Jesmo li sami?

NASA okupila tim stručnjaka: Traže vanzemaljski život na drugim planetima

NASA
Foto: NASA
20.02.2019.

Novoosnovani Centar znanosti za otkrivanje života (CLDS) će se pozabaviti pitanjem 'Jesmo li sami?', a NASA tvrdi da znanost uskoro može dati odgovor na to pitanje

NASA je sastavila tim znanstvenika kako bi otkrili postojanje života vanzemaljaca na drugim planetima. Novoosnovani Centar znanosti za otkrivanje života (CLDS) će se pozabaviti pitanjem 'Jesmo li sami?', a NASA tvrdi da znanost uskoro može dati konačan odgovor na dato pitanje. Stručnjaci iz NASA-e će raditi zajedno i s ljudima izvan svemirske agencije kako bi pronašli bilo kakve znakove izvanzemaljskog postojanja, prenosi DailyMail.

-Sada imamo i znanstvenu i inženjersku stručnost za rješavanje ovog dubokog pitanja. Organizirali smo veliku zajednicu znanstvenika spremnu za ovaj veliki izazov- kazao je Tori Hoehler iz NASA-e.

NASA-ini najbolji umovi radit će zajedno sa znanstvenicima sa Sveučilišta Georgetown i Sveučilišta Georgia Tech. Znanstvenici su pokrenuli i online portal kako bi pratili podatke o tijeku potrage za vanzemaljskim životom na udaljenim planetima. Portal također korisnicima omogućuje vlastito pretraživanje i održavanje baze podataka.

>>NASA objavila kako zvuči vjetar na Marsu

Avatar Apsalar
Apsalar
12:10 20.02.2019.

Jesmo- nismo, kakve to u konačnici ima veze? Dok ne budemo moći, tjelesno, prevaljivati velike udaljenosti u kratko vrijeme ili dok ne budemo moći manipulirati prostor-vremenom, nebitno je ima li života u svemiru.

VJ
vjaceslav
13:52 26.02.2019.

Stephen Hawking: - "Da gustoća materije u svemiru nije upravo ovolika, već neznatno veća ili manja, život se u njemu ne bi pojavio" - a matematički su mogući upravo takvi, sterilni svemiri, ili onaj potpuno prazni, ili onaj u kojemem se život pojavljuje na svima planetima na svima bezbrojnim galaktikama, ili onaj sa životom na samo jednom jedinom planetu u cijelom svemiru. I nisu to sve moguće kombinacije.

VJ
vjaceslav
14:09 26.02.2019.

Zaboravite one prekrasne „hubbleove“ naknadno obojane slike jer svemir izgleda točno onako kako ga vi vidite, tama s brojnim svijetlim točkicama. Ali ono što ne vidite ili, možda, ne znate – svemir je mjesto u kojemu "smrznuta" hladnoća, smrtonosne radijacije,, kataklizme nezamislivih razmjera i objekti koji iskrivljuju prostor i vrijeme ne dopuštaju ni pomisao o stvaranju života, ali je jedino gdje je stvoren. Dakle, u paklu svemira trebalo je stvoriti „raj“, a to se moglo postići samo fino podešenim prirodnim konstantama, koje moraju rezultirati pojavom života u njemu. Ili, što bi astrofizičar Stevena Weinberg rekao: - "U kvantnoj kozmologiji antropsko načelo je ideja da konstante prirode moraju poprimiti vrijednosti koje dopuštaju postojanje života i inteligencije u svemiru." - I ne samo to, već je taj raj potrebno smjestiti na najmanje rizično mjesto, rub galaktike, daleko od razornih procesa u njenom centru. Upravo tamo gdje je i smještena naša Zemlja, jedini nam poznati raj u svemiru.