Velika nagrada Australije u Melbourneu ponovno će biti otvaranje sezone 8. ožujka, a kineska staza u Šangaju ugostit će drugu utrku tjedan dana kasnije, a Japan će biti treća utrka 29. ožujka. Utrke u Bahreinu i Saudijskoj Arabiji ponovno će se održavati uzastopnim vikendima u travnju zbog Ramazana koji je u veljači i ožujku. Monako će biti prva europska utrka 7. lipnja, nakon što su zamijenjeni datumi s Kanadom, čija se utrka u Montrealu pomiče na 24. svibnja i slijedi VN Miamija koja je 3. svibnja. Kanada, koja se ove godine preklapa s utrkom izdržljivosti 24 sata Le Mansa, sada će se preklapati s Indianapolis 500.
Barcelonska Circuit de Catalunya, koja ulazi u posljednju godinu svog trenutnog ugovora i više se neće nazivati Velikom nagradom Španjolske, zakazana je za 14. lipnja. Madridski Madring, dijelom ulična utrka oko gradskog izložbenog centra IFEMA, bit će posljednja utrka u Europi 13. rujna i vikend nakon Velike nagrade Italije u Monzi. Velika nagrada Nizozemske u Zandvoortu, koja bi trebala biti skinuta s kalendara nakon 2026., održat će se 23. kolovoza kao sprint vikend. Sezona će završiti u Abu Dhabiju 6. prosinca, odmah nakon Katara.
Formula 1 ulazi u novu eru motora, a Cadillac također stiže kao 11. momčad. "Uzbuđeni smo što možemo poželjeti dobrodošlicu Madridu u kalendar i vidjeti velike automobilske marke poput Audija, Cadillaca i Forda kako se pridružuju Formuli 1", rekao je glavni izvršni direktor Formule 1 Stefano Domenicali u izjavi. Švicarski Sauber postat će Audijev tvornički tim 2026., dok Ford surađuje s Red Bullom. Formula 1 također će imati 100% održivo gorivo.
sta ne izbace ono snobovsko smece od monaca, defile f1 bolida, nista vise od toga