10 posto uzoraka goriva nije zadovoljilo kvalitetom
Akcija inspekcijskoga nadzora kvalitete tekućih naftnih goriva pod nazivom "Oktan" započela je 1. prosinca
Komentari 44
Sad cemo znati koji kvalitet prodaje INA ...
Znam samo da s njemačkim gorivom auto mi manje troši i brže reagira gas.
Hocemo znati na CIJIM stanicama benzin nije zadovoljio!
zamisli jednom godišnje inspekcija usput najavljena u medijima a u kafiću jedan dan sanitarna drugi porezna treći komunalna.......
Ajmo...koje su to benzinske?
pa ovi izgeda samo subotom rade...
Gdje su adrese i nazivi tih benzinskih pumpi? Kakve koristi od ovakve "inspekcije"? Kome to koristi? Potrošačima, koji će i dalje nastaviti kupovati neispravno gorivo na tim pumpama, ili državi kojoj je isključivo namjera u blagajnu staviti koju kunu? Sve mi se čini da je ova "inspekcija" rađena samo kako bi ubrali novac u proračun, a ne zbog kontrole kvalitete i zaštite potrošača...
Moje iskustvo! Natocio prljavo gorivo na benzinskoj kod privatnika,platio sljepanje, Mercedesov servis mi naplatio nepunih 8000 kuna.A,.. samo trebalo isprazniti rezervar i ocistiti, dizne propuhati i novo gorivo nasuti. Lopovi i jedni i drugi!
Koja je uopće svrha ovoga testiranja ako javnost ne zna tko im prodaje smeće od goriva?! Ovako se radi očito o običnom patetičnom pokušaja obračunavanja sa INOM pod krinkom brige za potrošače zbog situacije u koju su je doveli svi neodgovorni političari zaduženi za privatizaciju od kada je počela do sada. Sada javnost opet žele preveslati da Hrvatsku opet zaduže kako bi otkupila MOL-ov udjel nazad i usput sebi napunili nikad dovoljno duboke džepove. Ako postoji pravomoćna presuda protuv Sanadera zašto onda na osnovu nje se ne može osporiti ugovor sa MOL-om? Očito ne može jer presude HR pravosuđa se ne uzimaju ozbiljno u EU niti Hrvatska ima takav utjecaj da išta promjeni. Vrdoljak imam utisak želi ostaviti dojam u javnosti da se iz petnih žila bori za INU i za HR interese. Iz moje laičke perspektive sve te mjere su davno zakašnjele ili pravno vrlo upitne (ali dobro zvuče u smjeru javnosti) jer prije svih odgovornost leži na političarima HDZ-a i SDP-a koji su sve to provodili svih ovih godina. Upravo iz toga razloga treba ozbiljno računati na to da će HR porezni obveznici imati samo ogromnu štetu u svemu tome jer ih će se sigurno natjerati da sami participiraju u spašavanju INE kroz otkup prava vlasništva od MOL-a, ali njima ni to nije dosta pa sada žele sličan koncept provoditi na autocestama gdje su se također nagrnuli para bilo kroz gradnju bilo kroz zapošljavanja stranački podobnih pojedinaca i grupacija. Sada kada su isisali sve što se može isisati žele stvar dati u koncesiju strancima koji su toliko pametni da će poslovati u plusu. Vjerovatno hoće jer će ostpustiti masu stranačkih uhljeba i parazita u složenoj infrastrukturi i uvesti vinjete. Sve to domaće snage ne mogu provesti jer imaju mnogo putra na glavi i toliko su premreženi da svaki o svakome zna toliko kompromitirajućih stvari da to nitko živ nebi mogao procesuirati bez da se uruši kriminalna megstruktura koju su stvorili svih ovih godina.
Uvjeren sam da je to značajno više od 10%. Ali čemu se to uopće radilo ako se ne objave imena i adrese?
Ne zanima me previse sto budete ove kaznili,ocu znati gdje je to nekvalitetno gorivo,po cemu je nekvalitetno ko ga prodaje i ko je dobavljac,jednostavno
Kada kupujemo npr. čokoladu za 5 kn zakon je regulirao da moramo znati porijeklo robe. Međutim, naša mafijaška država je rekla da ne moramo znati porijeklo naftnih derivata. Zbog naftnih derivata iz Bos. Broda i Srbije nam je tržište preplavljeno lošom robom. Naše rafinerije ne mogu proizvesti sve vrste goriva zadovoljavajuće kvalitete, a možemo si samo misliti kakvo je gorivo iz njihovih rafinerija. Ina je godinama prodavala lošije gorivo nego što je bilo u zapadnoj Europi po istoj cijeni. Za to vrijeme su naftne kompanije sa zapada obnavljale rafinerije i kupovale druge kompanije (znači nešto su zaadile). Za to vrijeme Ina nije ništa zaradila niti investirala. Pitam se gdje je lova ?
Izjavio je na TV da će kazne "pokušati naplatiti" a ne naplatiti. Koja banana država.
"Nevaljano" gorivo pronađeno u osiječkom, zagrebačkom, varaždinskom i splitskom "prstenu" i što sada? Hoćemo li saznati, a terbali bi, jer na to imamo pravo, kod kojih opskrbljivaća je pronađeno "nevaljano" gorivo i hoće li "gospodar prstenova" zabraniti prodaju takvog goriva u tim "prstenovima".
...do sad nisam jos nikada nista primjertio (Diesel) kad dolazim iz Njemacke, ali i pazim gdje tocim gorivo...
Tih 300-600k je nikakva kazna, dajte vi recite tko ima smece gorivo pa da ih mi vozaci kaznimo kako dolikuje, izbjegavajuci iste.
Selo moje malo. Ovo je tjedna norma. Jucer se pompozno najavljivalo pa sam pomislio da ce u najmanju ruku ispitati nekoliko stotina benzinskih crpki. I to su nasli 10% nakon najave u dnevnim novinama. Toliko o zastiti potrosaca.
Pokusajte objasniti sto znaci slaba kvaliteta goriva. Od kud dolazi takvo gorivo i tko ga stavlja na prodaju. Mogu ga samo pokvariti ako dodavaju vodu Radi kolicine.
Strucnjaci izmislise aparat za mjerenje secera tako isti mislim da bi bilo u redu da si gradani sami testiraju gorivo sa svojim aparaticem pa kolko kosta da kosta bar jedan izum da nam prodate
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ovo bi se trebalo raditi najmanje dvaput mjesečno, a ne jednom u pet godina.