Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 9
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Dan Gospodnji
Povratak na članak

Licemjerje: Radnici na novoj zgradi HBK rade i nedjeljom!?

No, to nije prvi puta da se na crkvenoj građevini radilo u Dan Gospodnji. Dogodilo se to i u finišu radova na Hrvatskom katoličkom sveučilištu u zagrebačkoj Ilici.

Komentari 495

ΜΙ
Μιχαήλ
19:33 05.04.2011.

Blues Slažem se sa tezom, \'\'ovaj grad je daleko od mitteleuropskog\'\' ali si neznam kako propustio vidjeti da je jednako daleko bio i prije rata. Pretpostavljam kako je možda u pitanju to što si prije rata bio mlad, pa jeje tada i smrad tuđeg, danima ustajalog znoja u usijanom tramvaju za tebe vjerojatno imao miris najnovijeg francuskog eau de toilette. No mladima kao i zaljubljenima nitko ne može ništa zamjeriti, ali odrasli su jedna druga priča.

VL
BL
bluesbob
08:39 06.04.2011.

Μιχαήλ je napisao/la: ------------------------------ Majk, kao činjenica koja mi ide u prilog jest da su se planinari infiltrirali u sve sfere ovog društva i povukli za sobom sve moguće rodijake i kroje nam sudbinu desetljećima, Kikaškog mentaliteta. Nešto pametniji su na vlasti a manje pametni su im biračko tijelo, k tomu i većina. Dugobabe, Čaprazlije, Pogana vlaka i ine vukoje**ne za koje nisam čuo do rata. A kojekakve Pusićke nikako nisu mjerilo kozmopolitizma. Pro et contra unedogled. Vjerujem da splićani i riječani također imaju slične stavove o planinarima koji su donijeli nekulturu i u njihove sredine.

VL
ΜΙ
Μιχαήλ
10:52 06.04.2011.

Blues Slažem se da je u Hrvatskoj i previše onih koji su se infiltrirali u sustav i tamo još po principu role toaletnog papira uvukli i svoje rođake i prijatelje. Ipak, riječ je o tek šačici ljudi, radi kojih nažalostost SVI došljaci iz regije iz koje su ti korumpirani kockastoglavci, nepravedno dobivaju etiketu tih glasnih, korumpiranih, nazadnih antikulturnjaka. Osobno nisam iz Hercegovine, ali jako mi je žao kada čujem prilično generalizirajuče, ksenofobične i podcjenjivačke izjave zagrepčana o hercegovcima, a jednako mi smetaju i ocjene protiv bosanaca, protiv dalmatinaca itd. Općenito, uvijek mi smeta kada se sa logike pojedinaca prelazi na logiku stada, odnosno kada dominantno društvo (domaći) traže žrtvenog Pedra za sve zlo i loše u nekoj sredini. To je ista ona tehnika, koju je nažalost, vrlo uspješno primijenio Hitler protiv židova u Njemačkoj, a iz toga je i vidljivo koliko je opasan taj \'\'populizam pogrešnog stada\'\'.

VL
ΜΙ
Μιχαήλ
11:07 06.04.2011.

Osobno pak poznajem veliki broj došljaka, a to uključuje i prirodnu demografsku rezervu hrvata, a to je i BiH. Sve su to obrazovani, kulturni, razumni, napredni mladi ljudi, koji svaki dan rade na razvoju Zagreba, Hrvatske, a masa njih je imala priliku raditi i vani, mnogi su iz čisto naivnog domoljublja ostali u Hrvatskoj. Usuđujem se tvrditi kako su ti ljudi većinom drastično drugačiji od svega par njihovih \'\'zemljaka\'\', spodoba koje su u nadzornim odborima, i koje su uništavale Hrvatsku 90-ih. Nažalost, svaki grad u Hrvatskoj ima svoju vlastitu mitologiju, Splitu i ostalim dalmatinskim gradovima su za sve krivi vlaji, slavonskim gradovima su za sve krivi došljaci iz Bosne. Najžalosnije je pak od svega toga, što se Zagreb nebi smio kao jedna velika sredina nalaziti u istom tom nizu gradova i sredina sa populističkim, malograđanskim mitologijama. Na sreću, u svim gradovima Hrvatske, postoje i pojedinci koji otvoreno istupaju protiv takvih malograđanskih, populističkih i ksenofobičnih mitologija, a to su gle čuda, upravo ljudi koji se u te gradove nisu doselili 20-30g. prije rata, već čije obitelji u tim gradovima vuku korijene još od prethodnog stoljeća. E to je duh koji od srca želim svakom gradu u Hrvatskoj, taj zaboravljeni kosmopolitski, otvoreni, napredni duh, koji su njegovali građani koji su nekoć izgradili u Zagrebu, Osijeku, Rijeci, Splitu sve ono čime se danas ponosimo.

VL
BL
bluesbob
11:37 06.04.2011.

Μιχαήλ je napisao/la: ----------------------------------. Debelo skrenusmo sa osnovne teme, komentiranja članka. Pretpostavljam da neću doživjeti da sadašnji potomci ipak neće doprinijeti da Zagreb doista postane kulturološki mitteleuropski grad. Mo\'š ti išćerat\' seljaka u grad al\' selo iz njega teško, maa kako ti apologizir\'o dođoše. Svakodnevnica to pokazuje. No tako i ja imam njih za prijatelje koji su se rado stopili u pravi duh Zagreba kao sociološko-kulturološke sredine.

VL
ΜΙ
Μιχαήλ
12:23 06.04.2011.

Blues Jednostavno nikada neću prihvatiti pogrešno učenje prema kojemu je selo manje vrijedno od grada, a čini mi se da je iz tvog i nastupa mnogih drugih zagrepčana, to moguće pročitati. **** Lokus rođenja nije jamstvo za \'\'biti civiliziran iiran i napredan\'\', pogledaj gdje se rodio Tesla, ali i mnogi drugi velikani, svi redom na selu, a postigli su kulturno-civilizacijsku razinu kakvu za cijelog svog života nisu postigli mnogi rođeni u velegradima. **** Bottom line; malograđanština, zatucanost, nekultura, nisu odrednice mjesta rođenja, već stanja duha. **** Takvo je stanje duha moguće naći bilo gdje, i u Londonu ali i u Trebarjevu Desnom, i kod ljudi rođenih na selu kao i kod ljudi rođenih u velegradu. **** Kako inače objasniti činjenicu da primjerice i velehvaljena mitteleuropa bilježi takve pojave, recimo neki bečani drže da su zagrepčani neka niža vrsta? **** No takve pojave \'\'bečke malograđanštine\'\' nisu pravilo, a kod nas nažalost jesu. **** Biti nekulturan, jest ne biti u stanju staviti se u prostor, vrijeme i kulturu sredine u kojoj se nalaziš, a po toj definiciji svatko tko ne poštuje tuđi dom, ili tko se silom pokušava nametnuti većini, jest nekulturan, bilo seljak bilo građanin.

VL
ΜΙ
Μιχαήλ
12:41 06.04.2011.

Blues I nemoj miješati tradiciju sela sa nekulturom, tradicija sela je također veliko nacionalno blago, sve se svede pod pojam Etnologija. **** Nije problem sa seljacima koji dođu u grad i dalje ljube svoje običaje sa sela, ali te običajeaje svode pod razumne gabarite velegrada polako prihvaćajući i dominantnu kulturu; dakle ne prkose i ne nameću svoje tradicije gradu. **** Problem je u ljudima koji poštuju samo svoje tradicije, i koji nemaju ni namjeru prilagoditi se sredini u koju su došli. Ali takav je primitivizam moguće ustanoviti u oba smjera migracije. **** Srećom, doseljenici se većinom nastoje prilagoditi gradu, no to ne znači da će posve odbaciti svoju kulturnu pozadinu, a ta je pozadina samo bogatstvo jednog velegrada a ne osuda. **** Dalmatinac u Zagrebu, tako neće odjednom priječi sa dalmatinske na kontinentalnu kuhinju, ali tu i tamo će od novih prijatelja pokupiti najbolje recepte kontinentalne kuhinje a ljubazno će \'\'domaćima\'\' odati tajne najboljih specijaliteta iz Dalmacije. Tako dolazi do obostranog obogaćenja, nitko tu ne gubi. Ustvari, gube samo uskogrudni, zatvoreni, malograđanski \'\'čuvari visoke kulture\'\' , jednako kako je izgubila i Kina kada je u trenutku vrhunca moći i supremacije nad ostatkom svijeta odlučila da joj svijet nema što ponuditi i ogradila se zidom.

VL
BL
bluesbob
13:21 06.04.2011.

Μιχαήλ je napisao/la---------- --------------------------------------- Seljaka duboko poštivam jer nas napose i hrane a i solidariziram se sa njima zbog načina kako ih vlast degradira. No postoji druga kategorija: seljačina kao personifikacija svega nekulturnog koje su donijeli sa sobom. Ako tii kao pandan seljačini paše malograđanin, mogao bih se složiti s tobom. Malograđanin je stepenica više od seljačine pa vjerojatno slijedeće generacije iščišćuju opanke svojih predaka od ostataka blata. Čast iznimkama, a ima ih.

VL
BL
bluesbob
13:38 06.04.2011.

Μιχαήλ --------------------- Osobno mi je, sudbinski, žao kaj se nisam rodil u Splitu, Zadru ili Šibeniku jer mi taj stil života odgovara. Zato imam ženicu poludalmošicu pa rado ljetujemo na Bracu i uživamo u blagodatima malog mista, koje je, iakoo malo, iznjedrilo poznate hrvate koji su doprinijeli našoj kulturi.

VL
ΜΙ
Μιχαήλ
16:31 06.04.2011.

Dakle seljačina može biti i čovjek rođen na selu ali i u velegradu? Ipak ne slažem se sa generalizacijom \'\'došljaci=seljačine\'\', jer to naprosto nije točno. Većina se došljaka pokušava što prije prilagoditi sredini, a tek jedan vrlo mali dio želi želi nametnuti svoje tradicije sredini u koju su došli. Ta je šačica primitivaca i nazadnjaka nažalost, izuzetno bučna i stvara privid većine. Još je pak žalosnije ali je i simptomatično, to što se u očima domaćih malograđana koji žive u velegradu, ta slika multiplicira i izvrsno služi kao opravdanje za svaki osobni neuspjeh tih pojedinaca. Tako je recimo nekim ljudima za osobni životni neuspjeh, kriv svaki slavonac, dalmatinac, bosanac, hercegovac koji je nedavno pristigao u Zagreb, ali ti ljudi zaboravljaju kako su se ovi \'\'dotepenci\'\' u svojim životima i žrtvovali da bi danas nešto imali. Činjenica prisutnosti dotepenaca u Zagrebu, nikako neće objasniti razloge zbog kojih masa zagrepčana nije završila nikakve škole, a unatoč tome što žive u susjedstvu najboljih i najopremljenijih srednjih škola te najboljih fakulteta u Hrvatskoj, sve to postaje još neshvatljivije kada uzmemo u obzir da u Zagrebu nije bilo nikakvog rata i da se u doba krvarenja Slavonije i Baranje, Dalmacije te Like, u Zagrebu tulumarilo po The Best-u, Aquariusu itd. A razlika između domaćih i pridošlih drastična je po više pitanja; ovi pridošli su duboko traumatizirani ratnim stradanjima, gubitkom voljenih, materijalno imaju daleko manje od domaćih koje rat nije ni okrznuo. Ako bi se kladio na uspjeh jednih i drugih, kome bi dao veće šanse? No zaboravimo sve škole, postavlja se načelno pitanje; kakva je to domaća većina koja se nije u stanju kulturom, nametnuti šačici glasnih i primitivnih došljaka?

VL
ΜΙ
Μιχαήλ
16:40 06.04.2011.

Hehe, sada sam se sjetio jednog urnebesnog prizora, ali koji potvrđuje pravilo; jedan od mojih bivših kolega sa fakulteta, inače rođeni spličanin, u roku od svega 2g. od kada je došao u Zagreb, počeo je govoriti \'\'Kaj\'\'. Probaj zamisliti kakokako to smiješno zvuči sa splitskim naglaskom. Nastranu šale, to pokazuje da se ljudi pokušavaju prilagoditi, često i ne sluteći kako u tim naporima gdjekad postaju i smiješni. Od tih vremena je prošlo više godina, i nekidan ga sretnem, sada se već skoro i ne kuži kako je taj, još uvijek čudniji \'\'Kaj\'\' iz splitske redakcije, ali prijatelji i kolege mog kolege, sve su redom zagrepčani, on živi stilom tipičnog dobro obrazovanog i kulturnog zagrepčanina. Takvih sam se priča nagledao.

VL
BL
bluesbob
08:06 07.04.2011.

Μιχαήλ je napisao/la: Dakle seljačina može biti i čovjek rođen na selu ali i u velegradu? ITDITD... ---------------------------------------------------------------- U ostatku se slažem s komentarom ali opet ja u klin ti u ploču. Ja ne generaliziram nego navodim da itekako u metropoli ima dojdeka seljačina koji se ne žele odreći mentaliteta iz zavičaja. Hoda takav avenijom Dubrava u majici natpisa j **eš zemlju koja Bosne nema. I kaj reći. Susjed ispred zgrade, živi u kući, do\'šo iz Dervente, kad se fešta piči po cajkama i tlači okolne susjede. Itdibliže. Eto nam gradolnačelnika, hillybilly par ekselans, koliko god to pokušava izbjeći.

VL
BL
bluesbob
08:45 07.04.2011.

Μιχαήλ --------------- P.S. odi koji put, ako nisi, na izlet nedjeljom na Jakuševac. Ja uživam u izletu, kad malo zatopli. I odbaci predrasude. To ti je noir sam tak.

VL
ΜΙ
Μιχαήλ
15:17 07.04.2011.

Pa jasno je da svugdje ima takvih izrazito primitivnih i nekulturnih ljudi, ako misliš da takvi postoje samo u Zagrebu te da je samo riječ o ljudima iz BiH ili ljudima iz provincije, onda jako griješiš. U mom rodnom Slavonskomom Brodu, takvi su primitivosi puno uočljiviji nego u Zagrebu, i kada čovjek gleda onako površno, oni stvarno, izgleda vladaju gradom. No ako pažljivije i strpljivije pogledaš, onda vidiš i u toj znatno manjoj sredini od Zagreba, mnogobrojne njihove \'\'zemljake\'\' koji su samo na ponos regiji (zemlji) iz koje su došli, dakle kulturne, mlade, obrazovane, inteligentne i nadasve mirne ljude. Između tih \'\'zemljaka\'\' koji u sitne sate usred stare jezgre Broda puštaju cajke i onih drugih koji su kulturni, mirni, obrazovani, nemoguće je povući ikakvu paralelu, jedina im je veza to što su pristigli is iste regije (zemlje) ali dalje se gube svake sličnosti. Baš zbog toga, ne želim se prepuštati jeftinom, lokalnom i malograđanskom populizmu domicila. Panično bježim od plemenskih rasprava tipa, \'\'tko je pravi Brođanin a tko je dječko\'\' (lokalizam \'\'dječko\'\' = dotepenac), i nastojim svakoga sagledati pojedinačno, svakome dati šansu da se predstavi kao pojedinac a ne pripadnik \'\'krivog stada\'\'. Ljudi nisu ovce, pa ih se ne može svrstavati u stada.

VL
ΜΙ
Μιχαήλ
15:49 07.04.2011.

Što se pak tiče gradonačelnika Zagreba, moram primijetiti par zanimljivih pojava vezano uz njegovo obnašanje dužnosti: 1. Bandića su više puta sami građani Zagreba izabrali za gradonačelnika, a nećemo valjda reći kako je u Zagrebu 99% dotepenaca? (kako smo većć utvrdili, 90-ih nije bilo nikakvog masovnog egzodusa pravih zagrepčana, pa je stoga za očekivati da su ovi u većini u svom gradu) 2. Bandić u očima pravih zagrepčana nije bio HillyBilly sve dok nije istupio iz SDP-a, kako je moguće objasniti taj fenomen? 3. Bandić je za Zagreb učinio 5x više negoli su za grad učinili neki njegovi prethodnici NEdotepenci. 4. Slažem se, često je bahat, neciviliziran, autokrat itd, ali kako to nitko nije primijetio sve dok ovaj nije istupio iz SDP-a? 5. Zbog čega zagrepčani toliko žele zaustaviti razvoj i napredak vlastitog grada? Naravno, govorimo o horvatinčićevu centru na Cvjetnom trgu i vrlo zatucanom stavu dijela građana prema kojemu se treba konzervirati cijeli grad i ostaviti takvo stanje narednih 500g. dok se u međuvremenu sve metropole oko Hrvatske pretvaraju u supermoderne gradove 21.st. Zar je tako teško otići do gradova srednje europe, zapadne europe itd i pogledati kako urbanizira grad na suvremeni način? Tko je bio u Beču, Berlinu, Londonu, itd, mogao je vidjeti cijeli niz supremodernih građevina od aluminija i stakla i to usred stare gradske jezgre, i nitko od tamošnjih građana ne diže nikakvu buku (u tim je društvima min 23% VSS ljudi). Kao i u slučaju Cvjetnog, i tamo su supermoderne građevine u staru jezgu usađene pažljivo, tako da se uklope u taj dio grada, tzv. tehnikom interpolacije. Zagrepčani, ta je arhitektonska tehnika jako dobro poznata i danas dominantna u razvijenim društvima zapada, a zove se INTERPOLACIJA. I na kraju moram primijetiti još jednu šokantnu činjenicu; isti ljudi koji prosvjeduju zbog Cvjetnog, nikada nisu prosvjedovali zbog toga što se fasade najstarijeg dijela grada Zagreba - Gornjeg grada, raspadaju na očigled turista, koliko znam nije se osobito prosvjedovalo ni zbog sve veće betonizacije rubnih dijelova grada, te činjenice da već odavno u gradu nije predviđena gradnja nijednog uređenog parka. Isto tako, zaštitari Zagreba redovito se bune protiv izgradnje visokih nebodera, dok se recimo u prelijepim gradovima kao što su Prag, Krakov, Budimpešta ali i Berlin, Beč, neboderi grade bez ikakvih problema. Naravno, tamo se poštuju neka pravila, neboderi se ipak ne mogu graditi u samom centru starog grada, jer svojom visinom narušavaju gabarite tih dijelova grada i time onemogućuju primjenu tehnika interpolacije, ali u Zagrebu se skoro uopće ne grade reprezentativni neboderi, još dan danas je najviša građevina grada zgrada iz 19.st.

VL
BL
bluesbob
18:35 07.04.2011.

Μιχαήλ je napisao/la: ------------------------------Počeh pisati o žabokrečini vlasti ovog grada no admin mi izgleda reže u korijenu riječi. No neću imenovati ljude koje sam poznavao na koje načine su dolazili do svojih pozicija a sve nepotizmom, partijskom linijom i rodijačkim odnosima. Horvatinčićeva interpolacija nije sporna kao građevina nego kao pogodovanje kapitalu i uzimanje debelih provizija ispod žita kako to već ide lokalno-globalnim načinom u ovoj zemlji, a sve iz naših džepova.

VL
BL
bluesbob
18:41 07.04.2011.

Μιχαήλ je napisao/la: -------------------------------- P.S. Bandić je došao na mjesto isključivo po partijskoj liniji glasovima po direktivi dok ga nisu spirili jer je htio na dvi stolice a partija ne trpi neposluh. Puno zna o svima njima pa ga ostavljajui na miru. Ja nisam glasal za njega i nije moj gradonačelnik. Populizmom i podilaženjem sitnoj raji je kupovao glasove. A OVAJ GRAD SE GRADI ISKLJUČIVO NAŠIM NOVCIMA PA JE LAKO TUĐIM K+++OM PO TRNJU MLATITI. I NIJE 99% NEGO BAR 20% NOVOPRIDOŠLIH.

VL
ΜΙ
Μιχαήλ
21:20 07.04.2011.

07.04.2011. u 18:35h bluesbob je napisao/la: Μιχαήλ je napisao/la: ------------------------------Počeh pisati o žabokrečini vlasti ovog grada no admin mi izgleda reže u korijenu riječi. No neću imenovati ljude koje sam poznavao na koje načine su dolazili do svojih pozicija a sve nepotizmom, partijskom linijom i rodijačkim odnosima. Horvatinčićeva interpolacija nije sporna kao građevina nego kao pogodovanje kapitalu i uzimanje debelih provizija ispod žita kako to već ide lokalno-globalnim načinom u ovoj zemlji, a sve iz naših džepova. _________________ Super, slažemo se da po pitanju arhitekture i modernosti pristupa, kakav se sasvim jednako primjenjuje i u Beču i Londonu (interpolacija) ništa nije sporno, ali primjeti činjenicu da prosvjednici prosvjeduju upravo zbog tih tehničkih stvari. Naravno, tu i tamo ponešto kažu i o mogućoj korupciji, ali ne mogu to ničime potkrijepiti. Bez dokaza, ne možemo reći nijednu jedinu riječ protiv projekta Cvjetni prolaz, jer u tehničkom smislu, skoro je posve korektan. Ok, mene osobno malko smeta to što projekt zaista jest uzeo dio dosadašnjeg šetališta, ali izgleda, barem prema projektu, kako je prolaz omogućio dijelom i nadoknadu javnih interesa, jer sada grad ima više parkirnih mjesta u centru grada. Ipak, siguran sam da na vrlo slične probleme, zbog skučenosti prostora u starim jezgrama grada, nailaze i slični takvi projekti u Londonu, Beču itd. Što se tiče pogodovanja kapitalu, toga imaš svugdje u svijetu, pogotovo u razvijenim zemljama, svakom je gradu u interesu privući što više kapitala, samo je kod nas kapital toliko omražen, pa stoga i nije jako čudno što stranci ne ulažu u Hrvatsku već u Bugarsku, Srbiju itd. Priznajem, i meni je krupni kapital ponešto mrzak pojam, ali moramo biti svjesni, kapital najbolje i najbrže gradi gradove, bez njega nema razvoja - on je nužno zlo! Sve poznate i značajne građevine starih jezgara hrvatskih gradova, izgradile su isključivo bogate obrtničke, industrijske, trgovačke, bankarske i aristokratske obitelji naše prošlosti i njihov kapital. Jedini su izuzetak, kulturne ustanove kao što je HNK i sl, ali u novija vremena, privatni kapital gradi i takve građevine, a države u odnosu na krupni kapital sve više slabe. Što se pak tiče nepotizma, rodijaštva i sl; toga ima i bez pridošlica, i lijepi i dobri i kulturni domaći također su nepotisti, također uzimaju ispod žita, a sve je to navika još iz \'\'blaženih\'\' vremena komunizma.

VL
ΜΙ
Μιχαήλ
21:46 07.04.2011.

07.04.2011. u 18:41h bluesbob je napisao/la: Μιχαήλ je napisao/la: -------------------------------- A OVAJ GRAD SE GRADI ISKLJUČIVO NAŠIM NOVCIMA PA JE LAKO TUĐIM K+++OM PO TRNJU MLATITI. I NIJE 99% NEGO BAR 20% NOVOPRIDOŠLIH. ___________________ Grad se možda(?) održava našim novcima,a, ali svugdje u normalnom svijetu gradove gradi ISKLJUČIVO(!) privatni kapital. Stav da se grad gradi javnim novcem, stvar je komunističke prošlosti. A \'\'naš\'\' novac, nastaje kada \'\'nas\'\' uposli kapital, odnosno kada nam krupni kapital omogući otvaranje radnih mjesta. Krajnje pojednostavljeno; bez otvaranja radnih mjesta, a to ne radi država, već privatni kapital (država samo omogućuje povoljne uvjete za otvaranje radnih mjesta), nema zaposlenosti, bez zaposlenosti nema PRIMANJA, bez primanja NEMA POREZA I PRIREZA, a time nema ni novca za komunalne poslove. Dakle, \'\'naš novac\'\' je u izravnoj vezi sa krupnim kapitalom. Primjeti kako siromašniji gradovi, a to su svi oni koji nisu u stanju privući krupni kapital i time zaposliti svoje građane, ne mogu inkasirati od svojih građana taj \'\'naš novac\'\' pa time ne mogu ni graditi. Na kraju priče, sve se svodi na priču o zakonu održanja energije, energija ne može nastati iz ničega, isto vrijedi i za novac. Bez poduzetništva, bez privatnog kapitala, bez ulaganja, NEMA(!) ni razvoja ni gradnje na nekom području. Centralna država (i gradovi i općine) je prije potrošač nego proizvođač novca, i ono malo novca što zaradi poneka državna tvrtka, ne može graditi ništa ozbiljnije, ili možda može ali uz inozemni dug kakav ima Hrvatska.

VL
ΜΙ
Μιχαήλ
21:59 07.04.2011.

E da, zaboravih napisati nešto o spomenutim postotcima; čak i da je u gradu 20% dotepenaca, još uvijek ostaje 80% domaćih. Sve je jasno, bez većine domaćih, Bandića se nije moglo izabrati. Inače, malo je vjerojatno da bi neki dotepencici koji nisu iz BiH, glasali za SDP, tako da se tih \'\'20% sigurnih\'\' glasova još smanjuje. ps. ups, možda se ipak za rata dogodio egzodus dobrodušnih i kulturnih domaćih zagrepčana, jer ispada da je oko 20% domaćih pobjeglo iz Zagreba, što je oko 156 000 ljudi (=broj stanovnika Osijeka + broj stanovnika Bjelovara).

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.