uopće nije briga što se događa u prometu izvan njihovog vozila. I kako onda čovjek ne bi trubio ili blicao?! Nekad se ne mogu načuditi dokle ide ljudski bezobrazluk i samoživost!
Znači gužve se stvaraju radi naplatnih kučica, naplatne kučice su neisplative, radinici muljaju sa karticama, radnici se žale da ne mogu na WC, uvedite vinjete i svi problemi riješeni!
Znači sada ste to, prije par tjedana uočili!??..nemojte ,molim vas više nikada ništa uočavati,,jer tim vremenskim odmacima od stvarnosti ste sve sje....li,,,desetljećima gledam idiote koji u lijevoj traci voze ispod 80 km/h i tako 100-tinama km
Trenutno ograničenje na većini autocesta je 100 km/h. Za koju godinu bit će 80. Štrumfovi će dežurati gdje god bude moguće, kako bi kaznili luđake koji debelo u 21. stoljeću s modernim automobilima na autocesti voze preko 100 km/h.
Ima dio vozača koji smatra da šta sporije voze da je to sigurnije. Redovito ubiju nekog nestrpljivog, a često samo nastave vozit bez stajanja. Na aurocesti je drugačija slika, ali isti ljudi i iste navike. Fali kazni.
Najveće gužve radi država jel ne uvodi vinjete i slovenski graničari jer mrze Hrvate i jalni su što toliki turisti posjećuju Hrvatsku. Sve ovo drugo je ustvari o.k. ...
dobro jutro, pa voze se ko babe.
Te su prometne gužve nastale jer dio vozača ne poštuje odredbe Zakona o sigurnosti prometa na cestama, tako da su se bezrazložno sporo kretali LIJEVIM PROMETNIM trakom, što je rezultiralo stvaranjem više kilometarskih kolona. Prometni TRAK, ne traka!
jebi ga stavite u vrhu zezone minimalnu brzinu na ac npr. 130km/h max 160. Zabrana uopće prometovanja kamp kućica na lijevoj. Kazna 5000kn. I problem riješen.
Gužve se stvaraju zbog preniskog ograničenja brzine. Na hrvatskim autocestama ne postoji dionica gdje je maksimalna dozvoljena brzina iznad 100 km/h.
Možda fali treća traka
Pa kaznite ih na izlazu ionako se sve snima
Glavni razlog guzvi na auto cestama u RH je nekultura placanja na naplatnim kucicama...ne pripremi se sitna lova pa se razgovara sa djelatnikom o utiscima s ljetovanja pa se ceka da ti ovaj isporuci racun pa se ceka da se zatvore prozori provjeri jesu li svi putnici vezani je li podignuta rampa jesu li svjetla upaljena i onda mozemo polako krenuti....provjerite koliko puta gamad izbacuje sapu prema djelatniku : u prosjeku tri puta, a dovoljno je jednom (ako si pripremio sitan novac i ako ne cekas da ti ovaj izda racun)...neki dan sam to provjerio na Luckom racajuci se iz pravca Karlovca...
kod nas ne mogu uvesti vinjete jer bi morala koštat jedno 15 000kn za 7 dana, kolko su nas ceste koštale
gužve se ponajviše stvaraju na naplatnim postajama. znači odhebati to u povjest i uvesti vinjete pod hitno.
Lijevi vozni trak na autocestama u Europi je pretjecajni, a desni vozni. Nije to tako komplicirano - ili možda jest?
Za početak bi nekako najlakše bilo uvesti Vinjete pa se radnici u tim naplatnim kućicama nebi morali mučiti sa brojanjem novčanica. Ali problem je kako da odgovorni uopće dođu na takvu ideju?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
fora mi je kada šleper koji vozi 84 km/h pretiče drugog šlepera koji vozi 83 km/h, tako da preticanje započne kod Jastrebarskog a završi kod Karlovca