Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

HZJZ: Natječaji za igle i šprice i kampanju cijepljenja bili su transparentni

Kad je riječ o natječaju za vođenje kampanje za promociju cijepljenja, natječaj je raspisan 2. veljače, javila su se četiri ponuditelja, a dvije tvrtke, Media front i Paradigma Integrirane komunikacije, zadovoljile su formalne uvjete
18. veljače 2021. u 14:23 1 komentara 335 prikaza
Cijepljenje - cjepivo
Foto: Dino Stanin/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/3

Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) ustvrdio je u četvrtak, u povodu napisa o dodjeli poslova tvrtkama HDZ-ovih Andrije Hebranga i Biance Matković, da su natječaji za nabavu igli i šprica te za kampanju promocije cijepljenja na društvenim mrežama bili transparentni.

Zagreb: U zgradi NSK održana je 44. sjednica Vlade Republike Hrvatske Stiže još cjepiva Plenković: Ako situacija bude dobra, mjere ćemo popuštati od 1. ožujka

Portal Telegram je objavio da HZJZ nabavlja gotovo devet milijuna igala i šprica za cijepljenje protiv covida-19 od tvrtke Kormedix d.o.o. u suvlasništvu Andrije Hebranga, dok je net.hr izvijestio da je tvrtka Media front Biance Matković dobila 188.000 kuna za projekt promocije cijepljenja “Misli na druge, cijepi se” na društvenim mrežama HZJZ-a.

"Napominjemo kako su oba natječaja bila transparentna, a pozivi na te natječaje bili su pravovremeno objavljeni na mrežnim stranicama HZJZ-a te su kasnije, odmah nakon odabira tvrtki Kormedix d.o.o. (nabava igli i šprica) i Media front d.o.o. (kampanja na društvenim mrežama), zapisnici i odluke o odabiru sa svim obrazloženjima objavljeni na našim mrežnim stranicama", navodi u priopćenju HZJZ.

HZJZ tvrdi da je unaprijed nabavio precizne igle i šprice kako bi se iz bočice cjepiva za covid-19 moglo izvući šest ili sedam doza cjepiva, dok mnoge druge zemlje nisu u tome uspjele i izvlače maksimalno pet doza. Kriterij za dodjelu bodova na natječaju bio je rok isporuke najkasnije do 15. veljače, a zaprimljena je samo jedna ponuda koja je zadovoljila sve uvjete.

Zagreb: Ministar zdravstva Vili Beroš održao konferenciju za medije Pronađena kod pacijenta iz Zagreba Beroš: Nemoguće je reći koja je to mutacija, možda bude i neka hrvatska

Međutim, 4. veljače odabrani ponuditelj tvrtka Kormedix izvijestio je kako ne može ispoštivati obvezu isporuke do 15. veljače pa ugovor nije potpisan, a HZJZ ga je obavijestio da će se provesti naplata jamstva za ozbiljnost ponude.

Kad je riječ o natječaju za vođenje kampanje za promociju cijepljenja, natječaj je raspisan 2. veljače, javila su se četiri ponuditelja, a dvije tvrtke, Media front i Paradigma Integrirane komunikacije, zadovoljile su formalne uvjete.

Počelo cijepljenje protiv koronavirusa u Petrinji Pokrenuta istraga u Brazilu Cijepili visokorizične skupine lažnim cjepivom: Pravili se da je sve u redu

"Bez obzira što ponuditelj Paradigma Integrirane komunikacije d.o.o. u svojoj ponudi nije dostavio životopis stručnjaka (voditelja kampanje), njegova ponuda uzeta je u obzir pri ocjenjivanju, ali ostvario je manji broj bodova za kreativni koncept jer je u svom prijedlogu koristio do sad već viđene poruke", kažu u HZJZ-u.

Josip Stanišić
KRENULO GA
Odbio je Hrvatsku i pozive iz Lijepe Naše, a sada je u Njemačkoj doživio veliku čast
Financijska pismenost
NOVA PARADIGMA
Financijska pismenost sve prepoznatija kao ključna životna vještina današnjice
  • Condorgrab:

    Važno je da državna lova ostane u stranačkom vlasništvu. Hebrangova "Fimi media" i Biancina reklama nečega čega nema. Transparentno kao Banidć. "Brisanje ne mijenja istinu !"