Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 73
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
DODJELA U EU PARLAMENTU

Konzum, Kaufland i Sana Delikatese dobitnici 6. godišnje nagrade "Najdonator"!

Najdonator
05.12.2023.
u 16:33

Borzan: Rezultati doniranja u ovim kriznim vremenima pokazuju izuzetnu društvenu odgovornost i osviještenost hrvatskih tvrtki u doniranju hrane

Hrvatske tvrtke koje su donirale najviše hrane u prošloj godini su Konzum, Kaufland i Sana Delikatese. Za svoje humanitarno djelovanje i društveno odgovorno poslovanje danas su u Bruxellesu primile priznanje Najdonator, koje šestu godinu za redom dodjeljuje hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu Biljana Borzan.

Prema podacima državnih tijela, ukupna prodajna vrijednost donirane hrane u 2022. godini bez PDV-a u Hrvatskoj je iznosila 4.927.166,11 eura, odnosno 37.123.733,05 kuna! Radi se o rekordnom iznosu donirane hrane u Hrvatskoj od pokretanja inicijative Najdonator 2018. godine te povećanju od 25% u odnosu na 2021. godinu, kazali su iz ureda Biljane Borzan.

- Čestitke nagrađenim tvrtkama i njihovim radnicima što su pokazali izvanrednu društvenu odgovornost u 2022. godini. Ovi izvrsni rezultati svakako vesele jer pokazuju kako i u kriznim vremenima poput ovih, hrvatske tvrtke pokazuju izuzetnu društvenu odgovornost i osviještenost u doniranju hrane. Svjesna sam kako je jednom dijelu povećanja ovog iznosa pridonijela i inflacija, ali je ovoliki porast u odnosu na godinu prije definitivno razlog za zadovoljstvo. Dokle god ima gladnih ljudi, dokle god su socijalne samoposluge poluprazne, potrebe za ovakvim akcijama svakako ima i mi moramo učiniti sa svoje strane sve što je moguće kako bismo brojke još učinili boljima - izjavila je potpredsjednica europskih Socijalista i demokrata Biljana Borzan.

VEZANI ČLANCI: 

Konzum je već šestu godinu za redom najveći donator u kategoriji velikih trgovaca i proizvođača hrane. Ustrajnost Konzuma i društvena odgovornost koju pokazuje od samog začetka akcije te ovogodišnjim iznosom od 1,217.938,20 eura donirane hrane.

- U svakodnevnom suočavanju s rastućom socijalnom nejednakošću i izazovima u osiguravanju hrane za najugroženije članove društva, doniranje hrane ostaje naš prioritet. Donacijama utječemo na kvalitetniju prehranu socijalno ugroženog stanovništva, doprinosimo borbi protiv gladi i posljedica siromaštva te smanjujemo količinu bačene hrane čime bilježimo pozitivne učinke na okoliš i održivi razvoj, a ovo nam je priznanje samo dodatna motivacija - izjavila je Ivana Džakula, direktorica Sektora poslovne podrške u Konzumu, dok je nagradu preuzela Mira Kraljić, voditeljica Odjela zaštite okoliša i prirode.

- Svoje prvo veliko priznanje, u kategoriji velikih tvrtki koje su donirale najveći iznos hrane u postotku na ukupni prihod, dobio je Kaufland koji je nakon pet uzastopnih priznanja Dukata, s iznosom od 721.703,32 eura donirane hrane došao do svog prvog priznanja.

- Kaufland se već godinama bori protiv bacanja hrane te pomoću registriranih posrednika, Hrvatskog Crvenog križa i Hrvatskog Caritasa, proizvode pred istekom roka trajanja, voće, povrće i pekarske proizvode koji se ne prodaju do kraja dana svakodnevno donira, primjerice pučkim kuhinjama. Lani smo donirali čak 322.175 kg voća i povrća te 224.939 komada pekarskih proizvoda te nam je jako drago što na ovaj način možemo pomoći ljudima u potrebi - rekla je Marija Franić, voditeljica korporativnih komunikacija Kauflanda.

Sana Delikatese su treću godinu za redom najveći donator u kategoriji mikro, malih i srednjih tvrtki. Prošle godine su s donacijom hrane prodajne vrijednosti 16.964,16 eura bez PDV-a.

- Poduzeće Sana delikatese ove godine obilježava 10 godina od osnutka. Razvijanje brenda od nule u segmentu zdrave hrane premium kvalitete pravi je izazov u Hrvatskoj. U ovih 10 godina susretali smo se s brojnim krizama i preprekama, a fokus, upornost i predanost cijelog tima bili su ključni za uspjeh. Ovih deset godina obilježili su kreativnost u razvoju proizvoda i usmjeravanje fokusa na kvalitetu, kako proizvoda tako i usluga namijenjenih našim kupcima i potrošačima. Osim toga, trudimo se njegovati fer pristup poslovnim partnerima i zaposlenicima, brinuti se o okolišu te biti socijalno osjetljivi donirajući najpotrebnijima. Cijeli tim od 12 zaposlenika fokusiran je na brigu o hrani i sprječavanje njenog bacanja od prvog dana te smo sretni što je naš trud prepoznat i što smo pomogli mnogima kojima je to bilo potrebno - izjavila je Silvija Repić, direktorica Sana Delikatesa.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije