DOBAR START NA LONDONSKOJ BURZI TURIZMA

Britanski partneri za iduću godinu najavljuju proširenja programa za Hrvatsku

Dubrovnik: Velik broj turista unutar povijesne jezgre
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
1/3
04.11.2025.
u 15:19

Hrvatsku prepoznaju kao visokokvalitetnu destinaciju koja daje vrijednost za uloženi novac, a pokazuje to i istraživanje Britanskog udruženja putničkih agencija (ABTA), gdje se Hrvatska za 2026. godinu nalazi u TOP 15 tržišta u koja Britanci žele putovati

Ovaj sajam pruža vrijedan uvid u trendove koji će oblikovati turističku 2026. godinu – od preferencija i navika putovanja, preko interesa za određenim destinacijama, do raspoloživih budžeta i općeg raspoloženja za putovanja, a Hrvatsku predstavljamo kao kvalitetnu destinaciju koja nudi dobar odnos cijene i kvalitete, kao autentičnu i cjelogodišnju destinaciju, udaljenu samo nešto više od dva sata od UK-a. U dosadašnjem dijelu ove godine s UK tržišta bilježimo odlične rezultate i trendove te se ono nalazi među 10 najvažnijih inozemnih tržišta, a percepcija Hrvatske je izuzetno pozitivna.

Hrvatsku prepoznaju kao visokokvalitetnu destinaciju koja daje vrijednost za uloženi novac, a pokazuje to i istraživanje Britanskog udruženja putničkih agencija (ABTA), gdje se Hrvatska za 2026. godinu nalazi u TOP 15 tržišta u koja Britanci žele putovati, poručio je iz Londona, s prvog dana londonske turističke burze Worl Travel Market, ministar turizma i sporta Tonči Glavina, koji hrvatske truističke domaćine podsjeća da, pri formiranju cijena, trebaju voditi o izazavnoj ekonomskoj situaciji u UK. Jedan od najvećih i najvažnijih turističkih sajmova na svijetu  koji je danas počeo traje još dva dana, a hrvatsku ponudu predstavlja Hrvatska turistička zajednica, a sudjeluje i 27 suizlagača.  Već danas hrvatski predstavnici razgovarali su s partnerima iz tvrtki Jet2.com & Jet2Holidays, EasyJet Holidays, Britansko udruženje putničkih agencija (ABTA), P-11 Group (Wimbledon), Travel Weekly i dr.

Dio njih najavljuje dodatna proširenja u svojim programima prema hrvatskim destinacijama 2026. Dobru suradnju ali i poziciju Hrvatske potvrđuje i potpisani Sporazum o suradnji između Hrvatske turističke zajednice i Jet2 grupacije, pod kojom djeluju Jet2.com kao treći najveći avioprijevoznik u UK te Jet2Holidays kao jedan od vodećih britanskih turoperatora koji nudi paket aranžmane za cijeli Mediteran. Sporazum su potpisali direktor HTZ-a Kristjan Staničić i direktor za korporativne poslove i održivost u Jet2 David Neill. - U ovoj godini s britanskog tržišta bilježimo rast dolazaka i noćenja, što potvrđuje da Hrvatska sve snažnije zauzima poziciju među najpoželjnijim mediteranskim destinacijama za britanske putnike. Britanci su dobri potrošači koji putuju tijekom cijele godine, brzo donose odluku o svom putovanju, vole istraživati nove destinacije, a sigurnost im je jedan od osnovnih preduvjeta kod odabira mjesta za odmor. Cijene autentičnost, održivost i kvalitetu.

Nastup na WTM-u iskoristili smo za potpisivanje, za nas vrijednog Sporazuma o suradnji s Jet2 grupacijom, koja ostvaruje izniman doprinos u dostupnosti i promociji hrvatskih destinacija. U ovogodišnjem ljetnom redu letenja osam britanskih gradova putem Jet2 letova bilo je povezano s Hrvatskom, sa sveukupno 16 linija. Ovakva partnerstva, zajedno s kontinuiranim marketinškim aktivnostima i fokusom na kvalitetu ponude, dodatno učvršćuju poziciju Hrvatske kao atraktivne i dobro prometno povezane destinacije“ - kazao je direktor Hrvatske truističke zajednice Kristjan Staničić. Inače, tijekom deset mjeseci ove godine iz Velike Britanije stiglo je 825.000 gostiju, koji su ostvarili 4,1 milijun noćenja. U odnosu na lani to je rast od jedan posto u dolascima i dva posto u noćenjima.
- Predstavljanje na sajmu World Travel Market u Londonu iznimno je važno jer nam pruža priliku da dodatno ojačamo poziciju Hrvatske na jednom od naših najvažnijih emitivnih tržišta s velikim potencijalom. Britanski gosti prepoznaju Hrvatsku kao destinaciju koja nudi iznimnu kombinaciju prirodnih ljepota, kulturne raznolikosti, izvrsne gastronomije i visoke kvalitete smještaja, a upravo kroz ovakve manifestacije dodatno naglašavamo te vrijednosti.

Na WTM-u predstavljamo novitete u ponudi, održivi razvoj turizma i projekte koji pridonose cjelogodišnjoj turističkoj aktivnosti, s posebnim naglaskom na autentična iskustva i bogatu kulturnu baštinu naših regija. Ponosni smo što je interes partnera i medija za Hrvatsku svake godine sve veći, što potvrđuje da kontinuirani rad na promociji i suradnji s britanskim tržištem daje konkretne rezultate, što su potvrdili i svi razgovori s našim partnerima - dodaje Bisera Fabrio, direktorica Predstavništva HTZ-a u Londonu.
Inače, posebnost ovogodišnjeg izdanja sajma je WTM Trend Fest, novi kulturni program koji se održava u potpuno novoizgrađenom paviljonu i koji promovira gastronomiju, wellness, pop kulturu, sport i avanturu.

Ova nova zona sajma omogućava destinacijama i brendovima predstavljanje svoje ponude kroz live nastupe, senzorne doživljaje i demonstracije chefova. Hrvatski predstavnici Rudolf Štefan, chef i vlasnik šibenskog restorana Pelegrini, nositelj MICHELINOVE zvjezdice, te Ante Udovičić, glavni chef luksuznog Lemongarden hotela na Braču i član udruženja JRE – Jeunes Restaurateurs imali su čast biti prvi nositelji nacionalnog gastronomskog predstavljanja. Prezentaciju hrvatske eno-gastronomije na štandu HTZ-a upotpunila su hrvatska vina, sirevi i druge namirnice, a na sajamskom štandu nacionalne turističke organizacije po prvi puta postavljen je i „Find your Pomalo“ kutak koji predstavlja mjesto za kratki predah, bijeg od stresne svakodnevice i približavanje inozemnim partnerima hrvatskog pomalo načina života. 

FOTO Nives Celzijus ima recept za prste polizat! Evo trik za savršene fritule
Dubrovnik: Velik broj turista unutar povijesne jezgre
1/20

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja