Naslovnica Vijesti Hrvatska

Japanci autocestu grade 30 dana, mi cijelu godinu popravljamo most

Mladiću tu nije uspjelo prepoloviti Hrvatsku 1991., ali jest našim dragim hrvatskim cestarima, ljutiti su vozači
Objava 03. lipnja 2011. 44 komentara 2 prikaza
\'02.06.2011., Sibenik Posljednji dan obnove Sibenskog mosta - Sibenski most Photo: Hrvoje Jelavic/PIXSELL\'

- Ono što nije pošlo za rukom Ratku Mladiću i kompaniji, da Hrvatsku na našem Šibenskom mostu presiječe napola, uspjeli su naši dragi hrvatski cestari – cinično je iz kombija hladnjače povikao vozač koji je u kilometarskoj koloni čekao zeleno svjetlo. Radovi na Šibenskom mostu, zbog kojih se naizmjence prometuje samo jednim cestovnim trakom, krivi su za nepodnošljive gužve i kolone vozila koje se u smjeru Šibenika ili Vodica protežu i na više kilometara. Zbog obnove mosta ukupne duljine 390 metara nervozni vozači, koji bi inače put od Šibenika do Vodica prevalili za deset minuta, u trenucima najvećih zastoja putovali su i 45 minuta i dulje, žalili su se mnogi. S obzirom na šture informacije koje smo uspjeli dobiti u Hrvatskim cestama te od radnika na mostu, danas bi muke domaćeg stanovništva i vozača mogle biti okončane.

– U promet bi trebala biti puštena oba prometna traka. Ipak, radovi još neće biti gotovi, nego će, prema ugovoru, potrajati do kraja listopada. No, oni neće ometati ni cestovni ni pomorski promet jer će se raditi na lukovima, postavljat će se rasvjeta i drugo – kazao nam je djelatnik Hrvatskih cesta.

Inače, radovi su povjereni tvrtki Carin i prvotno se govorilo da će stajati oko 8,5 milijuna kuna. Poslije se pak isticala brojka od 11 milijuna kuna jer su se, kao i na sličnim radovima u Hrvatskoj, spominjali dodatni radovi koji su iskrsnuli, teškoće, preprojektiranje i tome slično. U svakom slučaju, mnogima se čini apsurdnom činjenica da obnova mosta čija je gradnja “od nule” trajala dvije godine (od 1964. do 1966.) traje – godinu dana.

U Šibeniku su s ogorčenjem upozoravali na primjer Japanaca, koji su mjesec dana nakon potresa sagradili cijelu autocestu, dok u Hrvatskoj obnova 390 metara kolnika traje 12 puta dulje. Šibenski je most visok 40,7 metara i ne zatvara se za promet kada zapuše bura ili jugo. Ima i svojevrsni status “heroja Domovinskog rata” s obzirom na bitke iz rujna 1991. godine. Osim toga, most je prvorazredna turistička atrakcija: na njemu se svakoga ljeta zaustavljaju stotine tisuća turista, a posljednjih devet godina s njega se skaču tzv. bungee skokovi.

O Šibenskom mostu... Dvije godin

O Šibenskom mostu...

Dvije godine građen je Šibenski most – od 1964. do 1966. godine, a visina mu je 40,7 metara.

390 metara duljina je mosta, a za razliku od Paškog, Krčkog i Masleničkog, zbog bure se nikada ne zatvara.

246 metara raspon je luka šibenskog mosta, a ubraja se među atraktivnije takve građevine u Europi.

Elipso

  • BCA:

    Jesu li troškove monožili s tri..ha..ha..ha

  • lojtra:

    Može to i brže kad atomi prže!

  • Avatar ANDJELKO BLAZEVIC
    GERO2:

    Veli meni Srbin u Rijeci 1997 \"Hrvati su izvrsni,dobri i marljivi radnici\"Ali samo u Njemackoj.I da to bi jedina istina koju sam cuo od jednog Srbina.

Message