Unatoč silnom trudu podebljanom izdašnim državnim potporama, kineski COMAC (engl. Commercial Aircraft Corporation of China) dosad nije ozbiljnije uspio narušiti duopol koji vlada u segmentu proizvodnje velikih civilnih zrakoplova – Airbus i Boeing već su godinama dominantni igrači na globalnoj razini i sva je prilika da se ništa po tom pitanju u skorije vrijeme neće promijeniti. U takvom odnosu snaga, te uz cijeli niz nevjerojatnih i podrobno dokumentiranih problema, fascinantne šlampavosti i, još gore, evidentnog nemara američkog Boeinga, bilo bi logično pretpostaviti da će se investitori okrenuti europskom Airbusu i nagraditi kvazimonopolističku poziciju na tržištu. No logika je u ovoj priči ipak bitno drukčija i ne podržava pojednostavljene zaključke.
Airbus nije iskoristio probleme Boeinga

Nevjerojatnim nizom afera s kojima se suočava Boeing ponajprije se trebao okoristiti europski rival, no većina je ulagača neugodno upozorenje iz Airbusa dočekala nespremna
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
S kojim bi to kapacitetima Airbus i mogao iskoristiti probleme u Boeingu? Točnije, problemi u Boeingu su i problemi za Airbus.