Ako su autoceste isplative, neka sindikati uzmu božićnice u dionicama HAC-a
U HAC-u po kilometru autoceste radi četiri puta više zaposlenih nego u Italiji. Je li Mijat Stanić spreman prihvatiti da bez posla ostane 75 posto članstva njegova sindikata?
Komentari 55
Druže Bičina, oprostite Biočina, Vi ste član partije?
ja se ne kužim baš u dionice pa bi ja rađe ako može za božićnicu jedan mali tunel 1/1 na moje ime pa da odmah brklju stavim i naplatnu kućicu.

"Ako su autoceste isplative, neka sindikati uzmu božićnice u dionicama HAC-a"---imam ja bolji prijedlog. Ako vlada priznaje da će koncesionar znati upravljati autocestama na način da ne stvara gubitke i da zarađuje, onda neka vlada tu rečenicu javno izgovori. Rečenicu koja glasi "mi ne znamo"! I slijedom toga nek se što prije maknu. Ima u ovoj zemlji i onih koji znaju.
ja tu ne vidim fantastike višak a ne radi to ni obitelj ne trpi ko nema radno misto ne izmišlati savijetničko a nije valjao ni kao radnik - apsolutno takav je samo VIŠAK -a znamo kud višak ide-
Zalud se novinar trudi, stoka sitnog zuba ne kuži ništa. Mi imamo uvjek istu priču da nam intersne skupine, pod krinkom demokracije i volje naroda, nameću svoje sitne interese. Sjeća te se Brodosplita, HŽ-a, zagrebačkog novog aerodraoma.....lista je beskonačna, čim se pojavi privatni vlasnik sindikalne vođe u Lacosta majicama izlaze pred TV kamere i počnu naricati nad sudbinom napaćenog radništva. To što tih radnika u pravilu ima viška barem 50% nego što bi trebalo, nikoga ne zanima, platiće država kada usfali novca, ipak je ona vlasnik tih tvrtki. Koliko smo ono ulupali u brodagradilišta, 3,5 miljardi €, taman za autocestu bez kredita, koliko nas koštaju " čistačice, kuharice.." godišnje više nego je potrebno 100 milijuna €-sitnica, pokriće to država,, HAC_nema za vraćanje kredita, koga briga ima država neka se zaduži, 1000 viška radnika u HAC-u, ma nema veze reprogramirati ćemo kredite dok se to može. Platiti će ovaj narod skupu cijenu ovog ludila kada MMF ili EU zatvore "špinu" kredita za plaćanje "stečenih prava" našeg javnog sektora.
Najveće hrvatske afere zadnjih godina: 2005. - Afera Brodosplit = 28 milijuna kuna 2008. - Afera Ina - Mol = 75,5 milijuna kuna 2008./2009. - Afera HEP - DIOKI = 665 milijuna kuna 2009. - Afera Spice = 401 milijunn kuna - Afera Planinska = 26,4 milijuna kuna - Afera HPB = 280 milijuna kuna 2010. - Afera Kamioni = 10,2 milijuna kuna 2011. - Afera HAC = šteta se zbraja - Afera HŽ = 25 milijuna kuna - Afera Fini medija = 80 milijuna kuna - Afera Hypo = 140 milijuna austrijskih šilinga - Afera PET ambalaža = 5 milijuna kuna 2013. - Afera HAC = šteta se još zbraja - Afera HGK = 32 milijuna kuna - Afera Lovrić-Merzel – još se čeka optužnica evo kad drzava naplati ove ( i naravno mnoge druge) iznose od pljackasa koji su nas osiromasili, nece trebati dati autoceste u koncesiju nego ce kredit podmiriti tim novcima......
klasicna prica drzavnih uhljeba....preveliki broj zaposlenih ljudi sa iznadprosjecnim placama cijedi hrvatsku blagajnu....taj kadar smanjit ce se kad tad...zato sto prije to bolje...ako i damo ceste u koncesiju za par godina ce to i uciniti koncesionar...smanjiti troskove( broj zaposlenih) uvesti vinjete (ljude ne trebamo)...povecat ce se domaci promet na autocestama...stranci ce platiti vise a domaci manje...kao sto mi placamo u sloveniji i austriji...relacija zagreb macelj zagreb kosta 100 kn...za tu cijenu se austrijanac vozi 10 dana...

fantastičan članak
U članku je napisana istina, al politika se to boji javno izreči, a Hrvati će popušit priće o NAŠim (moš mislit) autocestama

