Autoindustrija pred slomom u najgorem trenutku: Rastu problemi s električnim autima u mnogim državama
U eri prelaska na električna vozila dogodio se niz problema, ali dva bi mogla biti kritična za budućnost autoindustrije u svijetu. Evo što se događa.
Komentari 60
Bogati zapad promovira električne aute kako bi mogli dokazati svoju brigu za okoliš ali za to trebaju platiti siromašne zemlje gdje se u ogromnim količinama vadi litij, bakar, nikel i druge rijetke metale koji su potrebni za električnu auto industriju i mrežu postaja za napajanje. Iza svih “zelenih” politika krije se crna budućnost.
Ekipa nema pojma što radi ili jako dobro zna što radi. Bez punktova za napajanje el. energijom neće se moći obaviti bezbolan prijelaz na el. vozila. Taj prijelaz s fosilnih goriva na el. energiju platit će naravno kupci i vlasnici jednih i drugih vozila kroz njihovu cijenu i cijenu energenata. Koji broj ljudi će si to moći priuštiti i kuda sve to vodi je već predmet teorija zavjere.
era prelaska na električna vozila?! hahaha vozit ćete el. romobile i bit ćete sretni, tako nalažu gazde! !!!😂 😂 😂 😂
Pitajte šlep službu koje aute najčešće voze. Dovoljno za odluku.
Puno puta sam na temu zelene tranzicije rekao: "što se babi snilo...". Sve dok ne riješe kvalitetnu zamjenu za postojeće izvore, zabraniti političarima i interesnim skupinama da implementiraju ove budalaštine u ikakve politike/propise/preporuke. Babama se snilo rješavati stvar od kraja - njihovih pustih želja, umjesto od početka - fundamentalnih istraživanja i kvalitetnih rješenja kao rezultata. Skraćeno: silovanje nečega što ne postoji/građenje kuće od krova.
Predlažem uvesti još jače sankcije Kini i Rusiji ili vojno oteti njihova nalazišta. (Sarkazam).
Alternativa je vodik ali preskupa i nedovoljno istražena
Htjeli ste zeleno i to preko noći. Sada to treba platiti, jednostavno... A oni koji su plaćali te zelene da okolo urlaju, sada trljaju ruke i zarađuju...
El. auti još nisu dugoročno osmišljeni, ne planira se što sve treba za proizvodnju teških baterija, koliko je tih materijala dostupno, odakle ih nabaviti i po kojoj cijeni, koliko baterija može trajati prije nego je gotova zauvijek, gdje će se svljati milijunu takvih baterija godišnje. Države ne razmišljaju kako će se puniti svi ti silni automobili kada postanu dominantni na tržištu, odakle će se nabavljati struja i po kojoj cijeni. Jedno je raditi automobile za bogate 1000 na godinu, a drugo je poticati masovnu proizvodnju i korištenje tih automobila kod regularnih ljudi, a posebno balkanske sirotinje koja bi eventualno planirala kupiti 7 godina star automobil kojem nova baterija košta barem 10 000 eura.
Ma koja j.bena struja. Diesel je zakon!
U Njemačkoj svako malo neki tesla se zapali
svašta bi mogel napisati, ali ne vredi !! ovo ne čita nitko ko je "relevantan""
Nema tu budućnosti u čisto el pogonu . Treba stati na loptu i smanjiti snagu kl. autima prebaciti pogon na plin ili vodik i problem riješen, ali izgleda da to globalistima nije u interesu.
Izgubljen rat u Siriji... Hep je desetljećima sabotirao fn panele, i sl.. Do toga su mogli samo tajkuni, 20-30 godina je tu ukradeno. Tvornica fotonaponskih panela u Splitu, 89, 90te, +more slobodnih krovova u osunčanoj regiji... Zaslužujemo kolektivnu smrt smrzavanjem, zbog šutnje na "energetsku politiku", ljudi koji su tribali bit po zatvorima!! Puno više od jed(i)nog koji je za hrvatsku energetiku učinija najviše od Joze Broze.
Američka "Tesla" Elona Muska kraj Berlina gradi vrlo veliku tvornicu baterija za EV. Njemački 'Porsche' također u Njemačkoj radi to isto. Svi veći proizvođači automobila povećavaju proizvodnju električnih auta. Izgleda, da su EV budućnost, iako će motori s unutarnjim izgaranjem ostati u upotrebi. Zbog ograničenog dometa, nesavršenosti baterija i pomanjkanja zvuka. Ništa ne može zamijeniti zvuk V8 motora
ma jahte i zrakoplovi bogataša zagade enormno ali nitko njih ne ograničava, a naročito sad kad je u modi let u orbitu... zagađuju a nas male ograničavaju i pljačkaju
Rastu problemi sa svim autima zbog elektronike. Emisije CO2 u transportu se moraju srezati. Nema tu puno izbora na žalost domoljuba koji neće više moći voziti 15-godina stare njemačke dizelaše a ne znaju hoće li preživjeti tako drastičnu prilagodbu.
Nije vrag da će Rimac i njegove luksuzne jurilice biti aut? Naravno da se ne radujem tome. No, siguran sam da će znanost riješiti problem s baterijama za automobile. To je jedini izlaz za ekološku budućnost svijeta.
Auti su odnijeli više života od ratova, auto je zlo
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Treba pod hitno zaustaviti to zlo zvano zelena tranzicija, barem dok se ne dodje do tehnologija koje mogu na jednako efikasan i kvalitetan nacin zamijeniti fosilna goriva. To je zlo koje vodi u nestasice, siromastvo i posljedicno ratove.