Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 179
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Grade se autoceste, obilaznice

HAC pobrojao radove koji su u tijeku: Dio autoceste kroz Baranju gotov idući mjesec

Zagreb: Radovi na zaobilaznici kod izlaza Buzin
Foto: Jurica Galoic/POSEBNA PONUDA
1/3
01.11.2022.
u 22:50

U ožujku 2024. godine gotova bi trebala biti dionica autoceste Lekenik - Sisak duga 10,9 kilometara i vrijedna 281,3 milijuna kuna

U Hrvatskim autocestama su nam pobrojili radove koji su u tijeku. Najprije će biti završena gradnja odnosno rekonstrukcija odmorišta i čuvanog parkirališta Ježevo jug i Nova Gradiška Dragalić sjever na autocesti A3. Te dvije investicije ukupne vrijednosti od gotovo 19 milijuna kuna čekaju tehnički pregled, a na odmorištu Ježevo sjever tehnički je pregled upravo u tijeku. Sljedeći mjesec gotova bi trebala biti i gradnja te opremanje autoceste u duljini od 17,5 kilometara sa spojem na sagrađenu poddionicu od mosta Halasica do čvora Osijek na A5, na kojoj radovi traju od lipnja 2020. godine, a 498 milijuna kuna, koliko je trebalo izdvojiti za njih, Autoceste su nabavile kreditom razvojnih banaka.

Čvor Matulji kod Učke, koji se radi da bi se poboljšala protočnost i smanjile gužve u turističkoj sezoni, bit će spreman do lipnja 2023. godine, a mjesec dana ranije očekuje se kraj radova na čvoru Trinajstići, koji će povezati općinu Matulji s riječkom obilaznicom i mrežom autocesta. U prosincu 2023. spreman će biti i čvor Šibenik Podi vrijedan malo manje od 43 milijuna kuna.

Još malo ćemo ostati na čvorovima jer onaj kod Dugopolja, na kojem su radovi počeli ovaj mjesec, trebao bi biti završen do travnja 2024., kažu nam u Hrvatskim autocestama, koje će se za njega izdvojiti 27,9 milijuna kuna, a trebao bi riješiti zagušenje prometa na ulasku u Split. U ožujku 2024. godine gotova bi trebala biti dionica autoceste Lekenik - Sisak duga 10,9 kilometara i vrijedna 281,3 milijuna kuna. Trenutačno se gradi i obilaznica Novog Vinodolskog, koja će biti završena 2025. godine.

- Radi se o gradnji gradske obilaznice u profilu državne ceste. Duljina dionice je 9,8 kilometara, od toga 6,5 kilometara po trasi buduće autoceste A7 i 3,3 kilometra spojne ceste na državnu cestu D8 - pojasnili su nam u Hrvatskim autocestama tu investiciju od 474,5 milijuna kuna. Osim spomenute dionice Beli Manastir - most Halasica, za koju je dobio kredit, HAC sve ostale projekte financira vlastitim novcem, a za tri povlači novac iz EU.

Novi sustav naplate cestarine, koji bi zaživjeti trebao do 2025. godine i koštati 550 milijuna kuna, bit će djelomično plaćen iz Nacionalnog fonda za otpornost i oporavak, dok projekte Crocodile II Croatia i Crocodile III Croatia, ukupne vrijednosti 120 milijuna kuna, potpuno plaća EU, a njima se uvodi ITS direktiva i nadograđuju postojeći sustavi u svrhu osiguranja koordiniranog upravljanja i kontrole prometa, što će rezultirati visokom kvalitetom usluga informiranja putnika, te se nadograđuje sustav u svrhu boljeg informiranja korisnika o stanju i uvjetima na cesti te suradnja sa zemljama u okruženju.

VIDEO Na Sljemenu se na 20°C proizvodi snijeg, a iz Grada poručuju: 'Nije pretoplo, ali prestajemo'

Komentara 10

EZ
ezer
07:07 02.11.2022.

Gdje nam se izgubio projekt obnove zagrebačke obilaznice od čvora Jankomir do Ivanje Reke s izgradnjom treće vozne trake u vrijednosti milijardu kuna? Navedeni dio autoceste je u dosta lošem stanju posebno desna traka s rupama i ulegnućima kolnika te čestim ograničenjem brzine kretanja 80 ili 100 km/h. Svakodnevni promet je tamo sve gušći naročito u turističkoj sezoni.

PV
prcko.vita
07:56 02.11.2022.

Vidim danas srednji tečaj USD opet jači od ove naše novokomponovane valute eurića, znači li to da će Hrvatskoj sirotinji litra benzina opet da ide gore? E moj Plenki, ko tebi dade prolaznu ocjenu iz ekonomije? Dolar je jači prema svim valutama, ali naši susjedi već godinu dana plaćaju litru benzina cca 8 kuna, dakle, daj malo uljuči mozak, i počni konačno konkretno da radiš u korist Hrvatskog naroda, onog običnog naroda. Hvala ti.

DU
Deleted user
07:17 02.11.2022.

Hrpa oznaka za radove a radova nigdje, vjerojatno još jedan model izvlačenja love u režiji HDZ-a.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije