Bila je to posebna noć, 28. srpnja 2021., kad je spojena Hrvatska.
Posljednji segment čelične rasponske konstrukcije Pelješkog mosta, preko kojega je bila prebačena hrvatska trobojnica, kineski radnici počeli su dizati tog dana malo poslije 19 sati, a varenje i cijeli posao dovršili su nešto prije ponoći. Taj posljednji segment, dug 18 metara i težak 220 tona, mali je dio 2,4 kilometra dugog i više od 200.000 tona teškog mosta. No njegova ugradnja bila je veliki, povijesni događaj za hrvatski narod i hrvatsku zemlju.
Noć kad je spojena Hrvatska
Bila je to povijesna noć: Hrvatska trobojnica bila je na zadnjem segmentu mosta koji je spojio zemlju, ovako je izgledalo
Čim je svečanost završila, kineski radnici nastavili su raditi, bilo je već jedan sat poslije ponoći. Varili su uvijek po noći...
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.