Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Bez Vladinih jamstava, Brodosplit neće graditi

U škveru drže važnim da sada država prati brodogradilišta onako kako to čine u Njemačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Poljskoj, Italiji
Objava 06. ožujka 2018. 6636 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 64
  • radekbrod:

    Bulj se petlja u sve a u ništa se ne razumije , vlada treba stati iza brodosplita i dati tražena jamstva

    4 16:32 06. 3. 2018.
  • Avatar Point_of_view
    Point_of_view:

    Koliko je meni poznato nitko se za naša brodogradilišta nije otimao. A ulupali smo u socijalni mir preko 30 milrd. kuna, isto toliko smo ulupali u nesposobnu poljoprivredu i tamo isto se kupovaa socijalni mir. Debeljak je u pravu. Ne ... prikaži još! može on, kao privatnik, graditi bilo koji projekt na kojem gubi novac. Isto tako, nema 200 mio. € da bi iz svog tekućeg poslovanja mogao financirati projekte, koje može naplatiti tek kad su gotovi. Ponekad tek nakon dvije-tri godine. Tu HBOR mora uskočiti, ali HBOR isto tako mora imati svoj ekspertni tim, koji će znati valorizirati projekte, i točno znatii, što se financira i da li je posao ugovoren po realnim cijenama.

    2 17:03 06. 3. 2018.
  • rimac444:

    Brodogradilišta kao što je Uljanik ako nisu sposobni raditi profitabilno treba zatvoriti. Previše milijardi je upumpano u brodogradilišta. Da je toliko upumpano u brojne firme koje su nestale danas bi brojne tvrtke opstale.

    1 20:01 06. 3. 2018.
  • afer:

    Privatnom Uljaniku se daje garancija a privatnom Brodosplitu ne. Čemu to i takvo ponašanje?

    16:55 06. 3. 2018.
  • Avatar Ivo Hrvatina
    Ivo Hrvatina:

    Bez Vladinih jamstava, Brodosplit neće graditi velike brodove nego male kontejnere u kojima če domača raja kopati kao svoja na svome.

    1 16:27 06. 3. 2018.
  • Deleted user:

    Zašto bi vlada stala iza privatnog brodogradilišta? Imaš posla? Budi kompetentan i radi. Nemaš i ne možeš? Zatvori vrata i adio

    7 16:44 06. 3. 2018.
  • Avatar nisam_robot
    nisam_robot:

    Javljaju se urbani progresivci koji su protiv Rimca, LNG, peljeskoga mosta, jamstava za Brodosplit... Protiv jedne postene fabrike za opanke sigurno nebi bili, jer svijetu treba vise opanaka i opancara a manje mostova, supersprtskih automobila, ili nekih glupih brodova. A ... prikaži još! radna mjesta u realnom sektoru nisu tako vazna, vaznije je zapomaganje, kukanje i optuzivanje drzave.

    4 17:27 06. 3. 2018.
  • Avatar MK
    MK:

    Hrvatske banke radje ce kreditirati radnike Brodo-Splita da kupe nove aute, nove televizore, novi namjestaj, nove stanove - nego kreditirati Brodo-Split... To je logika poslovanja nasih banaka...

    2 16:57 06. 3. 2018.
  • stefj:

    Hrpa love ulupavala se u brodogradilišta, danas se ulupava u poljoprivredu, u Petrokemiju i još neke gluposti... Smisao državnih jamstava i poticaja je poduprijeti neki posao koji će moći vratiti kredit, koji će donijeti profit i sl. A ne davati ... prikaži još! jamstva Uljaniku koji unaprijed zna da će izgubiti velike novce na brodu ili u Petrokemiju za koju se zna da će generirati gubitak... Sva ta poduzeća, dok god ih se podržava, neće napraviti potrebne promjene i neće postati profitabilna. Čak to niti ne žele, i uprava i sindikati su usmjereni na buku i galamu da si osiguraju daljnje financiranje iz proračuna... Brodosplit, ako može osigurati profit na nekom poslu, ne vidim zašto ne bi država dala jamstvo ili osigurala jeftiniji kredit preko HBOR-a... A inače, pitanje da li će se na kraju Brodosplit izvući. Do sada nisu napravili niti jedan brod jer to još uvijek nije isplativo. Od države su dobili dio novaca za plaće, sanirali su dobar dio nasljeđenog duga, no još uvijek nisu optimizirali firmu, još uvijek ima puno balasta...

