Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 149
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Odgovor Tadiću
Povratak na članak

Josipović: Ne slažem se s tezom da je Oluja bila zločinačka akcija

Smatramo kako se na taj način poništava sve pozitivno što je u posljednjih nekoliko mjeseci postignuto između dvije države - kaže naš izvor iz krugova bliskih MVP-u

Komentari 418

BO
bosut1
21:52 03.08.2010.

Valjda je sada i najblentavijim jugonostalgicarima jasno tko su i sta su nasi \"komsije\" svrbici.Uvijek su gladni tudjega i uvijek su prolijevali tudju nevinu krv za postizanje svojih zlocinackih ciljeva.Hvala Bogu danas su svedeni na pravu mjeru i vise nikome nisu ni prijetnja ni opasnost.

VL
VE
veky
22:46 03.08.2010.

Uh, morat ću si kupiti novi komp, ovaj moj prespor. Kad ja učitam vaše komentare već drugi odgovore umjesto mene.:) Hm da, nije mi jasno. Kako to mislite VAŠE? Knin, Benkovac, Obrovac??? Nije li to ipak naše? Izgleda da sam prespavala sat geografije? Ili je netko drugi išao pokraj škole? Pitam se pitam.

VL
OD
odisej22
21:58 03.08.2010.

Lijepo se vidi da dobra volja izmedju predsjednika dviju država jeste značajna ali ne čini sve .Nama je OLUJA sveta i Oluja bje svih Oluja. tad sam bio prognanik iz hrvatske Baranje i profesionalni pripadnik 3.gbr-kune. Kad smo primili zapovijedd veče uoči OLUJE da izidjemo na obrambene položaje prema našoj Baranji srce nam je svima tuklo jer smo znali da se uskoro vraćamo kući. E moj Tadiću ti pričaj priče za tvoju čeljad.

VL
BO
bosut1
21:58 03.08.2010.

Bandit,uzalud je tebi sto ga pokusavas prosvjetiti.To je zaostalo,zatucano i zaglupljeno i nema mu spasa dok ne dobije po toj tvrdoj srpskoj glavurdi.Svrbi poznaju i priznaju jedino zakon batine,sto je i dokazano 5.kolovoza prije 15 godina.Umjesto prosvjecivanja cestitaj mu njegov praznik 5.kolovoza, Dan utrke na traktorimaili skraceno Traktorijada 95.Pozdrav.

VL
SM
smjeskoh
22:01 03.08.2010.

Tadiću, Oluja je bila legitimna akcija HRVATSKE vojske na HRVATSKOM teritoriju kojeg je okupirala SRPSKA vojska. Možeš se na glavu postaviti i uvlačiti se u dupe svojim desničarima, ali tu činjenicu nikad nećeš promijeniti lažima. Budi sretan što smo tolerantni. Da smo takvi kao ti, ne bi slobodno šetao hrvatskom obalom, nego bi se branio od rajčica, jaja i sličnoga, kao ludi psihijatar Jovan Rašković.

VL
BO
bosut1
22:01 03.08.2010.

Kad citam komentare ovih trofaznih budala bude mi zao sto se nije dogodila jos jedna Oluja 95,i to u mojoj Slavoniji i Baranji.A vec su bili spakovali prnje i gasirali traktore sve u sesnaest.Steta.

VL
FU
fudbal
22:04 03.08.2010.

Svi politicari stidljivo odgovore onima iz srbije koji su napravili najveci zlocin,i kad ih kritikuju unapred se izvine.Tu pardona nema,tadic je u UN trazio da se zakonom zabrani proslava oluje i bljeska,kao zlocinacke akcije,a postavljaju u drzavni muzej u beogradu ,sajkacu,pistolj i lulu najveceg zlocinca draze mihajlovica.Zato i joca,i josipovic i bilo koji novi politicar ubuduce treba docekivati na granici politicare iz srbije i pitati pred kamerama;sta mislis o oslobodilackom ratu u hrvatskoj,pa tek poslije odgovora odluciti primiti ga ili ne.Za tadica je i genocid u srebrenici regularan,i pokolj po sarajevu,i pokolj po bihacu,a tamo gdje srbi dobiju po guzici to je zlocin i genocid.Cekaju srbi novu priliku da probaju ponovo ono sto im nije sad uspjelo.Sve je to nastavak zlocinacke politike milosevica.

