Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 149
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Odgovor Tadiću
Povratak na članak

Josipović: Ne slažem se s tezom da je Oluja bila zločinačka akcija

Smatramo kako se na taj način poništava sve pozitivno što je u posljednjih nekoliko mjeseci postignuto između dvije države - kaže naš izvor iz krugova bliskih MVP-u

Komentari 418

BM
Boris Markovic
22:25 03.08.2010.

Hrvatska uspostavlja (deklarativno) dobrosusedske odnose sa Srbijom zbog ulaska u EU. Svi oni koji se sekiraju zbog toga, ne treba da brinu. To je sve kobajagi, jer se to trazi od Hrvatske. Niko ne treba da se plasi da ce doci do velikog pribilizavanja Srbije i Hrvatske. Par komentatora koji se zalazu za visoke zidove izmedju Hrvatske i Srbije treba da znaju da su oni vec izgradjeni, samo su nevidljivi. Visoki su da visi ne mogu biti.

VL
VE
veky
22:26 03.08.2010.

U vezi s time želim reći još samo jednu bitnu stvar. Žao mi je što su nastradali i neki civili. Svaka civilna žrtva je gubitak za bilo koji narod. Možda su se mogli sloniti kad je počela oluja, ali ne,, oni su htjeli ostati na našoj zemlji, pa što da im ja sada radim? I ja sam plakala pa tko me pitao. Uglavnom, ovo je glupo da se svake godine ponavlja ista priča. Oluja je bila vojna legitimna akcija. Što se poslije sve događalo samo Bog zna, a njemu čemo ionako na kraju svi doći na sud!

VL
VE
veky
22:29 03.08.2010.

I drago mi je da je konačno i sam predsjednik to otvoreno rekao!

VL
KU
kumajela
22:30 03.08.2010.

On se ne slaže s tom tezom, ali on će se, jadničak, složiti kad mu to narede oni koji su ga doveli nama za predsjednika. Prigodničarsko neslaganje. Ne vjerujem tom tipu niti riječi.

VL
IB
istina_boli
22:32 03.08.2010.

Jasno mi je zasto se ustase zalazu za oluju, u njoj su pravili zlocine, ali mi nije jasno zasto ih u tome podrzavaju posteni Hrvati i na taj se nacin poistovjecuju sa njima i njihovom genetskom genocidnoscu.

VL
DU
Deleted user
22:32 03.08.2010.

03.08.2010. u 22:16h kurcula je napisao/la: Ali dobro, neka ti bude: u čemu se sastoji legtrimnost etničkog čišćenja 450 000 ljudi? ... mrzim iskrivljenu istinu,a u tome si umjetnik usput,etnicko ciscenje ste proveli sami,tim obicnim ljudima ste iz Srbije naredili da se spakuju,a vasi \'leaderi\' su prvi sjeli u djipove i pobjegli kao zecevi...e,bas ste mi vi neki junaci, 91-e ste bili nebeski,nepobjediv,nadzemaljski,bozanstven narod,imali ste zeljeza da izgranatirate citavu Hrvatsku,sto ste i pokusali sistematski,lagali svijetu da mi palimo gume u Dubrovniku,a sad? sta sad,sta kukate koji qurac???

VL
SM
smjeskoh
22:33 03.08.2010.

Kahrabakurčubiću, lako je bilo ukrasti svo oružje JNA i TO pa onda pet godina pucati po nama naoružanima puškama. No, za pet godina mi smo kupili svoje oružje (kao što smo velikim dijelom kupili i vaše), pa, kad su čedomiri vidjeli što se vije preko brda, sjedoše na traktore i ajmo bežanija. Bilo je u povijesti osvajačkih naroda kojima skidam kapu, ali takvih jajara kakve ste vi nema nigdje. Pogubili ste sve što ste pokušali na silu osvojiti, pa i ono što ste imali. Otišlo vam Kosovo, uskoro će i Vojvodina. Na kraju će vam se otcepi i južna Srbija, radije će sa Bugarima nego sa tako jadnom \"državom\". Uvijek ste bili na pogrešnoj strani, pa ste i sad odabrali slabokrvne Engleze. Njemačka i USA su bile na pobjedničkoj strani, tome se ne treba čuditi. Znamo mi, Kurčubiću, da ste vi svjesni svojih zločina. Ne očekujemo da ih priznate, ali ne očekujte ni vi od nas da pušimo vaše jajanske fore.

VL
X0
xx71_09
22:33 03.08.2010.

Nek to jugoJosipović veli svom liblingu Tadiću u lice pred kamerama, ako je frajer. Ono o traženju stanarskih prava je kao pravnik mudro prešutio, valjda mu je to obećao. A ratna šteta i priznanje Srbije za agresiju? To bi biloo previše za jednog jugofila. pozdrav vaš zmijicamala

VL
VE
veky
22:33 03.08.2010.

Možda se neće složiti. Profesori su jako tolerantni ljudi do određene granice. Mislim da je naš profesor upravo pokazao granicu koju neće prijeći. Barem se nadam

VL
OB
-obrisani-
22:33 03.08.2010.

03.08.2010. u 22:20h veky je napisao/la: Samo sam htjela reći da mi nikako nije jasno zašto se stalno oluja smatra zločinačkom akcijom??? Pa samo smo vratili svoje. ____________________________ Oteli ste tuđe da bi bilo vaše. O tome se radi. ToTo što vi sad to zovete vraćanjem svoga, druga je stvar. A imate li neku alternativu? kako biste to drugačije nazvali?

VL
X0
xx71_09
22:38 03.08.2010.

Zar ovim Srbima nitko nije rekao da je Mišetić u Haagu dokazao da su Srbi otišli prije nego je HV ušao u Knin, još im je UNCRO dao gorivo za kamione do BiH, a Martić se je sutradan na televiziji opravdavao da su htjeli \"sačuvati narodnu masu\" pa su otišli/pobjegli. I kakvih sad već 450.000 Srba? To me jako podsjeća na onu poznatu srpsku igru brojeva iz Jasenovca. pozdrav vaš zmijicamala

VL
VE
veky
22:39 03.08.2010.

Mislim da ovdje neki uporno pokušavaju istinu svesti na sukob usta ša i čet nika. Uopće nije bilo tako. Hrvatska je bila okupirana i protiv toga pobunio se cijeli narod! Poslije je isplivala priča o nekim u stašama itd. Povijesna je činjenica da su nam u staše napravile vječitu sramotu spojivši se sa silama osovine i lijepo molim da se hrvatski narod ne uspoređuje i ne poistovjećuje s njima! Hrvatska se pošteno borila golim rukama u nametnutom ratu.

VL
OB
-obrisani-
22:40 03.08.2010.

Pa normalno je da tadić u srbiji priča drugu priču ,šta ste drugo očekivali !

VL
GJ
gdje-je-zito
22:41 03.08.2010.

Nikad se srbi neće promijeniti. I pored svih nastojanja našeg Hrvatskog predsjednika gospodina Josipovića da se koliko toliko dovede stanje na balkanu u koliki-toliki red, nemoguće je bilo šta napraviti jer ti srbi jednostavno ne odustaju od politike mržnje, pozivanja na rat i obezvrijeđivanje tisuće heroja domovnskog rata. Ovo što je Tadić napravio je bilo izuzetno glupo i nadam se da će konačno i ta srbija dobiti nekog pametnog da im vodi državu. U suprotnom ćemo se jednostavno nastaviti mrziti međusobno, mi i srbi, a svi znamo da od mržnje nema budućnosti. I ovaj put je srbija pogriješila, što nije ni čudno budući da im je već u genima zapisano da stvaraju politiku mržnje. Kao da nisu naučili baš ništa iz povijesti i kao da im jednostavno nije dosta gubiti ratove. Niti jedan rat u posljednjih 800 godina srbi nisu dobili ali svejedno odlučuju stvarati tenzije tamo gdje tenzije uistinu nisu potrebne. Srbi su jednostavno preagresivan narod i još su k tome i slabijeg intelektualnog kapaciteta generalno što je i u više navrata i dokazano uz pomoć raznih testova inteligencije. Opet će dobiti po lampi i opet će im cijeli svijet biti kriv. Valjda je to i jedini način da ih se primiri malo.

VL
BL
Blekpanther
22:43 03.08.2010.

Kakv\"ZESTOK\" osvrt naseg predsjednika na svog starog dobrog druga CETNIKA Tadica skoro da se REGION drma od zestine njegovi rijeci!!! Stvarno nam je predsjednik jadniji nego sto izgleda!

VL
MA
mališa
22:43 03.08.2010.

Nema tu šta da se slavi. Oluja nije bila ozbiljna i autentična vojna akcija jer je, u načelu, sve oko podele teritorija i povlačenja Srba, već bilo dogovoreno. Što se kaže \"kucali (pucali) ste na otvorena vrata\", primenili prekomernu siluu nad vojskom i narodom u dogovorenom povlačenju i počinili brojne zločine i u toku te akcije, a i posle nje.

VL
JK
Jov@KaraMustafu
22:43 03.08.2010.

Ova izjava Tadica samo vjerno kazuje koliko su Servi fasistoidni i koliko su izgubili osjecaj za stvarnost....I Hitler je rekao da su Amerikanci napravili zlocinacki pothvat i akciju kad su se iskrcali u Normandiji i par dana poslije oslobodili Pariz,Belgiju,Holandiju i najavili kraj drugog svjetskog rata,tako da ovo sto je ispalio Tadic samo pokazuje svu muku,agoniju i bijes serva i servije sto im je Oluja i Hrvati unistili cilj i san desetaka njihovih generacija da osvoje skoro cijeli tkz.Balkan i Jadransko more.Oluja i Hrvatski junaci su za samo tri dana unistili ono za sto su milijuni serva kroz 200-300 godina planirali,cinili i ginuli,sve su im Hrvati sa Olujom srusili kao kulu od karata,ode san o servskoj Slavoniji,Dalmaciji,Lici i Kordunu,san o Dubrovniku,o Hercegovini,Bosni i Crnoj Gori,ode i Makedonija,i na kraju servska nacionalna i narodna kolijevka Kosovo...A to nije kraj,Servija mora demokratski rijesiti probleme sa milijun muslimana sandzaka i juzne servije,pa pola milijuna Bugara,isto toliko Rumuna,a i madjara ima skoro pola milijuna,pa dva milijuna cigana,aromuna i Cincara servije,?????Servijo,servijo,Tadicu Tadicu,nije vam lako,ali svima ste dojadili sa vasim sovinizmom i arogancijom,a posebno ste se Njemcima zamjerili sto ste inicirali sa onim atentatom u Sarajevu Prvi svjetski rat,a kojeg je i drugi bio posljedica,sa cime ste postali krivci za stotine milijuna zrtava tih ratova,i krivci za gubitke Njemacke u tim ratovima.....Mislim da ce servija i servi prije ili kasnije nestati pod tim imenom iz Europe,ne zato sto ce ih netko napadati ili ratovati sa njima,vec zato sto ce to postati sramota biti takav luzer i povjesni negativac kao sto je to Servija!

VL
KU
kumajela
22:44 03.08.2010.

Druže Tito lj. b. odnese nam svo žito iz sela! Ja u kope - on u špade.

VL
Avatar freen
freen
22:45 03.08.2010.

oni bi stanove,kuče,mirovinu,sve bi oni,a jel su platili odštetu što su načinili hrvatskom narodu

VL
X0
xx71_09
11:23 04.08.2010.

Da mi imamo državnika na Pantovčaku, a ne ovu pudlicu, taj bi javno na nacionalnoj televiziji sasuo drvlje i kamenje na ovakve Tadićeve izjave. \"Ne slažem se\"!?, koji je to papak. Bit će zanimljivo vidjeti hoće li se kod slijedećeg susreta opet javno maziti rukicama. pozdrav vaš zmijicamala

VL
« 1 ... 4 5 6 7 8 9 ... 21 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.