'Pelješki most najbolje je rješenje'
Most u odnosu na koridor, tunel i trajektnu liniju ispunjava sve bitne kriterije – povezanost, dostupnost i sigurnost
Komentari 54
Pazi ekipe strani konzultanti su nam rekli ono što mi i sami znamo. Jedina razlika je što su to skupo naplatili. Tko je ovdje zaista lud
Most je najbolje rjesenje, da Neum je za koridor da ga mogu naplacivati, a to nam netreba, neznam cemu se tu BiH uplice kad je to samo stvar Hrvatske.
A Budalas-Doncic je rekel da bu napravil dvije SKELE da je to naj jeptinije a ostatak od Love bu gurnul sebi u Dzepek.
Bravo za Francuze i EU! Još jednom se pokazuje da je od hrvatskih komunista bolji strani vladar. Naravno, to ne znači da trebao dati strancima da nam vladaju, nego da treba odabrati kvalitetne Hrvate, a ima ih posvuda, samo ih treba zaokružiti na izborima. I nakon svih bajki o jeftinom koridoru, ispadne da je razlika jedva 80 milijuna eura, a i to je upitno. Da ne govorimo o tome da se s BiH ne bismo dogovorili nikad ili bi im Milanović dao naše otoke, tj. "dva kamena" kako ih on zove.
Francuski eksperti: Pelješki most najbolje je rješenje ------------------------------------------------------------------------------------------ to su odavno tvrdili i zastupnici bivših vlada iz hdz-a. zar trebaju francuzi nešto potvrditi dabi sdp to prihvatio kao dobro rješenje.
Netko u Vladi dao ostavku?
Kaže predsjednik na sjednici vlade pišite o tome kada vam ja kažem, a i rečiću vam što da napišete. Bravo!
ja ne znam kome to nije bilo jasno i prije ekspertske studije. Dok svatko po malo kasira, potrosit ce se pola potrebnih investicija za gradnju. Zato treba angazirati eksperte za lobiranje kod mjerodavnih za fondove EU, da se vec jednom potvrdi ispravnost hrvatskog prisupanja.
O jadne li podaničke vlasti! Francuzi nam trebaju objasniti kako povezati državu. A već pred deset godina naš je institut projektirao taj most. I sad nas o tome da je to dobro uče Francuzi! Jadne li i podaničke vlasti. Kojaja nam objašnjava da sami ništa ne znamo! Kukavice!
Potrošili su oni na studije, sastanke i putne troškove 1/5 cijene mosta... vlada je izgubljena u vremenu i prostoru
Ovdje se više ne ispalti ništa kometirati, jer sve tehnički prekriju, upravo kao da i nisi ništa napisao. VL ovim vrši strogu cenzuru i svojim čitateljima sprječava vidljivost njihovih napisa. Koliko god pojedinci ponekad vrlo ružno izbacuju svoje misli, tolikoliko je još gore da i bolji komentari budu ovako kamuflirani. Pozdrav uredniku
Neka mi urdnik oprosti kritiku, ali ovkva potraga za mogućim napisima, ne čini mi se dobrim rješenjem, svakako lošijim od prvošnjih, kada se je zadnji komentar odmah mogo vidjeti, zatim ostali pozvati.
I tako smo izgubili još dvije godine bespotrebno. Gdje je sad Čačić? Ova vlast ne kuži zašto jugu treba most, ne kuži zašto većina neće gay brakove i zašto je građanima najrazrušenijeg grada u europskom poraću sporna ćirilica. Zato i ide referendum, i zato će pasti s vlasti prvom prilikom.
sto bi napravio KPJ-u ??? Njih treba pitat, nikakvi strucnjaci to ne mogu znati osim njih...., Bog im prosvjetlio pamet .... !!!
Milanović ne pripušta Kinu u Hrvatsku, kaže da je članstvo u EU prepreka, umjesto da ponudi, zajedno s Crnom Gorom, Albanijom i Makedonijom te Grčkom nastavak autoceste do Grčke i izgradnju željezničke pruge Rijeka Split Dubrovnik Podgorica Skopje (do Grčke ima od Skopja). Eto mu velikog projekta za koji nije zainteresrana EU jer ne ide njenim teritorijem
Bilo bi najbolje od Turaka kupiti Neum kao što sam već jednom napisao, kad ga već Franjo nije anektirao. I tako je tamo sve naše.
Ovo je FAKE , plaćeni lobistički komentar .Po nikakvim kriterijima most nemože biti jeftiniji , bolji a pogotovo sigurniji od TUNELA . Štoviše , duplo je jeftiniji , a netreba zaboraviti ni jednostavniju političku situaciju zbog stalnog prigovaranja Muje i Hase izgradnji mosta .
montažni podvodni tunel je najbolje, najsigurnije, najjeftinije i najisplativije rješenje... sve ostalo je lobiranje za skupe projekte za građevinsku mafiju....
most je najbolje rješenje ali uvjek postoji opasnost da se Kalmeta vrati za ministra pa će koštati kao da ide do Italije
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hoce li biti tunel ili most,svejedno je. Bitno je da ne bude koridor. Hrvatski teritorij povezati preko hrvatskog mosta/tunela koji se nadvija/pruza iznad/ispod hrvatskog mora. Nikakav koridor nije rjesenje.