Kinezi konstruirali jumbo autobus koji vozi iznad automobila
Novo prijevozno sredstvo podsjeća na metro i laku gradsku željeznicu. Ukupna visina inovativnog jumbo autobusa bila bi 4 - 4,5 metara i imao bi dva kata.
Komentari 30
K tome, ako me slučajno dostigne ima da od straha što mi odjednom nestalo sunce završim u nekoj grabi ili na zidu tog fantastičnog busa. Užas. Sačuvaj me Bože da to dođe kod nas!
Kakva bedasta ideja! Mora da je na raskršćima jako zabavno kad naiđe ovo čudo....
Kada se majstor spod njega okrene...ode sve u 3pm!
Super fora za velike gradove....
Inovativno je!Zanimljivo i dizajnirano je! Problem praktične prirode! Riskantan okoliš za takvu vožnju i velika disciplina ostalih vozača ! Nadzemna željeznica riješava sve to i oslobadja saobračaj po velikim gradovima od autobusa i tramvaja!
Zanimljivo i glupo! -kao vozač automobila bilo bi mi nezgodno da me nadlijeću \"tuneli\" -u slučaju prometne ili lančanog sudara,nastaje kaos -previsoko je,pa bi se morali pomjerati znakovi,semafori... -postoje puno jednostavniji načini
Sva raskrsca kroz koja prolaze ta prevozna sredstva se moraju modificirat, tj. ulaz i izlaz za ostala prevozna sredstva mora ici ispod trake kojom voze ti autobusi. Posto su kamioni previsoki, ocigledno da bi na tim putevima bilo zabranjeno, voziti kamione.
Daj da im spakujemo sve Kineze i posaljemo natrag jer eto sada imaju autobuse da ih sve komotno prime.
Neke od primjedaba na ovaj koncept ne stoje, no generalno se slazem da je za siroku primjenu ovaj koncept tesko primjenjiv. Ono sto je simtomaticno u ovom konceptu je pocetak kineske inovativnosti. Jer do sad su uglavnom kopirali.
Lijepo piše u članku da se treba izgraditi prometnica za takav bus. Znači nije namjenjen za postojeće prometnice. Piše isto tako da je cijena 10 puta manja od cijene metroa. Pametno i mudro.
Tako su kinezi izmislili strojeve za izradu vijaka pa ih sad prodaju Hrvatskoj. Hrvatska nikad nije imala tvornicu alata i strojeva pa to sama nije u stanju napraviti. Autobus bi mogao prevoziti od 1200 do 1400 putnika Znadete li kolikoko moderan nagibi vlak u Hrvatkoj prevozi putnika? Niti 300 Koliko moderna niskopodni tramvaj? Niti 200 Konstrukcija podloge za autobus duge 185 kilometara počet će u pekinškoj četvrti Mentougou krajem ove godine. Kolika je udaljenost između Zagreba i Rijeke? Treba li još nešto za uspoređivati?
franel - trba dodati prikolicu, jer se razmnožavaju brže od bakterija salmonele.
Gledajući ove slike i uspoređujući ih s našim prometnicama i količinom vozila između dva semafora trotračnog \"zelenog vala\" ovo bi vozilo moralo biti dugačko najmanje 300 metara. Na 100 metara dužine u tri reda stane prosječno 60 vozila s ukupno 240 putnika (60 x 4) 1200/240=5 Znači 500 metara u tri trake. Zbojemo li putnike u dvije trakeprostor se prirodno produžuje. Skroman sam s dužinom takvog autobusa od 300 metara. No, današnja računala su pametna točno onoliko koliko njihov poslužitelj ima mašte. A mašta i glupost su bezgranične i konstantne.
Nezvao se ja Hedon ako Bandic ne kupi jedan
..TKO JE PLASIRAO OVU VIJEST TAMAN SAM SE VECERAS VRATIO IZ kINE ONI POJMA NEMAJU...O TOME AUTOBUSU ..stupid...
-4.08.2010. u 08:02h Vito je napisao/la: franel - trba dodati prikolicu, jer se razmnožavaju brže od bakterija salmonele. -Ali se ipak razmnožavaju nešto sporije od naših jug,jugoistok,squip susjeda,sa tom razlikom šta su još puno napredniji i rade nešto.
Kina će za 15-ak 20-ak godina biti nova najveća sila u bijelome svijetu. Imaju jeftinu radnu snagu a očito je da im niti ideja ne nedostaje...
Ako su ga stvarno konstruirali znam da se nebi vozio u njemu zato sto znam da ce biti smece i kao i sve drugo sto oni proizvode. Nemojte mijesati Kineske proizvode i proizvode made in China. Danas u svijetu i oduvijek postoje proizvodi viskoe kvalitete i proizvodi srednje kvalitete koji i nisu tako losi. Ali brate mili, kineski proizvode nebi stavio u rang ni ispod najlosije. BOZE ME SACUVAJ KAKVO SMECE ONI PROIZVODE.
Ajme majko, nadam se da taj bus neće doći na hrvatske prometnice jer ako nedaj Bože upadnem u taj tunel od busa, neću moći nikako skrenuti. Još ću završiti u Tunguziji.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
a što je sa kamionima?