Naslovnica Vijesti Hrvatska

Ekotaksi i Cammeo cijenom napali Uber

Cijena starta kod pojedinih taksi-prijevoznika niža je od pet kuna, kod drugih cijena za svaki kilometar pala na tri kune
18. ožujka 2019. u 16:53 23 komentara 3374 prikaza
taksi
Foto: Patrik Macek/PIXSELL/Ilustracija
Pogledajte galeriju 1/2

Sve veća konkurencija na taksi-tržištu rezultirala je i snižavanjem cijena pa sad jedni imaju cijenu starta nižu od pet kuna dok je kod drugih taksi-prijevoznika cijena za svaki kilometar pala na tri kune.

taksi Pohvalili se Eko Taxi i Cammeo snizili cijene starta i kilometra, ali zato naplaćuju svaku minutu u vožnji

Ekotaxi i Cammeo tako su nedavno snizili cijene svojih usluga u Zagrebu. Kod Ekotaxija je start sad četiri kune, svaki prijeđeni kilometar se naplaćuje 3,6 kuna, a u toj su tvrtki uveli i naplatu po vremenu vožnje pa svaka minuta košta 90 lipa. I Cammeo je uveo naplatu po minuti i to u iznosu od jedne kune, cijenu starta je snizio na pet kuna, a naplatu po kilometru na tri kune.

VIDEO - Evo kakve su cijene taksija u Zagrebu

Stižu u nove gradove

To su niže cijene od primjerice Ubera u Zagrebu koji start naplaćuje šest kuna, kilometar 3,60 kuna, a minutu 1,2 kune. Bolt, bivši Taxify, naplaćuje naknadu za početak vožnje od šest kuna, kilometar 3,6 kuna, a minutu 60 lipa. Kod Radiotaxija start je 10 kuna, a kilometar šest kuna dok je kod Ride2 start pet kuna, a kilometar 5,50 kuna. Pri tome Radiotaxi i Ride2 ne nude vremensku tarifu vožnje.

No, sudeći prema planovima taksi-prijevoznika, broj taksi-vozila još će se povećati i u Zagrebu i u ostatku Hrvatske. Tako Mislav Munivrana, direktor Ekotaxija, kaže da ta tvrtka trenutačno ima 200 vozila i 250 vozača. Pri tome u Zagrebu imaju 150 taksi-dozvola, a na razini Hrvatske 50.

Plavi taksi sporne oznake Taksisti 'zaratili' zbog naljepnica, a dogodio se i prvi incident

– Svakako nećemo stati samo na tim brojkama jer je jedan od naših glavnih poslovnih ciljeva u 2019. godini snažno proširiti prisutnost brenda na cijelu Hrvatsku, ali i regiju, te udvostručiti ukupni broj vozila. U ostvarenje tog cilja puno ulažemo i uskoro ćemo krenuti s otvaranjem poslovanja u nekoliko novih gradova – otkriva nam Munivrana.

U Cammeu kažu da u Hrvatskoj imaju više od 500 vozila i 700 vozača. Od toga je u Zagrebu 200 vozila i 250 vozača. – Trenutačno smo u Hrvatskoj prisutni u ukupno 25 gradova, a u planu nam je širenje na nove gradove uz istodobno povećanje broja vozila – poručuju iz Cammea.

Na ljeto svi na obalu

U Uberu pak navode da trenutačno ima oko 4000 vozača koji kao samostalni poduzetnici voze u sklopu platforme Uber po cijeloj Hrvatskoj.

Taksi bizarni incident u požegi Napao taksista, ukrao mu vozilo i zapalio ga u šumi

Koliko ih točno ima taksi-dozvole u Zagrebu, ne otkrivaju, ali tvrde da svi koji voze u sklopu njihove platforme moraju biti usklađeni sa Zakonom o prijevozu u cestovnom prometu i ishodovati licence na nacionalnoj razini te odgovarajuće dozvole od gradova u kojima obavljaju ukrcaj putnika. Na pitanje namjeravaju li i oni sniziti cijene prijevoza, u Uberu odgovaraju da uvijek vode računa o tome da moraju zadovoljiti dvije strane - vozače i korisnike, pa se i cijene formiraju tako da obje strane budu zadovoljne.

Budući da je ukinuto ograničenje broja taksi-dozvola po jedinicama lokalne samouprave, svaki licencirani taksist može dobiti dozvolu u bilo kojem gradu u Hrvatskoj. Kako je Zagreb naš najveći grad, zimi najveći dio taksista dolazi raditi u metropolu, no na ljeto će se veći dio njih sliti na jadransku obalu.

VIDEO Vozač Taxi Cammea udario parkirano vozilo koje je završilo na zaštitnoj ogradi

Gorivo
UŠTEDA
Čak i najmanja sitnica može utjecati na potrošnju goriva u vašem automobilu

A1 izdvaja za Vas

  • Avatar brons
    brons:

    Eko i cammeo propali love se za zadnju slamku spasa cijene idu dolje kad se nema posla a s ovim cijenama im je kljuc u bravi do ljeta

  • thu:

    Sada svaki debil može voziti taxi što se i vidi kvalitetom Ubera...

  • jedimaster:

    I Cammeo i Eko prijeti propast jer Uberu konkurirati jednostavno ne mogu. Uber nema ni jedno svoje vozilo, nema nikakvih troškova održavanja, i zato je ovo početak kraja ove dvije kompanije. Ne možeš parirati svjetskom divu, a plus toga, općepoznato ... prikaži još! je muljanje vlasnika Cammea sa PDV-om.