Croatia Bus: Otpustili smo vozača, ali početak problema su roditelji
U Croatia Busu tvrde da nije točna tvrdnja djevojčičine majke kako ih je ona upoznala s činjenicom da njezina kći ima kartu drugog prijevoznika
Komentari 132
Ma sada je pak već dosta " ove trakavice i prepucavanja rekla kazala" . Bila konverzacija mame, tete, djelatnice..... tko govori istinu , koga briga. Ostaje "nepobitna činjenica da je dvanaestgodišnja djevojčica izbačena iz busa na magistrali" što je ue u današnje doba mogućnosti kumunikacije , kontakata s punoljetnim osobama bilo roditeljima ili na koncu nadležnim službama za svaku osudu. Osramotili ste se , pa vaš pokon riješite s roditeljima. Ne umarajte nas više. No, " hoćete li onoj Japanki pokloniti cijelogodišnju kartu da se vozi u Japanu". Poslovanje i dobri poslovni običaju , nekakvi uzusi za vas su potpuna nepoznanica , mada "kako kažete možda je i sve po zakonu"
To je istina ali ne opravdava postupak vozača jer se radi o ugrožavanju sigurnosti maloljetne osobe. Osoba koja je dopratila curu trebala se javit vozaču i upozorit ga da vozi maloljetnicu. I naravno pokazati mu spornu kartu.
Mamu bi trebalo išibati po goloj guzi,na Jelačić placu,da se opameti.
Zbog čega je vozač kriv? Putnik bez karte mora napustiti autobus u cijelom normalnom svijetu.
Ne znam zasto nije rekla vozacu za dijete i da pripazi, jer putuje samo. Pa to je osnovno sto bi svaki roditelj napravio prije putovanja. Dug je put, svasta se moze dogoditi. Moze ju neko odvesti, a vozac misli da joj je roditelj. Ovako se ponijela prema djetetu kao prema prtljagi. Dovela, ubacila i dovidjenja. Ne branim vozaca, jer njegovi prsti su jos dublje u pekmezu.
eto, skandalizirana javnost je dobila malo krvi ... čovjek je ostao bez posla ... da sam šef u CB-u, ja bih ga ponovno zaposlio nakon mjesec, dva
Treba zabraniti ime Croatia firmama sumnjivog ugleda.
Da sam pri kratkoj pameti ja ovo napravio svome djetetu,zvalo bi hrabri telefon i prijavilo me za zanemarivanje i zlostavljanje vlastitog djeteta. Ova gospođa nema srama.Prostituira se po novinama, a što je najgore opet radi istu grešku naslikavajući dijete gdjee treba i netreba. Cyber bullying.
Meni samo nije jasno,kako neko iz autobusa nije pružio djetetu 100 kn.,bez obzira da li mu mama vratila novac u Zagrebu ili ne.
Daj ohladi 7sekretaraSKOJA pa tebe mora da je opalila ova vrućina ili nisi normalan.
svaka imalo ozbiljna tvrtka ima 0800 broj povezan sa nekom cloud uslugom. svaki poziv upućen na takav broj se snima i uvijek se kasnije može provjeriti što operater izjavljuje korisniku. i nema onda rekli su mi ovo ili ono. vele v Zagorju "Barek, dogovor je dogovor". nastavno na isto postoje i cloud usluge videonadzora i pračenja buseva itd... što više takve usluge na povećavaju trošak nego ga smanjuju. ozbiljni prijevoznici bi svakako morali razmišljati u tom smjeru i lakše riješavati nastale reklamacije.
Ma bilo sto bilo.. nehumano je nekog ovako bezobrazno izbaciti, pogotovo maloljetnicu..... sutra ce te mozda i iz trajekta baciti u more ako nemas valjanu kartu iz bilo kojeg razloga... tko god bio krivga... tko god bio kriv
moje iskustvo je da se može ući s kartom drugog prijevoznika (naravno nakon upita na kolodvorskom šalteru), a da si onda oni kasnije međusobno namiruju iznose karata,to je isprobano, a zašto su oni u ovom slučaju komplicirali, samo nebo zna...
Mater je isključivi krivac i točka.
Vratite čovjeka na posao i recite mu što smije a što ne smije i kako postupati u situacijama koje su nejasne. Najlakše je dati otkaz. I ja sam svoju maloljetnu djecu slao na put same. I nisam bio u pravu. Roditelji su dužni više brinuti a ne brigu prepuštati kondukterima i vozačima.
Sve papci.
evo tko je pravi problem - tvrtke na nasim podrucjima koje ne razumiju sto tocno znaci postovati kupca, potrosaca, korisnika ili bilo koga drugoga tko im puni kasicu-prasicu. i to upravo s ovim "ispricavamo se, ali zapravo, ne ispricavamo se" stavom. vi nigdje u svijetu necete ovakvu "ispriku" dozivjet! nigdje! kupac je uvijek u pravu pa makar, ruku na srce, zasigurno vrlo cesto i nije! stoga, ovdje, na croatia busu nije glumiti suca ni porotu. vas je vozac izbacio maloljetnu djevojcicu usred nicega? vi ste krivi. tu svaka druga rasprava prestaje. nitko ih ne bi krivio da su iskoristili priliku i ljubazno savjetovali - dakle, SAVJETOVALI - sve druge roditelje sto uciniti za izbjeci ovakve neugodnosti, ali ovo? ispricavamo se, ali roditelji su krivi?!! onda cete sutra trazit drzavu da vas spasava od stecaja?!!! kako vas nije sram. kako tko hoce, ali osobno ne vozim se vise croatia busom.
Nemojmo bit licemjerni.Onaj tko danas ima posao je sretan čovjek,a čovjek je dobio otkaz jer je radio svoj posao.Mogao je ju i pustiti,ali da mu je dosla kontrola tokom puta i pitala zakaj se klinka vozi bez karta,šta onda?I taj način je mogao dobiti otkaz.Ovaj slučaj je medijski popračen,pa je Croatia Bus dala otkaz zbog nehumanog ponašanja,zamisli.
Da. Ako imam "pravu" kartu onda ekstra zovem ako se mogu njom voziti tim autobusem.... majko mila,ne mozes vjerovati. A da sam dispecerka Croatia Busa, ne bi ni ja priznala da sam blentava i nesposobna za razgovore na telefonu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kad već imenom i prezimenom navodite imena osramoćene majke i kćeri nevedite i ime i prezime nehumanog i bešćutnog vozača. Zašto štitite njegov identitet?