Austrijanac rezervirao hotel na Jadranu pa se iznenadio kad je vidio što je pisalo sitnim slovima
Hotel ima pravo promijeniti cijenu do mjesec dana prije datuma dolaska i o tome obavijestiti putnika. Gost, nasuprot tomu, ima pravo odbiti novu cijenu u roku od osam dana te će mu se vratiti puni iznos
Komentari 3
TI
Cijenjeni gosti, zadržavamo pravo da vas prevarimo i opelješimo. Hvala! Klauzula bi barem trebala biti istaknuta, ovako je cilj jasan. Podlo..
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ovo je vrhunska svinjarija i nadam se da će ocjene gostiju na odgovarajući način dati negativne kritike ovom hotelu. Kakva inflacija pobogu? Pa ne živimo u doba hiperinflacije da se cijene mijenjaju 100% u pola godine. Sada je već polako vrijeme kada ljudi rezerviraju svoje aranžmane za godišnji, pa neće valjda u lipnju tražiti smještaj. Ako hotel ne može 6 mjeseci jamčiti ponuđenu cijenu, onda neka se bolje bave nekim drugim poslom.