Ovdje su kritična mjesta na autocesti: Kolona prema Splitu bila dugačka 50 km!
"Savjetujemo vozačima da ukoliko je moguće odgode putovanja prema moru i obrnuto prema unutrašnjosti", poručuju iz HAK-a.
Komentari 38
triba graditi vjetrenjace I dobivati struju badava.
Ma da, ljudi imaju godišnje odmore prema brzini vjetra, a zašto ne izgrade vjetrobrane na kriznim točkama autoceste koja košta više od 200 kuna
to je kad se grade ceste na trasi privatnih interesa kaljmete i comp
Kolona prem splitu 41 km, ja bi se poludio, izašao bi iz auta i odšetao.
Oleg Butković će kao i svaki rasni HDZeovac reći da o tome ništa nije znao ali evo odmah će on to riješiti.
10:33 "KAMATARAN Split-Bol-Jelsa"? Ajde bar znamo sto nam je glavna grana privrede. A ne tamo neki "turizam".
.HAK će nadoknaditi troškove nastale odustajanjem od Turističkih putovanja i ostalog................
Sta njokate kenjavci jedni...puse buraaa...buaaa plakat cemoo sad 3 dana i jadikovat kako je cesta i dalmatina totalni promasaj i nista ne valja...cendravci i egoisti jedni!
Ovo šta puše kod nas u šibenskom kraju nije olujna nego orkanska bura.Sve što smo jučer uspili vezat noćas je počupalo konope i odnilo.I tako kažu da će bit još dva-tri dana.
Prije ste se (stariji) vucarali do Splita 2 dana po gorama i planinama (bez klima uredaja) u autu, sad placete kad se malo jaca bura pojavi... Pickice!
uvijek iznova čuđenje vremenskim prilikama, pa dokle više? vruće je, hladno je, puše bura, jugo, pada kiša...pa što onda? prihvati život na Zemlji, učini što je u tvojoj (ne) moći kad su ekstremne prilike i prestani se čuditi i non-stop jedno te isto komentirati. i da, kad gradiš/mo mostove i ceste, pripaziti ne neke detalje.
Kolona u Njemackoj izmedju Nuremberga i Rosena 30 km. Nema ni bure ni pozara a ni turista. A nije ni glavna vijest na portalima.
Na žalost sada tek vidimo da je pogrešno napravljena trasa Dalmatine. Jer kada puhne bura sve se zatvori. A iskreno uvijek mi ide na živce prepucavanje stara cesta ili autocesta. Ja osobno preferiram staru cestu jer ne znam zašto smatram da je sigurnija. Iako moram priznati da nikad nisam bio u situaciji kao što su bili stariji vozači koji su se sigurno na čekali u kolonama na staroj cesti pa možda mi mlađe generacije nismo svjesni što se tek tada tamo dešavalo od kilometarskih kolona, pa kada ti dođe šleper, pa traktor, pa vozi po magli ili lošem vremenu a tek zimi. Da sam možda ja i mlađe generacije to doživjele možda ( ma gotovo sigurno bi shvatile vrijednost autocesta ) i sigurno mi ne bi palo napamet govoriti o tome kako su stare ceste bolje. A i u ovakvim situacijama uvijek volim naglasiti da bi bilo bolje označiti alternativne pravce.
Kolona kroz Sloveniju iz Austrije za Hrvatsku je duga preko 50 km, cak je i Autoput u Sloveniji zacepljen!
Meni je ovo bilo tragikomicno. Turisti se zale da nista ne znaju, sto znaci da turisti nisu dobili letak gdje i pise na kojem programu hrvatskog radia se emitiraju vijesti na stranim jezicima oko prometa. Tu je zakazalo ministarstvo turizma.
Ono sto je zanimljivo je to da nasi vrli prognozeri nisu prognozirali ovako nesto, jer prema njima danas je trebalo biti 30+. U sred ljeta vadis deku iz ormara. A kako gledam vrijeme (ne od nasih) vrlo brzo slijedi repriza.
Hak je apsolutni krivac za zarobljena vozila, a preko njega i RH sama. Ne mož e se dogoditi da vozila ostanu u koloni bez mogućnosti alternativnog pravca. Dakle, organizacija ravna nuli, sramota maksimalna. Mene je stid i sram svih zarobljenihh turista iako sa ovim kaosom nemam ništa.
Stigao sam iz Zagreba do Posedarja po Ličkoj magistrali za 6 sati. Bilo je uglavnom OK, jedino je ispred Obrovca bila kolona sigurno 10km
Sada ce turisti navaliti,Turska nije sigurna imamo sansu od turizma zaraditi petnaest milijardi Eura.Ta suma je vec godinama moguca treba samo poostriti kontrole100% i kontroleri moraju biti iz sjevera Hrvatske.Uvesti privremenu smrtnu kaznu za varanje drzave i kada se kamenjarci poprave evo drzava ce biti kao Svicarska.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zakaj nigdje ne pišu konkretne brzine vjetra?! Sudeći po stranici pljusak.com na kojoj su podaci sa osobnih vremenskih stanica, privatnih i javnih, jačina vjetra uopće nije tolika kakva se frka složila u državi! Pitam se kome je u interesu ovakvo stanje u prometu?!