Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 62
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Prometna inspekcija
Povratak na članak

Uzbuna u HAC-u: Šahtove premjestite na sredinu kolnika!

Na autocestama je oko 300 oštećenih poklopaca šahtova od ukupno 1418

Komentari 32

VU
vuky91
12:59 07.05.2015.

Svojedobno sam, prije jedno 3-4 godine, na autocesti Zagreb-Rijeka naletio na jedan takav šaht koji je ležao nasred tunela. Bilo je biraj... ili šaht ili poklopac od šahta. Ni sam ne znam kako smo sve to preživjeli, felga napukla, sva sreća pa je na njoj bila pojačana guma Toyo, (koja je prepletena žicama i koristi se inače za trke). Brzina je bila oko 90km/h. Auto smo parkirali van tunela, vratio sam se nazad po taj poklopac, da ne bi netko drugi naletio na njega. Vjerujem da je imao oko 15-20kg. Primjetio sam da je sa jedne strane bio ispravno montiran, dok je sa druge bila provučena čelična žica. Službeno objašnjenje nikada nismo dobili, jedino je djelatnika AZR-a komentirao da je "upravo prije nas prošao šleper te da je zato izletio šaht"!? Da, šahtovi izlijeću iz ležišta zbog šlepera, a ne zbog neispravne montaže ili loše postavljenih i/ili projektiranih šahtova između dvije trake.

VL
Avatar SINIŠA POLJAK
SINIŠA POLJAK
13:11 07.05.2015.

Ako nisu šahte napravljene prema glavnom i izvedbenom projektu jedni koji za to snosi materijalnu i svekoliku drugu odgovornost je nadzorna služba koja nije smjela dozvoliti građenje koje nije u skladu sa projektima. Ukoliko im je investitor naredio, i too isključivo pismeno, da to moraju prihvatiti kao izvedeno stanje, morali su se zahvaliti na ugovoru i napustiti gradilište i prepustiti nadzor nekom trećem. Prema tome HAC se mora naplatit od firme koja je vršila nadzor nad građevinom. Sve drugo je pod ingerencijom USKOK-a.

VL
BU
bubimima
12:46 07.05.2015.

A tko je izdao uporabnu dozvolu? Na masno plaćenim cestama, bit će još za omastiti se. Netko bi u ovoj državi trebao dogovarati, a ne da sve plaća narod.

VL
Avatar comandante
comandante
13:28 07.05.2015.

i na ostalim cestama genijalci, uvijek sam se čudio zašto moramo jahati po šahtovima, zašto nisu na sredini trake!!!!

VL
Avatar japunduša
japunduša
13:12 07.05.2015.

Dragi moj novinaru, da je "uzbuna" u HAC-u, onda bi to popravili čim su dobili rješenje,na koje su se naravno žalili.Jer,od kud im lova za te popravke,treba dijeliti bonuse,plaćati stranačke uhljebe,a korisnike cesta, ko šljivi. Osiguravajuće kuće bi trebale uvesti i novi proizvod,"naknada šteta na šahtovima", pa im se onda hititi na kičmu sa odštetnim zahtijevima.

VL
RI
rinam1952
13:52 07.05.2015.

Ko je bio nadzor nad radovima, što to niste napisali, tada bi znali ko plaća zamjenu istih

VL
DE
demokršćanin
13:58 07.05.2015.

Prilikom svakog tehničkog prijema objekta u pregledu sudjeluju stručnjaci iz svih struka koje obuhvaćaju izgradnju objekta.Zar to nisu odmah ustanovili.Trebalo bi na odgovornost pozvati onoga inspektora koji je dozvolio puštanje autoceste sa ovakvim nedostatcima,a ne sada kriviti sve ostale .

VL
MO
Modus
13:02 07.05.2015.

koliko ce se tu sada oprati love??? ajmo 1 2 3

VL
Avatar Kaiser_Soze
Kaiser_Soze
12:30 07.05.2015.

Hvala bogu HAC (država) je u plusu pa će ovi dodatni poslovi biti sitnica za proračun...horor !

VL
DU
Deleted user
14:00 07.05.2015.

To maheri, u sred sezone ste skuzili da nesto ne valja tolike godine. Mislim da lopovskije od ove drzave nema na svijetu.

VL
A1
Ante_1964
14:09 07.05.2015.

To je Hrvatska ne? ipak mislim da nema ceste,grada što se tiče šahtova kao što je u Zadru,ne vjerovatno ali tamo stvarno nema šahta da ne strši ili je niže barem 5 cm.

VL
Avatar Gustav
Gustav
12:34 07.05.2015.

A POFARBATI TUNELE ???

VL
PR
prometnistrucnjak
18:29 07.05.2015.

Sve što je napisao Siniša Poljak potpisujem i tu nije potrebno ništa ponavljati niti dodati. Na žalost svi znamo da to nije tako u stvarnosti i da od toga ništa biti neće. Ovaj slučaj će poslužiti u daljnji politički obračun i podjelu ionako podijeljene zemlje. Dakle, da budem do kraja jasan većina tih šahtova je izgrađena za vrijeme koalicijske vlade čiji premijer je bio Ivica Račan. Ova „bomba“ koja je danas objavljena u novinama baš i ne drži vodu, jer nisam siguran da su šahtovi ugrađeni u os tunela da bi preko njih manje prelazili kotači. Najveći dio godine promet kroz tunele je slab i upravo pri takvom intenzitetu vozači voze bliže sredini, što bi značilo da bi vozili upravo preko šahtova. Po meni je veći problem jer su šahtovi ugrađeni nekvalitetno, a najveći problem je jer nisu održavani. Prema informacijama koje kruže HAC ONC-om ovu informaciju Novinaru je dostavio upravo onaj koji je smijenjen radi neodržavanja i laganja, a sve kako bi osporio svoju smjenu. Ovom prilikom apeliram na sve razumne ljude da ne dopuste da se uz upitnu opravdanost troše milijuni poreznih obveznika, jer nemojte zaboraviti da tisuće, pa i stotine tisuća u Hrvatskoj gladuju. Ovo nipošto ne znači da svi odgovorni ne odgovaraju, ali ne bacajte novac uzalud. Od male štete ne treba praviti puno, puno veću.

VL
HO
homofob
14:45 07.05.2015.

U Hrvatskoj sve sami "strucnjaci"! Ali glavno da se sve vjeruje i povjerava "struci"! Od projektanta preko izvodaca do nadzornog i konacno tko je preuzeo projekt i dao ga u uporabu. Tko ce platiti svu tu aljkavost - onaj koji nije imao rijeci odluke u cijelom tom brljanju neznalica: narod koji uvijek placa pogreske "strucnjaka". Strucnjaci neznalive nesposobne za otresti ga poslije urinacije ali svi bi htjeli biti placeni adekvatno prihodima zapada.

VL
DU
Deleted user
15:20 07.05.2015.

Čekam dan kada će kvazi nadzorni "inženjeri" biti krivično gonjeni i kažnjeni drastičnim kaznama jer su dozvolili takve stvari...

VL
RA
rament123456
14:52 07.05.2015.

Ne damo nase autoceste u koncesiju i sve svinjarije koje idu uz njih.

VL
AU
aunekustvar
14:18 07.05.2015.

A što bi radili da je sve u redu? Pa danas prave sve s rokom trajanja, od bijele i ine tehnike pa do vozila. U brodogradilištu, naprimjer, postoji varilac i ispravljač (obratite pozornost na ovo ispravljač!). Dakle, kad projektant dođe s nacrtom i objasni variocu što mu je raditi, ovaj to zavari krivo, naravno (unatoč što to radi već cca dvadesetak godina). Kad projektant naknadno dođe i vidi da je krivo napravljeno vidno je nervozan i (pita se) pita, varioca kako to nije mogao napraviti od prve, ovaj mu jednostavno odgovara: -A Issa ti, šta bi men' rođo radija? , i tada nastupa naš ispravljač. Dakle, naravno da je to tako s ciljem napravljeno, jer zna se koliko će to ispravljanje koštati i koliko će njih tu nešto zaraditi..

VL
CH
chemica
14:34 07.05.2015.

Koja farsa od države...O Bandićevim "uspornicima" i opet ništa? Preko njih dnevno prođe više vozila nego svim našim autocestama zajedno, a sam pročelnik ureda koji ih mahnito postavlja po Zagrebu priznaje da uništavaju automobile jer ih je više od 95% protuzakonito postavljeno! Evo, baš da vidim, idem i toj nazovi inspekciji napisati prijavu. E jesam gljup kada očekujem da će reagirati...Da, "reagirat" će ko i sve one institucije prije. Ipak je u igri vaš Milan Bandić. Lik koji planira postati "gradonačelnikom rvacke" s uredom u Remetincu. Po Ustavnom sudu, smije nekažnjeno čak uništavati dokaze vlastitih zločina, tako da će mu "ured" u Lepoglavi izgleda i nije suđen.

VL
DU
Deleted user
04:20 08.05.2015.

ovo ce ispast kao sa onim referentom u poreznoj koji je dozvolio zastaru porez az ajahtu-vuk pojeo magare a hrv. drzavljani to placaju. Za to nam nitko nije kriv nego mi sami !

VL
OB
Objektivno...
16:47 07.05.2015.

Gospodo iz SDP. Ako mislite dobiti izbore, maknite onu glupost ia zakona da kutija prve pomoći u autu ne smije biti starija od 5 godina

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.