VL
DE
delamarina
22:04 03.08.2010.

Prvi put cujem u istoriji pobednici a izgubili deo teritorije ,,valjda pobednici osvajaju teritorije hahaha ,jos malo strpljenja i u Bosni hrcaka nema,u Srbiji ih je sve manje ,,neprocenjivo, jel tako ,tako je !!!

VL
AL
alphazulu99
22:05 03.08.2010.

Evo Tadic nam se lijepo ispricao. Mislim da nema potrebe dolaziti u Vukovar nakon ovakve isprike. Nije mi jasno da netko nakon dvadesetogodisnjeg odmaka ne razumije situaciju.

VL
OB
-obrisani-
22:05 03.08.2010.

čudi me da se naš ivo i sad nije ispričao srbiji za neznam što.... i pazi ti sad njega, neki dan se ljubi se sa tadićem a sad kao i nebrojeno puta prije tadić izjavi ovako nešto u maniri pravogg srbina..... pa ivo nije tadić od danas posto četnik, to je on odugo kao i svi oni,samo što očito to jedan profesorčić nekuži i pitanje dali će ikada....zar nije sramota da te tako jedan srbin pravi budalom ??? i sebe sramotiš i nas koji smo te izabrali...zahladni odnose do maksimuma sa njima, ako njima nije do boljih odnosa nama bi trebalo biti ha ???

VL
VE
veky
22:09 03.08.2010.

Stvarno mi je bolje kada radim, onda nemam pojma što se događa. Ovakve izjave me rastužuju. Od kada sam na godišnjem čitam ove gluposti i sve me više boli glava.

VL
ZO
Zonasumraka39
22:09 03.08.2010.

Svake godine ista priča.......,najodvratnije mi je kada o Oluji i pobjedi pričaju oni koji su pobjednike poslali u Haag....bilo bi bolje da državni vrh uopće ne ide u Knin u četvrtka,jer će se obrukati,golema većina branitelja bit će u Čavoglavama,dok će u Knin doći predstavnici onih udurga koji su se odavno prodali Jaci pod skute.....Josipović također nema što govoriti o Oluji,on je svoje rekao u Srbu......,bilo bi poštenije kada se uopće ne bi obratio za govornicom,jer bi to bio vrhunac licemjernosti.....

VL
BO
bosut1
22:11 03.08.2010.

delamorava,mi smo pobjednici,ako ne vjerujes ukucaj na netu Sturm95,Oluja95 i sve ce ti biti jasno.Teritorij vracen,svrbici dali petama vjetra i sami sebe prorijedili.Ja ne razumijem kako su vas svrbice Shiptari mogli onako naguziti kako su vas naguzili 1999.Naguzili su vas ko najzadnje budale,i dan danas vam se smiju kad se vi proserete sa onim \"Kocobo je cp6uja\" a ne smijete nos promolit u taj \"deo svrbije\".Vi Turci pravoslavne vjere ste stvarno za samo za ono sto su vam Shiptari napravili,duvanje.

VL
DU
Deleted user
22:13 03.08.2010.

