Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 154
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
KORIDOR 5C
Povratak na članak

Izgrađena dionica do granice s BiH koja završava u – vodi

Uskoro se očekuje izdavanje uporabne dozvole za dionicu na autocesti od Sredanaca do granice s BiH

Komentari 54

DU
Deleted user
14:49 19.01.2015.

e sad , zanima me zašto se ova dionica morala izgraditi jel je svima bilo jasno da dalje od vode neće još 20 godina , cesta do Siska odnosno pišljivih 20-ak kilometara ne završava se već godinama ii tako upropaštavaa jedan grad . Da se izgradio ostatak autoceste možda danas nebi gledali ovo što gledamo ili je to ipak bilo u nečijem interesu.

VL
OL
olrajt
15:05 19.01.2015.

...hahahahaha, u Slavoniji cesta završava u vodi a u Zagorju kod Zaboka završava u brdu!!!

VL
CH
chemica
14:47 19.01.2015.

Bacili milijarde u vjetar...

VL
ST
sttipe
15:47 19.01.2015.

611 000 godišnje..dodje mi da se ubijem..kraj moje kuće kaštelanska magistrala ponekad ima 50 000 vozila DNEVNO...20 mrtvih u 20 godina i ko zna koliko šteta i ozlijedjenih u samo par kilometara..a prazne se cesste uduplaju...jer nitko nije nikad ODGOVARAO, za sve te mrtve..

VL
DU
Deleted user
15:29 19.01.2015.

Ima li možda viška neki most kod Karlovca?

VL
Avatar mujo iz doboja
mujo iz doboja
14:49 19.01.2015.

glavno da e prema Sisku nista ne dela... a i zasto... sad i rafineriju budu zaprli...

VL
Avatar dario554433
dario554433
14:54 19.01.2015.

Tako se radi autocesta u Bosni svakom po malo. Na kraju love nema, a nema ni autoceste.

VL
Avatar KOJOT PERA
KOJOT PERA
14:58 19.01.2015.

Nije se trebala graditi niti jedna autocesta u hrvatsko s državnim novsem i državom kao garantom.Autoceste su trebali graditi oni kojima je to interes i koji od svega toga imaju koristi,a ne nerentabilne autoceste navaliti svima nama na leđa.Gradili autoceste po obali,hotelijeri i privatnici zgrću lovu,a nerentabilne autoceste pokriva drava,odnosno svi mi.

VL
HL
HV_LAKI102
22:52 19.01.2015.

Fino je cuti da se nesto napravilo,da se nesto gradi.Prava je to ideja,da se brzom cestom od Budimpeste preko Osijeka ,Sarajeva stigne na more.Problem je sto HAC nemaju svoju punu funkciju i namjenu.Za koga su u prvom redu pravljene HAC?Naravno za gradene RH,a oni se naj manje voze njima,preskupe su i za one sto rade na zapadu a cesto dolaze kuci.Svi izbjegavaju voziti se njima ,osim onih koji bas moraju.Rezultat te pogubne strategije vide se na poslovanjuHAC,tri milijarde eura u minusu.Mogu da zimislim koliko se tu samo krade,koje su tu mjesecne place.Pratim vec dvadeset godina kako se pljackaju vozaci koji toce gorivo na Ininim crpkama,a placaju u eurima,Zar se niko nije mogao sjetiti u ovo moderno vrijeme da na velikoj elektronskoj tabli gdje se vidi cijena derivata u kunama,vidi i transparentna cjena u eurima.Samo zbog 5 eura sto balkanski kokosari ukradu na jednom punom spremniku skoro svi izbjegavaju tociti na crpkama HAC-a.Milioni i milioni se gube na tome,a jos koju ruznu sliku imaju o nama pokradeni,kako se to siri,brze od epidemije.HAC moraju nuzno uvesti godisnje ,mjesecne i recimo za deset dana Vignjete.Treba gledati da cjena bude dostupna svima i da hrvatski gradani mogu uzivati u prednostima koje nude HAC.e a ne kao do sada da teroriziraju jadne gradane koji stanuju pored magistrala i nemogu se naspavati na miru od buke automobila.Smanjile bi se guzve uljetnom periodu,makele bi se naplatne kucice,promet bi se povecao za sto posto,povecala bi se i dobit,bilo bi novca i za vracanje duga.Treba dovesti nove sposobne i postene ljude,a ove koji su napravili miliarde minusa kompletno sa Premijerom Milanovicem i druzinom smjestiti kod dr.lop.Sanadera da mu prave drustvo i to dozivotno.

VL
Avatar domazet
domazet
15:39 19.01.2015.

Pa i sitnom kriminalcu je jasno da se pere lova i mulja,eno isto tako srbi kod Bosanaske Gradiške stigli do Save pa nikom ništa a čiste -oprane love ko u priči.

VL
NI
nissan
17:56 19.01.2015.

Baš zanimljivo, a kod Gradiške je napravljen auto-put sa bh strane, koji završava u Savi, jer nema mosta i prilaznog puta, . . .

VL
RR
rrastovi
21:44 19.01.2015.

Izgrađena je u Republici Srpskoj autocesta ali 117,00 km zapadnije - dionica Gradiška-Banja Luka. Nisu skupa planirale Republika Hrvatska i Republika Srpska (možda je trebala planirati Bosna i Hercegovina). To je kao onaj vic kad su se Tuđman i Miloševićević dogovorili da se nađu na granici Srbije i Hrvatske. Milošević otišao u Karlovac pa bezuspješno čekao a Tuđman otišao u Zemun. Tako se i naše ceste ne poklapaju za više od 100 km.

VL
SA
sablja810
16:10 19.01.2015.

Dokle god vlada stari mentalitet, nema promjena. Mentalitet koji vlada u trecem svijetu, briga me-nakon mene moze i poplava, prisutan je dugo i prenosi se kucnim odgojem, ali i u okolini. Drugo, cinovnici i funkcioneri svojataju drzavu, opcinu i pogotivo drzavne firme, a odgovornosti i kontrole gotovo da i nema. Nemoze biti drzava najveci poslodavac ! I dalje je sveprisutan stav, da se drzava mora brinuti o svemu. Od "zaposljavanja do stanbenog zbrinjavanja". Umjesto da se puste firme u RH, tjera ih drzava i opcina. Pa tko misli stvarati radna mjesta ?! Drzava ? Tako misle drzavni sluzbenici, a to je kako vidimo pogubno. Nista se nece promjeniti, sve dok nam prsti nezagore.

VL
OK
okvardz
20:52 19.01.2015.

Dragi moji ljudi svaki kilometar izgrađene ceste u Hrvatskoj je veliki plus za sve nas i za Hrvatsku.BITI ĆE VELIKI MINUS ZA NAS I ZA HRVATSKU AKO TO HRVATSKA POLITIĆKA MAFIJA (PRODA?) DA STRANCU NEKA ON ZARAĐUJE A MI NEKAKA OTPLAČUJEMO KREDITE.Ja sam za to da se sva mjesta u Hrvatskoj povežu sa modernim cestama jer to koristi svakom vozaću i njegovom autu,motoru,biciklu i kamionu.Zašto nebismo izgradili i dionicu od Osijeka-Našica-Slatine-Koprivnice do Varaždina zar bi to nama bilo viška? Pa sigurno da nebi jer bi se i taj dio Hrvatske još više razvio a putovanje od Osijeka do Varaždina bi se smanjilo sa 4 na 2 sata zar je to loše.Pametne države grade ceste i iz vlastitog interesa bez obzira dali se to isplati.Dali se je kralo kod izgradnje cesta i dali se još uvijek krade mi smo svi tu i samo pišemo a dali smo osobno prijavili neku krađu,lopovluk itd.? Nismo jer imamo izgovor da to nije naš posao a svakom poštenom građaninu Hrvatske bi bila dužnost da prijavi nezakonite radnje.Pozdrav. I sad napred sa minusima.

VL
Avatar Stanislav Šolc
Stanislav Šolc
15:32 19.01.2015.

Kastor postavlja pravo pitanje, ja dodajem: Ima li ikoga iznad tih "pametnih" glavica koji potpisuje njihove planove. Kao bivši službenik nekadašnje Investicione banke. vrlo dobro znam da su postojali i posebne eksportne komisije koje su odobravale takve dugoročne investicije. Pa se čudimo u kakvim govnima danas živimo?

VL
Avatar mliniski
mliniski
19:18 19.01.2015.

U Slavoniji cesta do rijeke a mosta nema.U Karlovcu obratno, most nad rijekom postoji a prilazne ceste nema.

VL
MI
mihan
16:37 19.01.2015.

čija li je tvrtka AUTOCESTE...po svemu sudeći najmanje HRVATSA..po cijeni kilometra i tko pogađa radove a tko izvodi.....nigdje toliko nije ulupano milijardi kao u AC....kako nekome prsti ostanu dugo u medu..!!??

VL
CO
Cosinus
18:24 19.01.2015.

Da bi netko uopće komentirao ovu cestu, treba znati kuda ona vodi. 5c je veza od Budimpešte pa sve do mora. Da do mora. Zašto do mora? Pa da na more dođu turisti. Baš čudno; što će turisti na moru? Eto pa sada komentirajte dalje. PS. Čim je netko vidio da je to put prema Bosni, odmah problem. Jadno.

VL
Avatar NasaPosla
NasaPosla
08:51 20.01.2015.

Žuta Lokva - Rijeka? Zar je bitno što se tamo negdje zapadno od nas nalazi bogata Lombardija i što bi smo im skratili put do srednjeg jadrana za cca 60 km. Također naši vrli planeri nisu upoznati da bolja protočnost prometa povećava BDP. Posebna priča je brza cesta Trogir - Split. Semafor, semafor, pa semafor, semafor. Nije pitanje hoće li trudnica iz trogira roditi na brzoj cesti, nego je pitanje na kojem semaforu će roditi. Jučer u Kaštel Gomilici dva tragična slučaja. Vlak udario ženu dok je prelazila preko željezničke pruge, sudar na magistrali u kojem je poginula muška osoba. Bravo za planere i za one koji im odobravaju i traže takva loša rješenja. Cesta ispod pruge i ispod magistrale je ipak samo moj nedosanjani san, a ljudi ginu!

VL
LI
Lijepanasadomovino
19:12 19.01.2015.

Mi već skoro pet godina idemo gledati kako se pravi taj "Velebni" most na Dravi Između Petrijevaca i Josipovca, nadajući se nekoj boljoj povezanosti i stvaranje nekih malo boljih ekonomski prosperiteta. Kad ono najdulji most izgrađen za pecaroše (ribolovce) akoako već ne mogu na more nekim kračim putem ,neka pecaju na Dravi sa največega mosta u Hrvatskoj.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.