Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 17
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Vikend smrti na cestama
Povratak na članak

Stručnjak upozorava: Država potiče na vožnju u 'lijesovima na kotačima'

Neopreznost, prevelika brzina, starost vozila... samo su neki od uzroka još jedne spirale smrti na hrvatskim cestama u dane vikenda

Komentari 73

WC
wolf_cro
23:02 16.07.2017.

Starost vozila je najmanji problem, problem su vozači. Što nedostaje 20 godina starom vozilu ako se održava? Da nema toliko beskorisne birokracije koju treba namiriti ne bi bilo ni suludih poreza i nameta, pa bi i prosjek starosti vozila pao s trenutnih vrijednosti. Ali stvarno već iritiraju te nebuloze o starim autima. Kakve veze ima starost vozila ako idiot krene pretjecati na punoj crti ili krivini pa izazove nesreću?

VL
Avatar bodavica
bodavica
22:47 16.07.2017.

glavni i jedini krivac u svemu je ljudski faktor i to iz prostog razloga što danas svaki papak bez problema dobije vozačku, a onda misli da zna voziti i eto ti ovoga što čitamo svaki dan!!!!!!

VL
DA
dado56
23:12 16.07.2017.

Nemoguce je da se obiteljski auto oporezuje sa 50% pa di to ima , Mladima je najbolje bjezite vani gdje ce te prije doci do pristojnog auta i zivota... Ovo ovdje je pljacka kakva trosarina kao da nas netko kaznjava sto zivimo u hrvatskoj

VL
MO
mobitel20
22:20 16.07.2017.

Ovaj Marusic iskace iz svake pastete...a jos nisam cuo da je nesto suvislo predlozio. Sve neka "pernar-maras-bulj" demagogija koja, kao i svaka demagogija, ne moze izdrzati ni prvi test argumentirane rasprave. Najlakse je reci "Drzava je kriva"...pa i jest kada su ovakvi likovi opinion makeri.

VL
DA
dado56
22:47 16.07.2017.

Sa ovim trosarinama i pdvom novi auto je san hrvata... Uskoro ce prosjek starosti vozila biti 15 godina... Prosjek starosti sluzbenih vozila 6 mjeseci... Zato hrvati u njemacku , tamo nema trosarine...

VL
TA
taxiico
22:04 16.07.2017.

dajte više s tim marusicem. on nikakve veze nema s cestovnim prometom i lupa bezveze. koja je to niza i sigurnija klasa od malog saxa? sigurno bi bolje prošli u starom audiju ili mercedesu koji nema ni jednu ncap zvjezdicu. marušić je iz zrakoplovne struke a ne cestovne.

VL
HA
hacker
22:31 16.07.2017.

Vozim auto star 25 godina bez ABS-a, ESP-a, zračnih jastuka, bez klime, bez samo-zatezajučih sigurnosnih pojasa itd.. izbacuje preko 300 g. CO2/km. Kupio bih novi kada bi PDV bio max. 19 % kao u zemljama u okruženju i kada bii ukinuli carine (trošarine) na uvoz novih automobila, no to u HR nikada neće biti moguće a i to je jedan od razloga zašto mladi građani HR kao i svi oni koji mogu masovno bježe iz Hrvatske. Nikada ama baš nikad u HR neće biti bolje tj. da čemo uživati u standardu na razini Zapadne Europe.

VL
DU
Deleted user
21:57 16.07.2017.

Zanimljivo ali upravo je navedena ''problematika'' novog zakona sa kojim ima problema moj prijatelj inače švercer polovnih automobila.

VL
Avatar ivo587
ivo587
21:44 16.07.2017.

Čuj ovog lijesovi stari 15 godina, a šta su onda bili auti stari 30 godina? Garantirana smrt svaki put kad je neko ušao prije 30 godina u auto?

VL
Avatar Django
Django
22:06 16.07.2017.

Gdje su ovog stručnjaka izvukli? Diplomirao na temi "Rotori u prometu"?To je valjda jedino što je zapamtio od cijelog studija. Taj bi valjda srušio one dvije kuće na uglu, izasfaltirao zelenu površinu ispred Faksa i izrovao pola srednješkolskog igrališta. Taj sigurno radi u Holdingu.

VL
OD
odisej22
07:45 17.07.2017.

Ništa ne može pomoći ako idioti voze auto sa mobitelom u ruci- često i kad unatrag voze izlazeći s parkinga; ako voze prebrzo,ako ulaze u raskršće na crveno. Znam auti su s velikim nametima ali zamislite idiote( najčešće mladje) sa skupim i nabrijanim autima kako voze stotku po naselju,da tu je zanimljivo. Poseban problem je policija i njihov pasivni način nadzora prometa- busija,zasjeda pa zaustavljaj i pregledaj dokumente. Čuo sam priču naših ljudi u inozemstvu,npr.Australiji; 20 g. sam tamo i nitko me nikad nije zaustavio. No,jednom pijan zaškripao gumama i vijalo me 3 policijska auta.

VL
Avatar Roy Bean
Roy Bean
08:49 17.07.2017.

"stručnjak" bolje rečeno šarlatan Marušić, ne govori o lošem rješenju svjetlosne signalizacije i usklađenosti rada semafora na navedenom raskršću Klaićeva - Kačićeva. Prije desetak godina rad semafora je bio sinkroniziran, ali se onda neki pametanjaković sjetio da poremeti uobičajeni redosljed otvaranja semafora i tako su napravili kritičnu točku sa čestim sudarima. Tko će odgovarati u firmi SEMAFORI za loše i nestručno odrađen posao. Tako je kad birokrati određuju kako će raditi semafori i bez potrebe se stvara problem gdje ga uopće nebi trebalo biti. Što radi MUP? sigurno imaju evidenciju koliko se je već nesreća dogodilo na spomenutom križanju.

VL
SM
siki_miki
22:25 16.07.2017.

Rotori su dobri dok nema previse prometa. Kad ga ima puno onda raskrizja sa semaforima bolje funkcioniraju jer se kruzni moze "zastopat" ako vecina automobila ide istim pravcem. Ono sto treba je malo bolje treba podesiti razmake na semaforima (pauza od bar 5 sekundi gdje su sva svjetla crvena, upravo zbog ovih sto idu na zuto).

VL
ne_čudim_se_ničemu
09:06 17.07.2017.

Neka se grade kružni tokovi - dobar projekt - javni natječaj - kontrola izvedbe - penali ako nešto nevalja i održavati. I dosta priče. Slična stvar se događala i u naselju Špansko-oranice. Svaki tjedan sudar-rotirke-zapisnik. Dok nije pala prva žrtva.a. Skršeno dijete. I danas invalid. E onda su se sjetili da nešto naprave - ležeće policajce. Jel potrebno žrtvovanje u današnje doba da bi se nešto napravilo. Kao da smo u prethistoriji.

VL
PO
pointmaker
22:58 16.07.2017.

Ma kakvi stari auti...Eventualno oni koji voze manje aute su ugroženi veća hauba i gepek te bolje štite a ti svi testovi sve te recenzije to se masno plača a stručnjaci to ovim putevima prodaju.

VL
VI
Vito
07:46 17.07.2017.

Problem nepoštovanja prometnih propisa i zakona o sigurnosti prometa je još lakše riješiti - zabraniti onima koji prebrzo voze kupovinu vozila i polaganje vozačkog ispita. ______ A kako to riješiti??? _____ Jednostavno - zabraniti svima pa će se lako otkriti tko ne poštuje prometne propise - bit će jasno vidljivi na praznim cestama.

VL
RE
Rex
04:15 17.07.2017.

Lik lupa gluposti.......ljudski faktor je kriv za nezgode......treba se pitati i koliko daltonista ima vozacku jer sam se vise puta uvjerio da prolaze kroz "tvrdo" crveno......to i poloze vozacki ...samo da se pobere lova,a dali je sta naucio to nije bitno

VL
MA
maxxxx
07:24 17.07.2017.

Prevelika brzina, prolazak kroz crveno i nevezanje djeteta, ali kriva je drzava zbog trosarina?! Drzava je kriva zbog toga što policija i pravosuđe ne rade svoj posao. Pa ako imas stari automobil, valjda moraš biti dvostruko oprezniji.

VL
DU
Deleted user
09:39 17.07.2017.

Dijete nije bilo vezano i nije bilo u za djecu do 12 godina propisanoj sjedalici. Koliko god ta nesreća bila tragična, kriv je vozač... Ledi mi se koža kada vidim kako roditelji puštaju djecu skakati po autu! I 20 godina stari auto ima barem pojaseve!!!

VL
DD
ddh
08:57 17.07.2017.

Nikakvi rotori, nikakvi semafori, a pogotovo nikakva drzava ne moze obuzdati divljaka koji kao i svaki anarhist radi sto ga je volja i dok se to od crvenih medija podstice. A simptomaticno je da ti i takvi mediji svakodnevno prenose nebuloze raznih Marusica, gdje mediji nekriticki prihvacaju izjavu ili tumacenje bilo koga, samo ako je to sto tumaci upereno protiv drzave, a s tim i direktno protiv Vlade, ako je ta iz redova HDZ-a. Mediji su drzavu (Onda kad je na vlasti HDZ!) pretvorili i pretvaraju u dezurnog krivca za sve, pa cak i za pijane vozace. Dok god mediji stvaraju drustvenu klimu kaosa i beznadja, dok god mediji podupiru stanje neodgovornosti pojedinca, a za sve okrivljuju drzavu i Plenkovica i dok god se ne shvati, da drzava nije nesto imaginarno, nego da smo mi svi skupa drzava i da svaki mora preuzeti svoj dio odgovornosti, dotle ce divljaci na cestama ubijati.

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.