Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Odgovor

HNK reagirao na optužbe udruge Vigilare o 'prostačkoj marketinškoj kampanji'

plakat HNK Zagreb
Foto: Vigilare
20.09.2017.
u 14:17

Naglasivši da su kampanju radili vrhunski profesionalni umjetnici, iz HNK ističu kako je "isključiva namjera kampanje bila kroz umjetnički koncept najaviti program u novoj sezoni i pozvati publiku da postane pretplatnik"

Reklamnu kampanju Hrvatskoga narodnog kazališta (HNK), koja je završila 13. rujna, radili su vrhunski profesionalni umjetnici, a njezina isključiva namjera bila je najaviti program sezone 2017./2018. i pozvati publiku da postane pretplatnik, bez ikakvih drugih konotacija, ističe u srijedu Uprava HNK u priopćenju vezanom uz optužbe udruge Vigilare kako je riječ o "prostačkoj marketinškoj kampanji... ispod svih standarda za jednu kulturnu ustanovu od nacionalnog značaja".

"Za reklamnu kampanju kojom se najavljuje sezona 2017./2018. Hrvatskoga narodnog kazališta, koja je oglašavanjem započela 4. lipnja, a završila 13. rujna, umjetnici iz ansambala Drame, Opere i Baleta snimljeni su u prirodi u okolici Zagreba", stoji u priopćenju Uprave HNK.

Dodajući da su kampanju radili vrhunski profesionalni umjetnici, iz HNK ističu kako je "isključiva namjera kampanje bila kroz umjetnički koncept najaviti program u novoj sezoni i pozvati publiku da postane pretplatnik našega kazališta, bez ikakvih drugih konotacija".

Riječ je, dodaju, o uobičajenoj praksi u svim europskim repertoarnim kazalištima.

Udruga Vigilare na svojoj je internetskoj stranici početkom tjedna izrazila prosvjed "zbog neukusne marketinške kampanje Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu za prodaju pretplata za sezonu 2017./2018."

Kampanja HNK, koju oni vide kao "apel na bludne radnje", kako navode, "ispod svih je standarda za jednu kulturnu ustanovu od nacionalnog značaja i vrijeđa veliki broj poreznih obveznika čijim se novcem financira" te stoga traže "njezino zaustavljanje i uklanjanje uznemirujućih plakata iz javnog prostora".

Ključne riječi

Komentara 66

Avatar smile
smile
14:32 20.09.2017.

Opet se prostakluk naziva umjetnošću! Ako su ovo radili vrhunski proesionalci umjetnici, kakvi li su tek amateri? Strašno! Očito su vam predstave jako posjećene pa na ovakav jadan način pokušavate privući pozornost. Ipak to rade "vrhunski umjetnici". :-)

DR
Draš
14:36 20.09.2017.

Poruka je primljena :Bolje se ljudi jebi.. nego da plačate i gledate bedastoče u HNK-u.Hvala vrhunskim umjetnicima na jasno izrečenoj poruci.

MK
marcel.kocan
14:39 20.09.2017.

Ako ovaj plakat nema "nikakvih konotacija" onda sam ja tramvaj

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije