Naslovnica Tech/Sci Znanost

Znanstvenici otkrili što nas čeka: 'Ovo nisu dobre vijesti za nas'

Znanstvenici sa Sveučilišta Michigan i Sveučilišta Arizona koristili su model klime kojim su uspješno simulirati uvjete na Zemlji tijekom Eocena. Smatra se kako je to uvjeti tog klimatskog razdoblja slični onima koji će uslijediti na Zemlji zbog ispuštanja ugljičnog dioksida.
20. rujna 2019. u 09:45 7 komentara 11150 prikaza
Pustinja
Foto: Wikimedia

Uskoro bi temperature mogle biti toliko visoke da će ih se moći usporediti s temperaturama otprije 50 milijuna godina koje su obilježili toplinski valovi. Znanstvenici tvrde kako su tijekom tog toplog perioda temperature bile čak 14 Celzijevih stupnjeva više u prosjeku nego što su sada, a prošlost bi se vrlo lako mogla ponoviti.

ebola 'SVIJET U OPASNOSTI' Stručnjaci upozoravaju: 'U samo 36 sati pandemija može ubiti 80 milijuna ljudi'

Znanstvenici upozoravaju porast ugljičnog dioksida u atmosferi umjetno replicira ono što se prirodno dogodilo tijelom geološkog perioda Eocena i moglo bi do dovesti visokih temperatura tijekom cijele godine do 2100. Porast temperature uništit će razlike u temperaturi od ekvatorijalnih regija do polova.

- Iznenadilo nas je kad smo otkrili da se klimatska osjetljivost povećavala u isto vrijeme kao razine ugljičnog dioksida. Radi se o zastrašujućem otkriću jer ono pokazuje da će odgovor temperature na povećanje razine ugljičnog monoksida biti veći nego sada. Ovo nisu dobre vijesti za nas”, rekao je istraživač i prvi autor studije Jiang Zhu, prenosi Daily Mail.

Zvijezda ZNANSTVENO ISTRAŽIVANJE Otkrivena najveća zvijezda u svemiru: Samo njezino postojanje srušilo je nekoliko znanstvenih teorija

Znanstvenici otkrivaju kako će formiranje oblaka kao rezultat nakupljanja ugljičnog monoksida u atmosferi biti glavni uzrok drastičnog skoka temperature. Računalni modeli i simulacije otkrili su kako se u budućnosti smanjuje pokrivenost oblacima, kao i neprozirnost, što će pojačavati zagrijavanje izazvano ugljičnim dioksidom.

Istraživanje je objavljeno u časopisu Science Advances

Financije
Ja sam PMP
Znate li što je PMP i zašto se u svijetu smatra zlatnim standardom?
  • Avatar WHAZZUP
    WHAZZUP:

ponovno članak bez autora?...propagandni rat protiv svih u punom pogonu? Koji znanstvenici- ime i prezime, koji instituti za klimatologiju? uvijek neki grupni "znanstbenici" bez imena sa zaključcima koje podmićeni "stručnjaci" plasiraju !!!! Ovo je kažnjivo po kaznenom zakonu RH !! ... prikaži još!! Svjesno dovođenje u zabludu:::!!!!! transgenderi, klima, feminizam, ....do sada smo shvatili da nam jedni te isti podmeću, dovode u zabludu i trajno oštećuju buduće naraštaje.

• vorda400:

Pa mi preživljavamo u Hrvatskoj tak da možemo i ovo

• navijeke:

Napis nije potpisan? Dobro, razlozi su razumljivi, ni ja to ne bih potpisao, taman da me puškom tjeraju. Što se tiče "znanstvenika" i "istraživanja" koje navodi "autor" c/p napisa s jednog od crackpot portala, znanstveno je dokazano KAKO SU EMISIJE ... prikaži još! STAKLENIČKIH PLINOVA U KONSTANTNOM PADU, a padat će i dalje. Izvor? UN.