HZJZ: Natječaji za igle i šprice i kampanju cijepljenja bili su transparentni
Kad je riječ o natječaju za vođenje kampanje za promociju cijepljenja, natječaj je raspisan 2. veljače, javila su se četiri ponuditelja, a dvije tvrtke, Media front i Paradigma Integrirane komunikacije, zadovoljile su formalne uvjete
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Važno je da državna lova ostane u stranačkom vlasništvu. Hebrangova "Fimi media" i Biancina reklama nečega čega nema. Transparentno kao Banidć. "Brisanje ne mijenja istinu !"