Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
jedna od ključnih kategorija kompanije

Atlantic u Knegincu gradi tvornicu Argete od 50 milijuna eura

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
1/2
22.03.2021.
u 21:18

Zona u općini kod Varaždina odabrana zbog lokacije, radne snage, olakšica...

S obzirom na odličan razvoj poslovanja i planove rasta u kategoriji delikatesnih namaza, Atlantic grupa će na području općine Kneginec u okolici Varaždina graditi novu tvornicu proizvoda robne marke Argeta.

Investicija od 50 milijuna eura započela je kupnjom zemljišta i odvijat će se u nekoliko faza, priopćili su iz kompanije. Novi pogon u rad bi trebao biti pušten u roku od 15 mjeseci od ishođenja građevinske dozvole, a realizacijom svih faza planirano je otvaranje i do 150 novih radnih mjesta.

– Za izgradnju tvornice i prateće infrastrukture kupljeno je građevinsko zemljište u poslovnoj zoni Kneginec veličine 41.000 četvornih metara, a novi proizvodni pogon bit će temeljen na najvišim standardima u prehrambenoj industriji te najvišim principima u zaštiti okoliša. Poslovna zona Kneginec izabrana je za izgradnju nove tvornice na temelju niza kriterija kao što su geografska lokacija, prometna povezanost i razvijena infrastruktura, dostupnost kvalificirane radne snage, ali i primjena olakšica za skupinu proizvodnih djelatnosti, kažu iz Atlantica.

Lider u Europi

Grupacija danas ima dvije suvremene tvornice za proizvodnju Argeta namaza - u slovenskoj Izoli te u Hadžićima u BiH, kao i uslužnu proizvodnju u američkom Harrisburgu za SAD i Kanadu. Rast i planovi širenja poslovanja namaza kao jedne od ključnih kategorija Atlantica ukazali su na potrebu izgradnje dodatnih proizvodnih kapaciteta.

Strateško poslovno područje Delikatesni namazi u ukupnom prihodu od prodaje Grupe sudjeluje s 15,9% i iz godine u godinu ostvaruje dvoznamenkasti rast pa je i u vrlo izazovnoj 2020. raslo zavidnih 15,1% u odnosu na godinu ranije. Argeta je, napominju iz kompanije, prema Nielsenovim podacima vodeća u Europi u kategoriji mesnih pašteta te broj jedan u Austriji, Švicarskoj, Sloveniji, Hrvatskoj, BiH, Makedoniji i Kosovu, uz značajno prisustvo i rasta u ostalim zemljama EU i svijeta.

U sklopu inicijative #podržavamolokalno nedavno je lansirana i Argeta od Gacke pastrve, što su iz Atlantica objasnili željom da se  pomogne malim poduzećima, koja imaju značajnu ulogu u lokalnom gospodarstvu, da izađu na kraj s problemima uslijed pandemije i krize. Jedno od njih je i ličko ribogojilište Gacka, od kojega su otkupljene količine pastrve koje zbog pojave Covida-19 i epidemioloških mjera nisu uspjeli plasirati na tržište, a kroz tu su suradnju održali poslovanje i zadržali zaposlenike.

Enzo Smrekar, potpredsjednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat Mg i internacionalizaciju kazao nam je tad da je riječ o jednokratnoj akciji, kupnji 5 tona pastrve.

Novi okusi

Reakcije na proizvod su odlične. Sličnu akciju Atlantic je imao i s ribogojilištima u Sloveniji i Srbiji, a dalji rezultati prodaje pomoći će mu da odluči može li pastrva postati jedan od dugoročnijih okusa Argetine palete, o čemu ovisio i daljnji otkup. Nedavno objavljeni rezultati poslovanja Atlantic Grupe pokazali su visoku razinu stabilnosti kompanije tijekom 2020., unatoč poremećajima uzrokovanim pandemijom. Kompanija je ostvarila 5,3 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je pad od 3,3% u odnosu na 2019., no isključi li se utjecaj prihoda dezinvestiranog poslovanja usporedivi prihod je ostao gotovo na razini 2019, uz blagi pad od 0,4%.

EBITDA je iznosila 716,5 milijuna kuna i niža je za 8%, dok je bez jednokratnih stavki rasla 4,6% na 755,1 milijun. Neto dobit kompanije je 342,3 milijuna kuna i bez jednokratnih stavki rasla je 13,3%, dok je nominalno zabilježen pad od 12,3% pa da im prioriteti u neizvjesnosti razvoja epidemiološke situacije i u ovoj godini, naglasio je čelnik Atlantica Emil Tedeschi, ostaju isti – nastavak planiranih ulaganja, održavanje pozitivnog zdravstvenog biltena djelatnika, osiguranje nesmetanog nastavka proizvodnje i stalne opskrbe kupaca i potrošača te društvena odgovornost.

 

Obnova nakon potresa - godinu dana poslije

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije