HŽ na remontu: Vlada je najavila desetljeće ulaganja u pruge, je li na pomolu nova željeznička revolucija u Hrvatskoj?
Na hrvatskim prugama vlakovi voze brzinom od četrdesetak kilometara na sat. Kako bi se to promijenilo, najavljena su ulaganja u željezničku infrastrukturu od 5,7 milijardi eura do 2030. godine. Plan je obnoviti i modernizirati 788 kilometara pruga, a do 2025. nabaviti 70 novih vlakova. Do Splita bi se tada trebalo stizati za 4 sata, a prema Rijeci juriti 160 kilometara na sat
Komentari 33
Hoće li se napokon željezničkom prugom Istra spojiti s maticom Hrvatskom ili će tih približno 15 km pruge i dalje ostati nedosanjani san?
Nije moja dosjetka nego grčki ministar je svojedobno izjavio da je za grčki proračun više povoljno da svakom potencijalnom putniku plati taxi na dotičnoj relaciji nego da i dalje financira grčku željeznicu.
Na žalost večina teretnog prometa se odvija kamionima koji doslovno skraćuju vjek prometnica poskupljuju naftu umjesto da željeznice rade taj posao jeftinije i sigurnije
nova eldorado pljačka za hdz-eovce i njima bliske hulje
Jurili 160 km na sat?????Dobro dosli u 20. Soljece
Pitam se hoće li na remont i menadžeri, direktorčići i voditeljčići koji rade u HŽu ili će za potrebe "remonta" biti zaposlena dodatna nova ekipa u HŽ?
Prepustiti kinezima izgradnju pruga i svega popratnog i nakon 2030 ce vlakovi voziti 250kmha teretni 160kmh
Prije rata najbrža pruga Vinkovci - Novska 180 km/h. Danas se dijelovi te dionice obnavljaju za 120 km/h. A to nam treba biti najvažnija dionica zbog tranzita.
Dok vani vlakovi idu preko dvesto mi ćemo za deset godina imati pruge po kojima će se moći voziti do čak nevjerovatnih 160km/h.
Laže ko Srbin,puši ko Turčin,krade ko Hrvat...,nismo mi nizašto sposobni ako nam to drugi ne napravi.
Čuvajte tračnice! Željezne su.
Nekad su se lopovi okupljali u zatvoru, a sad u vladi.
Evropa gradila štreke, Balkan jih razgrađival. I denes evo pak sam s penezom z Evrope. Bomo vidli kaj bo.
Za taj novac se mogla napraviti pruga i nabaviti vlakovi uz brzine do 300 km/h....,razlika će HDZ -u u džep....
Opet jedno plodno polje za poštene HDZ-ovce, da uberu ono što sijali nisu.
Najavijivali su oni ulaganja i u recimo navodnjavanje. Onda te najave još i "pojačaju" pred izbore. Dok oni srede željeznicu više neće imati koga ni prevoziti. U nekim dijelovima države više ni autobusi ne voze kada su djeca na školskim praznicima.
Ovo je sumljivo i treba ispitati tko je dao naredbu da se gradi pruga za brzine iz prošlog stoljeća,a ne po suvremenim standardima za 300 km/h. Ovdje netko namjerava ukrasti 50% novca,napravit će prugu za 160 km/h,a košta toliko da se može napraviti pruga za 300 km/h,što Hr potrebno zbog duljine i velike udaljenosti regija...
Dali Div grupi poslove,a firma u stečaju...,pa to ne bi lud čovjek napravio...,tako most Solin-Split dali Div grupi od Debeljaka,a on u stečaju,radovi kasne 2.g,još nije ništa ni počeo...Odmah smjene u Hrvatskim cestama i ministarstvu,to je veliki propust i neodgovornost
HDZ ponovno krade i na ovoj investiciji...Rade prugu za 160 km/h,a u Japanu i Kini vlakovi već sada voze 500 km/h,pa idioti ako radite,radite po suvremenim svjetskim standardima,a ne za 160 km/ h kako se vozilo 60-ih godina u zapadnim zemljama...Nedavno sam se vozio noćnim vlakom u 23h na pruzi Ausburg-Munchen 220 km/ h pokazuje na ekranu brzinu,pa tko vodi ovo ministarstvo i željeznice...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Na pomolu je nova pljačka