ZAPUŠTENA INFRASTRUKTURA
Umjesto vlakovima putuju autobusima koji redovno kasne, a roditelji ne znaju hoće li djeca uopće stići na nastavu

Istarske željeznice sinonim su za nefunkcionalnost. U obnovu kolodvorskih zgrada diljem Hrvatske ulaže se 2,2 milijuna eura, od čega se sa 600.000 eura obnavljaju kolodvori u Istri
Komentara 13
JR
Ajme pa kao da obnavljaju 1000 km pruge sporo je to presporo ovaj HŽ treba reset kadrova i zaposliti sposobne ljude a ne uhljebe političke . Spori su i u vožnji i u obnovi bogte ručno bi to prije završili
NE
Mislim da bi HŽ trebala slijediti rješenja iz Istre: nabaviti autobuse, na njih stavit logo HŽ i neka autobusi glume željeznice. Od cijena ovih njihovih epohalnih obnova pruga mi se zavrti u glavi.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
144km samo 10 godina. Jedna ORA i riješeno za godinu dana.