    18:44 06. 3. 2018.
  • Avatar nemam-pojm@
    nemam-pojm@:

    Hrvatski ophodni brod su u izradi projektno izmjenili "stručnjaci" u brodogradilištu kako bi mogli ugradit teški caterpilerov motor a ne lakši Meinbahov. Produžili su brod za 155cm i dodali mu pomoćni balans da anulira preteški motor. Kod probne vožnje brod ... prikaži još! se pokazao neupotrebljiv. Projektni model je prošao sva ispitivanje u Brod.institutu i trebalo je izgradit seriju od 6+2 a ne eksperimentirat.Brodski inst.je ugašen a izgradnju nekorisnog broda su uredno naplatili.

    1 16:28 06. 3. 2018.
  • ante.oreskovic75:

    Pustite ljudi Brodosplit i pokvarenjaka koji se usude raditi pozitivno!Dajte da tamo postavimo Bulja i ostale buljevce iz Mosta da ih srede!Bar oni baš sve znadu najbolje a uz to brodogradilište vodi nekakav naivac iz Samobora koji im tamo uvodi ... prikaži još!i red!Baš sramota i to usred Splita!

    21:45 06. 3. 2018.
  • lukivoda:

    kakav bezobraznik ,neće raditi ono kaj mu ne nosi profit.Treba ga mam zaprt jer se ne uklapa u zgubidane i raspikuće.

    17:42 06. 3. 2018.
  • novo vriijeme:

    Vidi ovog državnog uhljeba , mi da mu garantiramo za gubitke a dobitak njegov. Otpustio 2/3 radnika iz brodogradilišta , za vrijeme Milanovića i Jace primao plaće za radnike od države. Nesposoban

    2 21:03 06. 3. 2018.
  • Deleted user:

    Čudo neko od "privatnog vlasništva" gdje nema ni trunke rizika? Tak bi i moja baka mogla raditi! Kupio si Škver, što hoćeš? Uzmi "avans" ako si pravi vlasnik od kupca!?

    18:59 06. 3. 2018.
  • Revachevich:

    Dobar intervju, šteta da nije malo širi po tematici. Naša banana država se drži EU preporuka ko pijan plota a nikako da shvate da su te preporuke i pravila tu da se zaobilaze i da se njima manipulira u interesu ... prikaži još! NAŠE države! Sve EU članice to rade a mi jadni mali balkanci nikako da to shvatimo. Doduše bilo bi dobro samo dobiti političare koji rade u interesu države. :( Ajme koji smo mi Kroatistan.

    08:26 07. 3. 2018.
  • leurdovac:

    Koliko će se volova i janjaca ispeći kad država da jamstva? Bolje je peći volove nego za iste novce kupiti nekoliko čekića i nešto moderne opreme. O curama koje kontroliraju majstore ne vrijedi ni govoriti. Kako počelo tako će i završiti.

    16:55 06. 3. 2018.
  • rightside:

    mma zapravo i netrebas graditi,, nek ti drzava oduzme sve, poplaca dugove i opet ce ovo brodogradiliste bit u rukama drzave a ne nekog kvazi poduzetnika,s tim da novo brodogradiliste vise nebi imalo ugovor sa tvojom tvrtkom za proizvodnju vijaka,,ne ... prikaži još! samo ovo brodogradiliste neko bilo koje u hrvatskoj,,pa ti filozofira onda i dalje,

    12:27 07. 3. 2018.
  • kupatilo:

    Nema vise nikom nista.Neka svako zivi od svog rada.

    02:01 08. 3. 2018.
  • Avatar comparator
    comparator:

    Agrokor je bio i još je privatna tvrtka koja će se vratiti njegovom vlasniku nakon restrukturiranja ,a sve to na teret poreznih obveznika . Izgleda da je Hrvatska ekonomski premala za velike poduhvate banaka pa banke traže garanciju države.Osim toga ... prikaži još!oga banke smo razmazili i one i Hrvatskoj nemaju nikakvog rizika jer ako propadne veliko brodogradilište za gubitak odgovara država ,a banka se uredno naplati novim kreditom i sigurnom dobiti kroz novi reprogram i novom kamatom. Tako zapravo stimuliramo banke za financiranje rizičnih poslova koji su za banku povoljniji što je suma veća. Politika koju je preuzela Hrvatska preuzeta je iz komunizma što se vidi u odnosu prema bankama. Naravno banke su i politički instrument pritiska na našu zemlju.

    17:42 06. 3. 2018.
  • maki:

    Koliko je drzava dala love za brodogradilista zadnjih 25 godina mogli su komotni svi radnici sjediti kuci do mirovine i primati placu od drzave da nerade i jos bi drzava bila u debelom plusu u odnosu na potrosen novac na ovaj nacin.

    1 17:49 06. 3. 2018.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.