Ako se prodaju autoceste- opet idu otkazi, samo sto ce za to biti kriv koncesionar a ne vlada. Ako referendum prodje - morat ce se (mozda u daljoj buducnosti) opet davati otkazi da Autoceste postanu profitabilnije. Najveci problem, za kojeg se ovakvi novinari ne raspituju, glasi- gdje je lova koju HAC zaradjuje? Ovim referendumom se moze prisiliti da HDZ i SDP pocnu konacno snositi ODGOVORNOST za sva otkrivena i neotkrivena farbanja tunela, prkomjerne uhljebe, perone i aute bez natjecaja.... da vidis kako bi HAC donosio lovu cijeloj drzavi da ijedan veci natjecaj prodje po kriteriju kompetencije/ kvalitete/ cijene (moze i 2 od 3 kriterija). Dakle - zarada od HACa je najzanimljivija- uzrok i posljedica pokusaja ove pljacke.
Dobar članak. Srž problema !!
Prije 20 godina moje poduzece otislo je u privatizaciju i ostao sam bez posla i nikog nije bilo briga a ni danas nije kako zivim. Tak da nije ni mene briga hoce li prodati autoceste i hoce li ti svi ljudi ostati bez posla, a k tome prosjek place u HAC-u je preko 10 000 kn.......godinama su zivjeli ko pijani milijunasi, eto i tom derneku dolazi kraj.....nema sanse da potpisem za referendum a ako ga i bude glasat cu za davanje autocesta u koncesiju.....
Meni je clanak pogodio srz problema, jer dok je nesto drzavno to je podloga za kradu, a sindikati su bili kupovani da sute, a radnik radi za 7000 kuna i zasticen kao licki medo nista ga ne zanima. A ljudii u realnom sektoru ubise porezi da bi placali njihove minuse
Članak nije dobar iz nekoliko razloga bez obzira što priča u uhljebljivanje treba da se istjera na čisto....no trošak plaća je minoran, doslovno minoran obzirom na troškove gradnje...odnosno na outsourcing...ako se u čišćenju isplati outsourcing ovdje se pokazao kao totalno neisplativ...niste valjda zaboravili da su ceste napravljene modelom outsourcinga..čisti primjer da kada imate outsourcing odgovornost i dalje ostaje na vama koji ste outsorsali.. Čelnik sindikata sada ne može odgovoriti no nedavno sam na portalu seebiz čitao razmišljanja ljudi koji nisu državni uhljebi i koji su također protiv monetizacije ...oni također se zalažu u uvođenej reda u zapošljavanju i nisu baš pobornici državnog vlasništva no iznijeli su valjane argumente...pošto večernjak ne dopušta linkove ne mogu Vam staviti link ali evo Vam jedan drugi podatak tvrtke BINA istra i AZM( strani koncesionari) su primili ove godine 210 i 96 mil. kuna iz proračuna....u suvlasništvu države,država im vraća PDV i plaća ako ne ostvare očekivanu dobit(po čemu je to onda razlika u odnosu na dosadašnje stanje,nije šija nego vrat) i takve firme ne žele objaviti poslovne rezultate...alo ring a bell ikome....i sada ne žele objaviti kakav bi bio ugovor...a tko zna koliko će biti skrivenih troškova...koliko god se mi ljutili na uhljebe koji tamo rade daleko su se najbolje uhljebili koncesionari i izvođači radova tijekom gradnje....

Sta zapravo znaci "nasa" autocesta,ona nikad nije bila moja,placam svaki prolazak preko nje,placam je i kad se nevozim njom svakim dolaskom na pumpu i onda kako moze biti moja? 50% gradjana ne koristi autocestu nikad,a placa ju kroz kojekakve namete ,da moze reci da je to njegova autocesta ! Koja prevara,pa dodje ljeto pa hrpa auto casopisa daje alternative pravce kako izbjeci autocestu jer je preskupa za nas djep,i onda je autocesta nasa? Referendum za sta, svaki potpis je u biti potpis da ekipi i njihovim rodjacima ostanu place od 15000 tisuca brutto za igranje igrica i gledanje pornjave na kompovima koje smo im usput mi kupili! Samo dajte potpise neka nas i dalhe muzu i neka dalje farbaju tunele na nas racun,samo dajte.
sve ovo je kao zacarani krug...ni jedno rjesenje nije dobro...ljudi ce kad tad izgubiti posao jer je nemoguce da po km autoceste rade 4 osobe a njemackoj 1.takvo stanje je neodrzivo...o stetnosti koncesionarstva govore podaci o gec postojecim koncesija istarskogg ipsilina i autoceste zagreb macelj...najskuplje cestarine po km i ogromni novac koji drzava isplacuje koncesionarima a sve zaobavijeno velom poslovne tajne...kao transparentni podaci bi mogli ugroziti poslovanje koncesionaru...sve sto je na taj nacin tajno je i mutno...

Kalmetin kilometar autoceste je 3 puta skuplji od Čačićevog. Gdje je završila razlika ?
Jako dobro napisano. Ima i jedna greška "broj nezaposlenih približava se brojci od 400 tisuća – granici koja je zadnji put prijeđena negdje 2002. – upravo prije početka velikog investicijskog ciklusa u cestogradnji". Mjera nezaposlenih kod nas je odavno beskorisna. Osim što se povremeno mijenja način obračuna, imamo desetke tisuća ljudi koji su iselili. Treba gledati broj zaposlenih, jer on daleko bolje pokazuje koliko su nam loši gospodarski trendovi.
HAC treba menadžera, to ne znači monetizacija ili prodaja,treba jedan sposoban a ne podoban čovjek!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Partijski novinarčić na zadatku, ipak nećeš postati glasnogovornik.