Kaže Tadić oluja je bila zločinački pothvat. A što je onda bio Vukovar koji je svaki dan bio zasipan tisućama granata na kraju rata je izgledao gore nego Hirošima poslije nuklearne bombe. Što su su onda bilo hrvatsko selo Ćelije koje je spaljeno do temelja. A gdje su ostala sela i gradovi koji su svaki dan bili granatirani iz te vaše krajine. Što smo mi trebali vas moliti da ne garantirate naše gradove. Kada Hrvatska nije imala naoružanja bili ste hrabri. A kada smo mi pokazali zube pobjegli ste kao kukavice još su vaši vojnici umjesto da se bore pobjegli usput gazeći tenkovima svoje civile u traktorima. Imali ste za ono vrijeme najnoviju tehniku i naoružanje vas ima deset milijuna i niste bili u stanju sa svim tim pobijediti kada su vam zapadane sile dale cijelu godinu da nas pobijedite ne poduzimajući baš ništa protiv rata 91 godine. Da je Hrvatska imala svu tu tehniku na početku rata sada više ne bi bilo Srbije Haški sud bi osudio par generala za zločine i to bi bilo to. Ali Srbije ne bi bilo. Isto se može reći i za vas da ste vi pobijedili. Hag bi dao par packi Srbiji za zločine i tu bi sve stalo.

VL
OB
-obrisani-
22:16 03.08.2010.

03.08.2010. u 22:06h bosut1 je napisao/la: smjeskoh,zna obrijani cetnik Tadic da je Oluja legitimna akcija Hrvatske vojske ... _______________________________ Šta, sad ćemo se pozivati na legitimnost? kad nam odgovora pozivamo se na legitimnost, kad ne odgovora legitimnost, pozivamo se naa činjenično stanje. kad nam ne odgovora ni jedno ni drugo, pozivamo se tisućuljetnu težnju. Ali dobro, neka ti bude: u čemu se sastoji legtrimnost etničkog čišćenja 450 000 ljudi? Koja to pravda, ili legitimnost, dozvoljava?

VL
IB
ima boga
22:16 03.08.2010.

Kome da dajemo stanove četnicima,neka idu svojim četnicima u srbiju,ali od naše vlade na žalost koja proganja branitelje i stvaratelje ove zemlje drugo ne možemo ni očekivati,jer oni pojma nemaju što je rat i kakve su to strahote gledati smrti u oči i olako izdaju branitelje i stvaratelje ove zemlje.

VL
VE
veky
22:20 03.08.2010.

Samo sam htjela reći da mi nikako nije jasno zašto se stalno oluja smatra zločinačkom akcijom??? Pa samo smo vratili svoje. Možda je bilo poslije oluje neprimjerenih stvari, ali Bože moj, bio je rat. Ljudi su izgubili svoje najmilije, kako da budu hladnokrvni poslije svega. Za to treba vrijeme, a onda je bilo vrijeme povratka na djedovinu.

VL
JA
jadud
22:21 03.08.2010.

Ma sve će to Jaca srediti kao sa Pahorom.\"Zna se \" tko je u koaliciji sa HDZom,nemojmo tajne sakrivati.Ili opet retorika \"sve su krivi SDPovci\" koji nisu u koaliciji sa SDSSom. Netko mora biti kriv.

VL
OB
-obrisani-
22:22 03.08.2010.

Josipović: Ne slažem se s tezom da je Oluja bila zločinačka akcija -------------------------------------------------- To reci svom velikom prijatelju Tadiću i nastavi slati \"depolitizirane profesionalne\" ministre na potpisivanjen je sramnih izdajničkih Sporazuma s njima. Ah, jedan od tih ministara je otišao u UN.

VL
X0
xx71_09
11:23 04.08.2010.

Da mi imamo državnika na Pantovčaku, a ne ovu pudlicu, taj bi javno na nacionalnoj televiziji sasuo drvlje i kamenje na ovakve Tadićeve izjave. \"Ne slažem se\"!?, koji je to papak. Bit će zanimljivo vidjeti hoće li se kod slijedećeg susreta opet javno maziti rukicama. pozdrav vaš zmijicamala

VL
« 1 ... 3 4 5 6 7 8 ... 21 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.