Autocesta Zagreb – Lekenik isplatit će se za 183 godine
Dionica do Siska ispala je iz planova HAC-a i vjerojatno će biti brza cesta
Komentari 48
A tko je onaj tip u crnoj jakni i trapericama, koji pisa Milanovicu iza ledja?? Ha ha ha ha, koja slika! Ocito jos na toj autocesti nisu postavljene wc-kucice. Ha ha ha ha
Zašto DORH ne provjeri jedan Odvjetnički ured sa sjedištem u Importane Centru koji je za rznorazne krimose otkupljivao zemljišta koristeći pritom insider informacije o lokacijama na kojim će prolaziti Autocesta!Kupovalo se po faktoru 10 a prodavalo za 250!!!! I ondaa se čudimo zašto je ta cesta tako skupa...a da negovorimo koliko je materijala koje je trebalo biti ugrađeno i uredno naplaćeno završilo u kućama i vikendicama duže Hrvatske!Najgore je da se sve zna ali se svi prave blesavi!!!!!!!!!!!!
Eh, opet je premijer zaboravio napomenuti zašto je komadić ove autoceste najskuplji do sada. Zaboravio je da je njegov drug Picula pobunio vlasnike zemlje i u dogovoru s njima digao cijenu otkupa zemljišta 30 puta. Za polja su vlasnici tražili cijenu kao da je prva građevinska zona... Eh ti SDP-ovi revolucionari, kad nešto treba spriječiti ili opstruirati, na prvim su linijama, a kad treba nešto smisleno i korisno napraviti, imamo rezultate kao ova vlada...
Ovo je trebalo izracunati prije pocetka gradnje.Kod nas se sve radi naopako, pa ne cudi da smo u ovakvoj situaciji.Slicno ce biti i sa Peljeskim mostom, jer ce mostarina i duzi put odbiti promet na postojecu cestu.
Pametno ulozeni novci!? A koliko ce tek novaca biti potroseno na odrzavanje ceste u te 183 godine? Dok se ta cesta isplati, interplanetarna putovanja ce biti svakodnevnica, gradovi ce biti spojeni podzemnim zeljeznicama sa vlakovima koji jure 700-800km/h... i Stipe Mesic ce jos uvijek biti predsjednik Hrvatske...
do sada je tim djelom autoceste prolazilo 3 auta dnevno, a sad bu 1 auto dnevno
Ma za 183 godine nebu ni Lekenika, a Sisak bu imal stanovnika taman dovoljno da ima jednu osnovnu područnu školu za niže razrede. Autoput, obradive površine i oni čudni ostaci građevina koje su nekad navodno bile neke tvornice, bit ćee veći dio godine poplavljeni, te budu starije đake u školu u Zg ili Veliku Goricu, kao i to nešto penzića kaj će preostat a morat će povremeno doktoru, prevozili Savom, na splavi. Srednja generacija bit će mahom nezaposlen,a te bude za radno mjesto splavara trebalo jako podmititi općinske i ine poglavare, skoro ko nekad za radno mjesto u naplatnim kućicama na autoputu.
Ništa tu nije čudno!Pozadina cijele priče je sljedeća......pošto čak ni Hrvatska ne spada u neke Afričke države gdje su vlastodržci nakon pobjede ušetali u Centralnu Banku i pokupili sav novac naši Jarani su morali osmisliti malo sofisticiraniji i priglupoj masi prihvatljiv način pljačke!Tako su u tu svrhu pokrenuli ogromneinfrastrukturne projekte za koje se u samom startu ZNALO da se NIKAD neće moći samofinacirati!Ali koga to briga ..nije se tu trošio vlastiti novac a u suprotnom na izgradnji cesta u tom razdoblju zamračeno je po mojoj procjeni najmanje 80 milijuna Eura!!!!To zvuči nekome puno ali ako se stvar temeljito sagleda onda je više nego realistična!
zasto je vaznije spajati autocestom sisak- zg nego praviti dionicu popovaca - sisak-ogulin( ili bosiljevo-II) i rasteretiti zagrebacku obilaznicu ? svi kamioni (a ima ih stotine) koji svaki dan voze rijeka- bajakovo bi izbjegavali zg.
A da ovaj autor ode bar u srednju ekonomsku! Ili neik savjetuje svojim vojvodama !
sve ove na fotosima..triba zaposlit na naplatnim kucicama..
Samo potpitanje. Jeste li u izracun uzeli troskove odrzavanja, rezije, radnike na kucicama u tih 183 godine i ostale troskove ?!?! Bojim se da ce cesta poceti vracati ulozeno, odnosno konacno biti u plusu za debelo iznad 200 godina.
Otprilike toliko ce gidina sekretaru i njegovoj jugosrpskoj partiji trebati da stvari krenu nabolje u hrvatskom komunjarstanu
najjači je onaj lik što piša uz ogradu.hebe se njemu....
Možda da ju povežu sa Vukelićevim mostom, pa ju Kalmeta još jebnom prefarba, možda bi bila ljepša i isplativija...
Zbog loše povezanosti Sisak je propao!
zar je to zoki otvorio nešto što nije na razini norveške i švedske u najmanju ruku???... nemoguće.
Tko je odlucio da se pravi autocesta do Siska ? Merzelica ?
ne bi bilo lose orociti jedno ca.1euro na milijardu godina.tako da dobivam sada odmah mjesecno koju tisucu kuna!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
teško je sve ovo komentirati ,,,, posebno ako pogledamo njemačke autoceste, njihove brze ceste, lokalne ....... kod nas se radi da se ukrade, bez plana i posljedica