Naslovnica Vijesti Hrvatska

Ekotaksi i Cammeo cijenom napali Uber

Cijena starta kod pojedinih taksi-prijevoznika niža je od pet kuna, kod drugih cijena za svaki kilometar pala na tri kune
18. ožujka 2019. u 16:53 23 komentara 3433 prikaza
taksi
Foto: Patrik Macek/PIXSELL/Ilustracija
Pogledajte galeriju 1/2

Sve veća konkurencija na taksi-tržištu rezultirala je i snižavanjem cijena pa sad jedni imaju cijenu starta nižu od pet kuna dok je kod drugih taksi-prijevoznika cijena za svaki kilometar pala na tri kune.

taksi Pohvalili se Eko Taxi i Cammeo snizili cijene starta i kilometra, ali zato naplaćuju svaku minutu u vožnji

Ekotaxi i Cammeo tako su nedavno snizili cijene svojih usluga u Zagrebu. Kod Ekotaxija je start sad četiri kune, svaki prijeđeni kilometar se naplaćuje 3,6 kuna, a u toj su tvrtki uveli i naplatu po vremenu vožnje pa svaka minuta košta 90 lipa. I Cammeo je uveo naplatu po minuti i to u iznosu od jedne kune, cijenu starta je snizio na pet kuna, a naplatu po kilometru na tri kune.

VIDEO - Evo kakve su cijene taksija u Zagrebu

Stižu u nove gradove

To su niže cijene od primjerice Ubera u Zagrebu koji start naplaćuje šest kuna, kilometar 3,60 kuna, a minutu 1,2 kune. Bolt, bivši Taxify, naplaćuje naknadu za početak vožnje od šest kuna, kilometar 3,6 kuna, a minutu 60 lipa. Kod Radiotaxija start je 10 kuna, a kilometar šest kuna dok je kod Ride2 start pet kuna, a kilometar 5,50 kuna. Pri tome Radiotaxi i Ride2 ne nude vremensku tarifu vožnje.

No, sudeći prema planovima taksi-prijevoznika, broj taksi-vozila još će se povećati i u Zagrebu i u ostatku Hrvatske. Tako Mislav Munivrana, direktor Ekotaxija, kaže da ta tvrtka trenutačno ima 200 vozila i 250 vozača. Pri tome u Zagrebu imaju 150 taksi-dozvola, a na razini Hrvatske 50.

Plavi taksi sporne oznake Taksisti 'zaratili' zbog naljepnica, a dogodio se i prvi incident

– Svakako nećemo stati samo na tim brojkama jer je jedan od naših glavnih poslovnih ciljeva u 2019. godini snažno proširiti prisutnost brenda na cijelu Hrvatsku, ali i regiju, te udvostručiti ukupni broj vozila. U ostvarenje tog cilja puno ulažemo i uskoro ćemo krenuti s otvaranjem poslovanja u nekoliko novih gradova – otkriva nam Munivrana.

U Cammeu kažu da u Hrvatskoj imaju više od 500 vozila i 700 vozača. Od toga je u Zagrebu 200 vozila i 250 vozača. – Trenutačno smo u Hrvatskoj prisutni u ukupno 25 gradova, a u planu nam je širenje na nove gradove uz istodobno povećanje broja vozila – poručuju iz Cammea.

Na ljeto svi na obalu

U Uberu pak navode da trenutačno ima oko 4000 vozača koji kao samostalni poduzetnici voze u sklopu platforme Uber po cijeloj Hrvatskoj.

Taksi bizarni incident u požegi Napao taksista, ukrao mu vozilo i zapalio ga u šumi

Koliko ih točno ima taksi-dozvole u Zagrebu, ne otkrivaju, ali tvrde da svi koji voze u sklopu njihove platforme moraju biti usklađeni sa Zakonom o prijevozu u cestovnom prometu i ishodovati licence na nacionalnoj razini te odgovarajuće dozvole od gradova u kojima obavljaju ukrcaj putnika. Na pitanje namjeravaju li i oni sniziti cijene prijevoza, u Uberu odgovaraju da uvijek vode računa o tome da moraju zadovoljiti dvije strane - vozače i korisnike, pa se i cijene formiraju tako da obje strane budu zadovoljne.

Budući da je ukinuto ograničenje broja taksi-dozvola po jedinicama lokalne samouprave, svaki licencirani taksist može dobiti dozvolu u bilo kojem gradu u Hrvatskoj. Kako je Zagreb naš najveći grad, zimi najveći dio taksista dolazi raditi u metropolu, no na ljeto će se veći dio njih sliti na jadransku obalu.

VIDEO Vozač Taxi Cammea udario parkirano vozilo koje je završilo na zaštitnoj ogradi

Financije
Ja sam PMP
Znate li što je PMP i zašto se u svijetu smatra zlatnim standardom?
  • Avatar brons
    brons:

    Eko i cammeo propali love se za zadnju slamku spasa cijene idu dolje kad se nema posla a s ovim cijenama im je kljuc u bravi do ljeta

  • thu:

    Sada svaki debil može voziti taxi što se i vidi kvalitetom Ubera...

  • jedimaster:

    I Cammeo i Eko prijeti propast jer Uberu konkurirati jednostavno ne mogu. Uber nema ni jedno svoje vozilo, nema nikakvih troškova održavanja, i zato je ovo početak kraja ove dvije kompanije. Ne možeš parirati svjetskom divu, a plus toga, općepoznato ... prikaži još! je muljanje vlasnika Cammea sa PDV-om.