Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Hrvati će za blagdane potrošiti 15,3 milijarde kuna

- Blagdanska potrošnja definitivno nam pokazuje da standard građana, unatoč svim problemima, raste - kaže direktorica Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić
01. prosinca 2019. u 14:45 5 komentara 192 prikaza
Ilustracija
Foto: Martina Popovcic/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/3

Ove će godine blagdanska potrošnja dosegnuti 15,3 milijarde kuna i premašiti lanjsku za čak pola milijarde, procjena je Hrvatske gospodarske komore.

Na vrijeme! Otkriven dan kada biste trebali kupiti božićno drvce da traje sve do kraja blagdana!

– Porezna reforma i više plaće rezultirali su optimizmom i povećanom potrošnjom – komentirala je jučer direktorica Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić, koja podsjeća da Hrvatska posljednjih godina bilježi rekordnu zaposlenost i kaže da se zasigurno i još jedna rekordna turistička sezona u nizu također pozitivno odrazila na opću potrošnju. Udarni dani prosinačke šoping-groznice očekuju se od 19. prosinca do 24. prosinca, a u skladu s tradicijom izgledat će i blagdanski stolovi.

I ovih blagdana gostit ćemo se domaćim specijalitetima poput purice s mlincima, svinjetinom, janjetinom, narescima, kolačima... U većini blagdanskih poklona, pak, naći će se igračke, kozmetika, obuća i odjeća, tehnika, knjige i delikatesni prehrambeni proizvodi. Odlazak u kupovinu kao dio blagdanskih običaja i atmosfere duboko se ukorijenio, a građani dublje posežu u svoje novčanike, ističe direktorica Sektora za trgovinu HGK, i zahvaljujući lanjskom povećanju neoporezivoga dijela za božićnice i regres budući da je sve više poslodavaca svojim radnicima odlučilo isplatiti dodatnu plaću, veće božićnice i bonuse.

Advent Advent prije Adventa Doznajte kad su Hrvati okitili prvi bor i zašto su domove ukrašavali zelenilom

– Dosad je pola milijuna građana dobilo trinaestu plaću. Rast optimizma građana osjeća se i u gospodarstvu kroz znatan porast prihoda poduzetnika. Primjerice, promet u maloprodaji u prvih devet mjeseci ove godine porastao je 3,7 posto. Sve više raste i online prodaja, a kupci su sve informiraniji i kritičniji. Zanimljivo je i da se sve više koristi tzv. omnichannel pristup koji kombinira tradicionalnu i online kupovinu, odnosno kupci naruče robu online pa je isprobavaju u fizičkoj trgovini – objašnjava Ravlić i zaključuje: – Blagdanska potrošnja definitivno nam pokazuje da standard građana, unatoč svim problemima, raste.

Zagreb: Počelo antigensko testiranje testiranje u srednjim školama
UČINKOVITOST CJEPIVA
Stručnjaci otkrili što se može dogoditi dođete li u dodir s virusom 10 dana nakon prvog cijepljenja
Digitalizacija
Modernizacija potrošačkog iskustva
Papir je prošlost, stiže era aplikacija
  • pozornik66:

    Koliko se kuka po portalima nije loše

  • altruist:

    Ja mislio kriza. Preturaju se kontejneri, sve sivo... kad trose se doslovce milijarde.

  • Avatar Jura z bregov
    Jura z bregov:

    Tja, kaj se more. Nek' se troši dok se ima. A onda? Zna se - zube na klin. Štono bi se reklo onako pučki ali mudro da ne može mudrije, čak i politički korektno molit ću lijepo - kad ima ... prikaži još! ni car bolje, kad nema ni pas gore. Jedno se samo živi, zaključili bi pučki filozofi.