Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Sport Ostali sportovi

Kakvi iznosi: Za 30 sekundi u eteru plaćali 7,7 milijuna dolara

Ove sezone pravo na prijenos Super Bowla imala je televizijska kuća NBC
05. veljače 2018. u 09:24 0 komentara 1256 prikaza
E*Trade
Foto: Screenshot
Pogledajte galeriju 1/8

Super Bowl jedan je od najgledanijih događaja na svijetu, pa ne čudi da se mnoge tvrtke bore da njihova reklama za vrijeme tog spektakla ugleda svijetlo dana.

palili i razbijali Neredi na ulicama Philadelphije nakon Super Bowla, ima ozlijeđenih

Ove sezone prava na prijenos imala je televizijska kuća NBC, a procjenjuje se kako su oglašivači plaćali čak 7,7 milijuna dolara za 30-sekundi reklame.

Ovo su neke od reklama za koje su tvrtke ove godine potrošile milijunske iznose kako bi bile prikazane za vrijeme Super Bowla.

Amazon

Avocados From Mexico

Bud Light

Budweiser

Coca-Cola

Doritos i Mountain Dew

E*Trade

Nick Foles Philadelphia Eagles FOTOGRAFIJA O KOJOJ SE PRIČA Ispisao povijest, pa dao izjavu koja je to zasjenila! Edwin Jackson VOZAČ POKUŠAO POBJEĆI Tragedija u SAD-u: Pijani vozač usmrtio sportsku zvijezdu 52. Super Bowl: New England Patriots - Philadelphia Eagles Super Bowl Eaglesi prekinuli dominaciju Belichicka i njegovih domoljuba
mutni poslovi državne tajnice
USKOK godinu dana prisluškivao kako Rimac tvrtkama sređuje dozvole i poticaje
Aircash
Uspješni
Prvi hrvatski fintech širi poslovanje na tržišta EU: Našu aplikaciju koristi više od 100.000 ljudi, a integrirani smo s velikim hrvatskim kompanijama
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.