Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 147
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
TURIZAM Dalmatinska Udruga hotelijera

Hotelijeri vape za novim gostima

27.02.2009.
u 16:42

Da bi se čuo glas hotelijera koji vape za gostima u predsezoni i posezoni, jer ljetno razdoblje “dobro im ide”, formirana je splitsko-dalmatinska Udruga hotelijera. – Osnivamo se u kritičnom trenutku, želimo okupiti sve iz turističkog sektora i prvenstveno lobirati na lokalnoj razini – kaže predsjednik Udruge Tonči Pejković, direktor hotela Split.

Raste broj soba
Po riječima Petera Loescha, potpredsjednika Udruge, generalnog direktora hotela Le Meridien Lav, previše je izazova koje hotelijeri u ovo vrijeme recesije ne mogu sami svladati.

Kompletan turizam suočen je s teškoćama, a samo hotel Le Meridien Lav protekle godine izgubio je 10 milijuna kuna zbog nedostatka letova, ali i vrlo skupih letova. Problema imaju ne samo hoteli sa 5, nego i oni sa 3 i 4 zvjezdice, a poglavito zabrinjava činjenica što broj hotela i smještajnih jedinica u Splitu i okolici od pretprošle godine raste brže od rasta broja gostiju. Dolazak gostiju prosječno se povećava dva posto, dok broj smještajnih jedinica bilježi rast od oko osam posto.

Hotelijeri Splitsko-dalmatinske županije moraju se dodatno angažirati pri dovođenju gostiju i zbog vrlo jake konkurencije, kako inozemne, tako i domaće. Turistički brend Dubrovnika, pa i Istre, naglasio je Peter Loesch, poznatiji je u svijetu od turističkog brenda Splitsko-dalmatinske županije. Dalmatinski turistički djelatnici ovisni su o tri ljetna mjeseca, pa moraju ‘lavovski’ poraditi na popunjavanju kapaciteta u razdoblju između listopada i travnja.

Nedostatak letova
Dalmaciju iznimno ranjivom i ovisnom o pojedinim tržištima čini nedostatak letova izvan sezone, a kako se u radu mjerodavnih turističkih institucija ne vide znakovi promjena, hotelijeri će se sami pobrinuti i stvoriti temelje za bolju budućnost.

Mario Šerić, direktor Udruge, najveći doprinos vidi u zajedničkim aktivnostima i ostvarenju cjelogodišnje zračne povezanosti s odabranim europskim gradovima. Udruga je za 2009. planirala proračun od tri mil. kuna, a cilj je povećati biznis od jeseni do ljeta. Financirat će tri događaja u Splitu, Festival elektronske glazbe, jednu svjetsku izložbu i suradnju s HNK.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije