Hrvatska u željeznicu ulaže 3,5 milijardi eura: Stižu nove pruge i 40 putničkih vlakova
Investicija u modernizaciju hrvatskih željeznica iznosi 3,5 milijarde eura, te ćemo do 2030. imati 681 kilometar dvokolosiječnih pruga, a stiže i 40 novih putničkih vlakova
Komentari 66
i onda ce skuzit da nemaju sto i koga prevozit....sto je sa poduzecem zvanim gredelj...
Eto vidite i Slavonija dobiva preko 18 km elektrificirane pruge sad je valjda svima jasno da ova vlada brine za Slavonce tako da se može očekivati prestanak iz seljavanja.
Što se tiče putničkog prijevoza - i u RH bi se mogla primijeniti konstatacija svojedobnog grčkog političar koji izjavio da je bolje da iz proračuna države platiti taxi putnicima koji su negdje krenuli nego i dalje ulupavati novac iz proračuna u grčke željeznice. Prljavo, previše rijetko, skoro bez voznog reda, s puno prezira prema putnicima - izuzev,naravno, oni bi najviše moderan sustav za naplatu karata. Još jedan tzv. Obrovac. Dok Italija ima vlakove koji voze 300 km/h, a Japan i FR su blizu 500 km/h, naš prosjek je i dalje 50-60 km/h i od Zagreba do Splita se putuje 8 h, a karta je skuplja nego busna (5 h). Pa tko voli računicu -nek si sam izračuna da li je grčki poučak podnošljiviji ili nije...
30 godina prekasno.Nema vise ljudi, nema vise industrije.Prekasno!!!!!
Čitam ove komentare i pomolit ću se svetom Emeriku Glendemalškom da dobiju bolje kaučeve mudrosti
Očekuje se da će "modernizacijom" dostići vrtoglave brzine od 63 kmh .....pa če se od zg do >>>>>Rijeke odletiti za 9 h....ili do Osijeka za pišljivih 16h uz komforne kočije i jato šarenih konja...........Uprava će se nastaviti tandrkati u Audijimaa 6 i 8 .........a uštedu će uložiti u višesobne kućice na rivi ili planinskoj čuki..........
Željeznički promet je najjeftiniji, najsigurniji i ekološki najprihvatljiviji kopneni oblik transporta ljudi i tereta. S modernizacijom i izgradnjom novih pruga se u RH kasni 40-ak godina. Problem je samo što kod nas željeznički promet nije usklađen sa gradskim javnim prijevozima.
do 2030. ćemo imati 681 kilometar dvokolosiječnih pruga, a još dodatnih pola miljuna iseljenih hrvata
Joj što će biti jamljanja! Kamionima će se pare voziti
Blablablabla
ja vec godinama govorim kako bi mi drago bilo da se ide u modernizaciju. pogotovo Zagreb-Split. Ne ljepseg putovanja od vlaka al ne kakvo je sad stanje u zemlji. nadam se da ce se i to ostvarit jednom. lijep pozdrav
Zašto nije navedeno da se radi o propagandnom članku?
Znači još kašnjenja na vidiku...
Bas me zanima tko je u talu.
Nema od toga ništa. Dok sposobnjakovići to izgrade neće biti ni putnika ni tereta.
Koji ste vi nakaradan, NEGATIVAN bezobrazan, zatucan narod. Pa sto bi vi? Sto? Da vas se hrani na dudu i da ne radite? Fuj. Pozdrav iz Slovenije.
Hoće li se reaktivirati pruga Sisak-Petrinja?
Lijepo, osim par desetaka kilometara pruge, u Slavoniji nitko ne živi.
1,5 milijardi kuna za prugu dugo selo križevci koliko će se putnika prevesti tom prugom u sljedećih 10 godina ? nema šanse da više od par desetaka tisuća...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Sve dokle elektrificirana dvokolosječna mreža ne stigne do udaljenijih dijelova Hrvatske kao što su Split i Dubrovnik uz povećanje prosječne brzine sa sadašnjih 60-70 km/h na barem 180 km/h, nećemo moći govoriti o respektabilnom željezničkom prometu. Željeznički je prijevoz uu svakoj razvijenoj zemlju EU po prioritetu svih nacionalnih prometnih strategija na prvom mjestu a tek onda dolazi na red cestovni autobusni prijevoz. Kod nas je željeznički promet već najmanje 30g sustavno uništavan.