Izračunao sam zašto je monetizacija – prijevara
Koncesionar bi zaradio 60 milijardi kuna, a ako ne idemo u monetizaciju, u tih 40 godina mi bismo zaradili 74 milijarde kuna
Komentari 41
Nikakve monetizacije auto-cesta neće biti, jer to neće dozvoliti odgovorni građani RH!
Ova Vlada je na brzinu skrpana,ne zna i treba je mijenjati prije nego nanese još veću štetu
I ja sam protiv monetizacije ali neka ovaj gospodin objasni kako je zaradio vilu u Ičićima iznad marine u kojij sada živi i pametuje drugima!!!
čudno!??? kod nas svi znaju računati, super sposobni i puni znanja a mi samo tonemo??? Tu nešto ne štima! Ili je i logika i čist razum napustio ovu zemlju?? Nitko nema rezultate rada, nitko. Najjeftinije bi bilo da uzmemo prinudnog upravitelja ( sa zapada ) platimo ga sto tisuća eurića na mjesec ( najjeftinija varjanta za građane ) i da majstor odere ni po babi ni po stricu, a vjerujte oni znaju. Ako su vani stvorili lovicu stvorili bi je i ocvdje!! samo što bi onda radio sabor i markov trg??? Njih poslati na radne akcije sa lopatama i tačkama da se druže i grade nasipe uz Savu!!
Naj manje Hrvatska vlada. Kad vidim Croatiu osig. Gredelj, HŽ, Sisak, priprema HP, itd...to je sve uništavanje Hrvatske te za našu unučad neče ostati kamen na kamenu. Nedopustimo im nikakvu prodaju ničega. Za bilo kakvu prodaju treba izračun u lipu zašto sada, gdje če se uložiti te što nam ostaje za prodaju. Sve je laž i obmana te pljačka Hrvatskog blaga, neče moći. Pozdrav dobrim ljudima
Bravo majstore koliko je samo poduzeća davalo samo doprinose pod moraš (cijela dnevnica, cijeli višak (u ono vrijeme) za zagreb - Split i tko bi trebao sada to nama vratiti ljigavi dončić ili netko drugi ?
Baš ste sebični! A što je sa provizijama uglednika ? Kako će si sada oni kupiti zlatne zahodske školjke? Malo više altruizma!
Da li ste racunali koliko bi Hrvatska zaradila kad bi 50% prometa krenulo preko jadransko jonskog pravca ne zaboravite da su i albanci krenuli putovati ka evropi ali ne preko Srbije ako smo napravili i nije bio problem 1000 km cemu je problem 40 km preko Dubrovnika a zamislite koliko tek bi se dobilo kad bi svaki auto kupio vinjetu naravno za dubrovcane dok se ne zavrsi ceta popust.Zasto su navalili ocajno sad da su vec nekome obecane ceste.Crnogorci takodjer i kad naprave autocestu opet ce im biti krace preko hrvatske koliki nam promet bjezi na stare ceste koliko madjara ide preko Bosne vinjetama bi morali na autocestu.
Vlast tretira ovaj Narod ka morone,dica znaju čemu služi monetizacija-da komunjare popune džepove prije skidanja sa povijesne scene.
Ne smijemo zaboraviti, da Hajdaš Dončića zanimaju samo trenutni efekti.
ukoliko jedna vlada bazira svoje gospodarstvo na prodaju strateškog bogatstva i narod,naravno, ne dopusti prodaju samog sebe,smatram da takva vlada mora staviti mandat na provjeru,te odstupiti sa pozicije.to je jedini mogući instrument koji vlada može povući u ovome trenutku. daa se vrati dug(dio ili cijeli),predlažem izdavanje obveznica,te ih kupi hbor ili mirovinski fond ili bilo koja banka samo da je u vlasništvu hrvatskog naroda.svaka vlada koja bi bila u nemogućnosti da vraća dugove mogla bi izdati obveznice,ali pod uvijetom da stavi svoj mandat na raspolaganje.društvo ne smije dopustiti da strani kreditori diktiraju vraćanje zajmova jer strani kreditori krešu zdravstvenu i socijalnu skrb te obrazovanje.
Ne mogu se jednostrano opredjeliti niti ZA niti PROTIV, jer je problem suviše kompliciran. Ali, znam da su dugovi HAC-a ogromni, a država je na "prosjačkom štapu". Ipak, ako autoceste i ne odu u koncesiju bit će po svoj prilici ovršene. G. Lužavec ima neke račune, ali na kojim temeljima ih je radio? Ako je već toliki stručnjak trebao bi imati studiju o tome na više stotina stranica koju je trebao podastrijeti javnosti, a ne samo prodavati maglu i dizati tenzije. Neznam kojem građaninu RH nebi bilo drago imati svoje autoceste koje bi normalno radile i normalno vraćale svoje dugove? Ali i svoju INA-e, svoju ZL Zagreb, svoje mkjekare, ...! "Sutra" nas vjerojatno čeka rasprodaja šuma, poljoprivrednog zemljišta, voda, ..., zraka, ...! Vi koji ste ekstremno protiv ove vlasti (i ja sam, ali na drugačiji način) pripremite se na vrijeme kada nova vlada, vjerojatno HDZ-a, bude radila ovo potonje. No, nemojte o onom da je prethodna vlada sve uništila i nova drugačjje nemože.
Ljudi izađite potpisati protiv ove odluke gdje su samo dva pametna a svi mi ludi.
ništa čudno ministri i vladasu produžena ruka nekim tamo komisijonarima da im se ugađa ,a tako se mora ponašat svatko tko želi na vlast uostalom zatoče biti dobro plačeni za poslušnost.
Postoji samo jedna valjana računica. Uz pretpostavku nepromijenjenih cijena, te povećanja obima prometa - za nas je povoljnije da se ne kreće u monetizaciju. U suprotnom ....
Bivsi ministar hdza koji je prvi predlagao monetizaciju, hahaha.
Ma kako Vi to zovete: vlada ? pa to je čopor bezveznjaka koje su isto takovi luđaci izabrali. Ne znači to da su oni drugi ,...HDZ ni za mrvicu bolji. Sve ista banda ne glasajte ni za koga.
uostalom autocesta zagreb lipovac je sagrađena davno prije svih kredita a sada bi ju dali u monetizaciju. sve mi ovo smrdi na lopovluk da bi se napunili neciji privatni džepovi
Bivsi ministar ne zna razliku izmedju zarade i prihoda. Pa dobro da jos postojimo kao drzava. Za vrijeme koje vlasti je on bio ministar?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Uskoro će i svako dijete znati da je monetizacija prijevara od ove vlade da sebi napune inozemne bankovne račune, kao što je to činila prethodna vlada "dok vladaš prodaj sve što vrijedi za bilo što".