Detalji spajanja Hrvatske: Prvih mjeseci preko Pelješkog mosta kamioni neće voziti
Most će biti spojen preko čvora Brijesta na postojeću cestu dok se ne izgrade pristupne ceste
Komentari 110
Odavno ja pišem onim "pametnim" komentatorima da most može dobiti dozvolu neovisno o pristupnim cestama povezivanjem na postojeće ceste jer se radi o odvojenim projektima.
dođe mi žao ovih persona što hrvatsku malo manje vole. očita je njihova nemoć, samo beskrajna mržnja.
To su stare fotografije,napredak u izgradnji je veći.
a Sejdo sta ce rec
Priča da se po Pelješcu kupovalo zemljište zbog gradnje mosta nije istinita. Oko budućeg Pelješkog mosta i ceste koja će se graditi nema nikakvih mogućnosti za gradnju turističkih sadržaja, niti su ikakvi investitori kupovali zemljišta, već su ona dugi nizz godina u vlasništvu peljeških obitelji, a najveću parcelu na tom području u svom vlasništvu ima obitelj Božović. Riječ je o 40 tisuća metara kvadratnih šume, gdje osim ceste isto tako nije dozvoljena gradnja.
Bravo za našu vladu. Kmeri na aparatima.
Kad pocinje SEZONA?
Odlično, bar neka dobra vijest. Samo našima nemojte dati asfaltiranje jer će nakon prvog ljeta biti pun kolotraga.
Znači da je složenije izgraditi pristupne ceste nego most. Tako ispada po ovima iz HC. Prije bi rekao da je riječ o lošoj organizaciji. Dalmatina je izgrađena za cca 2 godine, za kompletiranje se čekao most preko Krke. Dionica od Maslenice do Svetog Roka za 9 mjeseci.
pravo na otvorenje mosta kao i prvi prelazak preko istoga u svakom slučaju imaju Sejdo Komšić i izmetbegović
Most,kineska posla, pristupne ceste hrvatska posla. Pa dobro, kasnimo godinu, dvije, mozda tri, glavno da se nitko ne uzrujava previse. Opusteni narod.
Ministar Butković, za prijatelje Bule, voli naslikavanje i prva mjesta u publici, ako već nije za govornicom. No, ako neki projekti nisu toliko medijski isplativi, njega nema niti daje odgovore zašto su ti projekti u banani. Recimo, dugo nismo čuli zašto je rekonstrukcija pruge DUGO SELO - KRIŽEVCI u banani, tj.e projekt kasni više od dvije godine. Kraj se ne nazire, a nema novinara koj će ga u intervjuu upitati za to što govori o korupcijskom hobotnici koja kontrolira i medije.
tako je i sanader govori glasajte za mene jer sam izgradio autoceste, a pokralo se toliko da danas zg - split umjesto 100 kn plaćamo 200 kn, normalno stoka od naroda glasa i misli da je to dobro za njih....
Joj što volim kad mrzitelji Hrvatske cvile, a naročito ako su ti mrzitelji iz tzv. BiH. Doduše govori se da Bošnjaci samo čekaju završetak mosta i pristupnih cesta pa će oderati svom snagom i pokazati svima tko je glavni na ovim prostorima. Topničko- raketne postrojbe, bespilotne letjelice (darovao im Erdogan), ratno zrakoplovstvo i postrojbe ratne mornarice iz zeničke ratne luke već mjesecima se uvježbavaju za napad poslije kojeg ne će ostati kamen na kamenu na cijelom Pelješcu. Konta Bakir da će ovdje biti belaja kakvog još bilo nije...
Zasto ne bi angazovali vise domacih gradjevinskih firmi i dovrsili sve u roku a oslovi se daju strancima da rade i da nose zaradu u svoje zemlje umjesto da to ostaje u Hrvatskoj.Cisti lpovluk
a danas plenkovićevim stožerom umrlo 70 Hrvata.. koliko je do sad .. znali tko
cim domaca struka nastupi ode sve u pm.
"Prvih mjeseci preko Pelješkog mosta kamioni neće voziti" ... ipak je to kineska proizvodnja
Na izgradnji pristupni cesta radovi jako kasne pogotovo na djelu koje radi grčki AVAX . Isto tako su ovi iz hrvatski cesta pisali hvalospjeve o kinezima i mostu da bi se ispostavilo da će oni dobrano kasniti. Koga štite ovii iz hrvatski cesta objavljujući dezinformacije i tako prikazujući potpuno drugačije stanje od onoga na terenu , neznam ali evidentno je da je odabirom loših izvođača ugrožen planirani datum izgradnje , a NETKO za to treba snositi odgovornost
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Balije na aparatima.