Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 66
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
KLAUZULE PRILIKOM REZERVACIJA

Austrijanac rezervirao hotel na Jadranu pa se iznenadio kad je vidio što je pisalo sitnim slovima

Split: Gužva na splitskom Peristilu
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
1/3
27.02.2024.
u 08:53

Hotel ima pravo promijeniti cijenu do mjesec dana prije datuma dolaska i o tome obavijestiti putnika. Gost, nasuprot tomu, ima pravo odbiti novu cijenu u roku od osam dana te će mu se vratiti puni iznos

Svatko tko potpisuje ugovor uvijek treba čitati sitna slova, a to se odnosi i na hotelske rezervacije na hrvatskoj obali, piše u tekstu austrijskog lista Heute koji je prepričao slučaj Salburžanina Martina G. koji je morao detaljno pročitati svoju rezervaciju kako bi vidio da cijena koju je on sad platio zapravo možda nije konačna. Kako piše u tekstu, jedan hotelski lanac na hrvatskoj obali u svojim rezervacijama ima klauzulu u kojoj sitno piše:

''Navedeno je da pružatelj zadržava pravo promjene cijene već sklopljenog ugovora o rezervaciji ako dođe do promjene kumulativnog indeksa mjesečne stope inflacije veće od 110 u odnosu na rujan 2022. godine izračunato prema EUROSTAT- u.'' 

Ovo se nikako nije svidjelo Martinu G. koji je vidio tu klauzulu tek kada je kliknuo na mali znak plusa, dodajući kako je uvjeren da ''brojni neće to uočiti prilikom rezervacije''. Umjesto toga, odlučio je promijeniti hotel i naći onaj koji takvu klauzulu nema. 

Dakle, hotel ima pravo promijeniti cijenu do mjesec dana prije datuma dolaska i o tome obavijestiti putnika. Gost, nasuprot tomu, ima pravo odbiti novu cijenu u roku od osam dana te će mu se vratiti puni iznos. 

POVEZANI ČLANCI:

– Ovdje se gost mora pravovremeno aktivno odbiti. Budući da ovaj hotel možete besplatno otkazati do 4 dana prije dolaska (14:00 CET) uz odabranu opciju "standardna cijena", to ne bi trebao biti problem – objasnio je bečki odvjetnik Eric Heinke za Heute.

Ključne riječi

Komentara 3

UM
Umjereni
09:46 27.02.2024.

Ovo je vrhunska svinjarija i nadam se da će ocjene gostiju na odgovarajući način dati negativne kritike ovom hotelu. Kakva inflacija pobogu? Pa ne živimo u doba hiperinflacije da se cijene mijenjaju 100% u pola godine. Sada je već polako vrijeme kada ljudi rezerviraju svoje aranžmane za godišnji, pa neće valjda u lipnju tražiti smještaj. Ako hotel ne može 6 mjeseci jamčiti ponuđenu cijenu, onda neka se bolje bave nekim drugim poslom.

TI
Tinček
11:50 27.02.2024.

Cijenjeni gosti, zadržavamo pravo da vas prevarimo i opelješimo. Hvala! Klauzula bi barem trebala biti istaknuta, ovako je cilj jasan. Podlo..

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije