Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 188
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Muke po cestarima
Povratak na članak

Japanci autocestu grade 30 dana, mi cijelu godinu popravljamo most

Mladiću tu nije uspjelo prepoloviti Hrvatsku 1991., ali jest našim dragim hrvatskim cestarima, ljutiti su vozači

Komentari 44

BC
BCA
19:05 03.06.2011.

Jesu li troškove monožili s tri..ha..ha..ha

VL
LO
lojtra
00:28 04.06.2011.

Može to i brže kad atomi prže!

VL
DU
Deleted user
12:33 03.06.2011.

vidio bi ja te japance da je njima kalmeta ministar prometa...

VL
UN
unbekant
12:36 03.06.2011.

ili da je njima bijo Sanader,ili Jaca premijeri,cak su i u Palestini radnici brzi,oni za tjedan dana naprave tunel ispod pustinje,nekoliko kilometara dug,a ovi nasi strasno,njima treba plata 300-kuna mjesecno,to nema nigdje na svjetu

VL
CR
crocro
14:06 03.06.2011.

Nije shvatljivo da stalno govorimo jedno a radimo drugo. Pa čak i u turizmu. Rekli smo da nećemo izvoditi radove sa strojevima gdje stvaramo prašinu i buku, da nećemo zaustavljati promet putnicima-gostima kako ne bi sa sobom odnijeli neugodna iskustva o Hrvatskoj, pa to opet i opet činimo. A radimo sporo, sporo i nezainteresirano. Svi radovi su se mogli odvijati od rujna do studenog kada radove tamošnja klima dopušta, pa onda od ozujka do svibnja, prije početka sezone za strance. Sve ovo je neprimjereno i s takvom praksom treba odmah prekinuti, a za radobe netko završiti u zatvoru. Jer taj čini štetu Hrvatskoj.

VL
CI
civija
14:13 03.06.2011.

Bravo KALMETA --- gospodo iz Dalmacije,dao Bog da čekate i duže,da vam se tuneli uruše pa da ne možete nigdje mrdnuti. Kalmeta je izabran od strane VAS i to dva-tri mandata(ako se ne varam)--dakle---što ste tražili to ste i dobili-vašihih ruku djelo,zar ne??????

VL
SP
Spajki
14:21 03.06.2011.

obozavam ovakve clanke. glavni strucnjak kojeg se pitalo za misljenje je vozac kombi hladnjace. a jeste se mozda sjetili pitat nekog u firmi sta se toliko dugo rade? nekog ing. gradjevine da vam objasni sta se radi? jurite vi brzinom svjetlosti prema razini 24sata. svaki dan u svakom pogledu sve vise nazadovat, glavni moto.

VL
LI
lika
14:23 03.06.2011.

Nevjerojatno kako glupo i nestručno napisan tekst. Tko se imalo razumije u građevinu zna da je bitno lakše napraviti nešto novo nego sanirati staro. Napravljen za dvije godine, da su ga malo sporije i temeljitije gradili nebi ga trebalo sanirati. Što se tiče visine mosta, visina mosta ovisi o razlici u visini mora i dviju obala koje treba premostiti.

VL
JU
julio
14:37 03.06.2011.

da ga japanci rade ovoliko vremena ,čitava struka ing. japana bi se ubila skokom sa njega, da su u japanu

VL
DU
Deleted user
14:44 03.06.2011.

Samo mi, poslije Fukushime i onih naplavina od gomila kartonskih kuća nemojte spominjati japance...

VL
DU
Deleted user
14:46 03.06.2011.

pa kaljmeta je trebao otvoriti čvor u buzinu najkasnije do ljeta 2008,danas tri godine kasnije,radovi su skoro gotovi do pola

VL
Avatar puky
puky
15:04 03.06.2011.

... gradio je i ubojica iz bahata + lopov čačić autocestu za 30 dana, tamo negdje oko Vraždina no se za mjesec dana \"narozala\" (naborala) ... još se sjećam onih \"falti\" ... strava ...

VL
HE
heron
15:06 03.06.2011.

To su kreteni i neradnici, na mostu od 390 m nikad se ne može vidjeti više od 10 radnika, nije ni čudo što toliko traje. Da se to radi u Njemačkoj ili Austriji, to bi bilo gotovo za mjesec, dva.. O Japanu neću ni govoriti. Čim padne malo kiše ili je praznik na mostu se ne radi ništa, Uz to desna strana kad se ide u smjeru Vodica je grbava, to je čudo od nerada i nesposobnosti...

VL
OB
-obrisani-
15:20 03.06.2011.

Naši građevinari kad se dočepaju državnog posla:\"Nitko nas nemože tako malo platiti,kako mi možemo malo raditi. \"

VL
BR
brzivu
15:21 03.06.2011.

japanski graditelji su obnovili poplavom odneseni auto-put u manje od mjesec dana,a nasi kvazi stucnjaci vec vise od godinu dana vijecaju kako ukloniti onu gromadu kamena u DALMACIJI.pardon vijecaju koliko radnih sati nekog rodaka nekog ministra ili vec nekoga treba raditi da bi opet neka tvrtka nekog ministrovog (ili bivseg ministra)rodaka trbala uzet -dat provizije tom istom ministrovom rodaku bla bla.pa sami ih biramo samo nikako da utvrdimo kako i da ih smjenimo

VL
Avatar tomi2009
tomi2009
15:24 03.06.2011.

A asti Gospu.. a ća bi mi krali da se radi 2-3 tjedna...ko bi o sramote moga reć da su radovi koštali 100 000 000 kn ...a ovako kad traje godinu dana....niko neće ni pitati DI SU NAŠE PARE!!!! CARE Hrvatska raj na zemlji !!!

VL
OB
-obrisani-
15:25 03.06.2011.

o prometu se treba razmišljat ...kad su izbori....a ne sad.... . na izborima ste skvičali za KRADEZEOM...a sad se čudite gužvi...eee jeste blesavi

VL
VA
vatra
15:27 03.06.2011.

da,da imaju Japanci i demižone koji stanu u đep a u nih stane 20 litara...

VL
SA
sandrina
15:36 03.06.2011.

Zato su oni Japanci, a mi Hrvati. Njih tresu potresi, nas afere. Njihove željeznice godišnje kasne par sekundi, naše i po par sati dnevno.Oni se ubijaju zbog neuspjele težnje da budu savršeni, mi zbog uspjele težnje u nesavršenosti. Oni razvijaju robotiku zbog visoke tehnologije, naši bi ga proizveli kad bi znali iz razloga da što manje rade.I kad su nesretni oni se smiju,naši i kad su sretni su namrgođeni. Oni poštuju svoju zemlju i ljude, ovdje se ne poštuje ništa što je državno, a ljudi još manje. To je Japan, ovo je Hrvatska

VL
Avatar GERO2
GERO2
15:53 03.06.2011.

Veli meni Srbin u Rijeci 1997 \"Hrvati su izvrsni,dobri i marljivi radnici\"Ali samo u Njemackoj.I da to bi jedina istina koju sam cuo od jednog Srbina.

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.