Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NOVA SILA U F1

Ferrari sjajan, Leclerc radi novi poredak. Max: Miljama smo daleko od njih

Charles Leclerc
Foto: Reuters
1/3
13.04.2022.
u 23:43

Ova sezona formule 1 već sada je jedna od najzanimljivijih u posljednjih nekoliko godina. Mercedes kaska, Red Bull se traži, a Ferrari je ponovno u modi.

Mnogi su mislili da je prošlogodišnja sezona formule 1 bila jedna od najzanimljivijih unazad nekoliko godina jer je bila prekinuta vladavina Lewisa Hamiltona.

Borbu Britanca s Maxom Verstappenom, koji je pobjedu odnio u posljednjoj utrci u Abu Dhabiju, pratio je cijeli svijet. No izgleda da ćemo ove godine gledati još bolje stvari na stazama elitnog natjecanja, a utrke formule 1 prate se pozorno od one prve, koja je startala sredinom ožujka.

Kako i ne bi kada se promijenio poredak stvari. Ferrari se vratio u život nakon niza godina, a na postoljima gledamo neka nova lica.

Ferrari čeka od 2008.

Ferrari kao konstruktor drži rekord od 16 naslova konstruktorskog prvaka formule 1, ali posljednji je osvojio davne 2008. godine. Čini se sada da se talijanska momčad vraća u modu jer ovakav bolid i ono što radi u prvih nekoliko utrka nove sezone dugo nismo gledali.

10.04.2022, Albert-Park, Melbourne, FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2022 , im Bild George Russel (GBR), Mercedes-AMG Petronas Formula One Team, Esteban Ocon (FRA), Alpine F1 Team, Fernando Alonso (ESP), Alpine F1 Team, Daniel Ricciardo (AUS), McLaren F1 Team, Lando Norris (GBR), McLaren F1 Team Foto ? nordphoto GmbH / Bratic Photo: nordphoto GmbH / Bratic/NORDPHOTO
Foto: nordphoto GmbH / Bratic/NORDPHOT

Bolid je balansiran, brz u zavojima, agresivan je, lak za gume, a motor je priča za sebe...

Talijanski proizvođač automobila bio je impresivan i na testiranjima u Barceloni i Bahreinu, a potvrdio je to na utrkama. Mnogi smatraju da trenutačno ima najjači paket. Pohvalio ga je i šef Haasove F1 momčadi Gunther Steiner:

– Mislim da je Ferrarijev motor sad najbolji. Njima idu velike zasluge jer su bili u istoj poziciji kao i mi. Morali su slušati puno sranja zbog toga. I uspjeli su se vratiti, odradili svoju domaću zadaću i vratili se s nečim vrlo dobrim.

Prema svemu prikazanom Ferrari slijedi Red Bull, dok Mercedes trpi kritike.

– Miljama smo daleko od Ferrarija. Trenutačno uopće ne razmišljam o borbi za naslov prvaka, nego o tome da počnemo završavati utrke – rekao je aktualni svjetski prvak Max Verstappen, koji vozi za Red Bull. No taj bolid, izgleda, ima problema i s brzinom i s težinom.

Mercedesu se pak daju male šanse da se uključi u borbu, bolid poskakuje pri velikim brzinama, a Lewis Hamilton, koji ima sedam naslova svjetskog prvaka, konstantno ga kritizira. Kaže da su problemi s automobilom toliko veliki da ne uživa u vožnji u njemu ove sezone. Šef Mercedesa Toto Wolf pak priznaje:

– Nažalost, trenutačno nemamo bolid sposoban za pobjede. Nemamo bolid kakav želimo. Zaostajemo u svemu.

10.04.2022, Albert-Park, Melbourne, FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2022 , im Bild Podium: 2.Platz für Sergio Perez (MEX), Oracle Red Bull Racing, Sieger Charles Leclerc (MCO), Scuderia Ferrari, 3.Platz für George Russel (GBR), Mercedes-AMG Petronas Formula One Team Foto ? nordphoto GmbH / Bratic Photo: nordphoto GmbH / Bratic/NORDPHOTO
Foto: nordphoto GmbH / Bratic/NORDPHOT

Ipak, polako se upoznaju s njim i kreću s poboljšanjima:

– Postoje mnoga mala poboljšanja koja možemo napraviti na težini i postoje stvari koje možemo optimizirati... Optimističan sam da ćemo na kraju stići tamo gdje želimo biti. Ne znam je li to u dvije ili pet utrka ili do kraja sezone – rekao je Wolf.

Bilo kako bilo, Mercedes se, izgleda, teško nosi s novim pravilima koja su uslijedila od ove sezone, barem za sada. Momčad mora brzo pronaći neko rješenje jer Hamilton je bez pobjede ove sezone. Ima tek treće mjesto s prve utrke sezone. Trenutačno je peti u ukupnom poretku. No zato dominira 24-godišnji Charles Leclerc. On je slavio i u Bahreinu i na posljednjoj predstavi u Melbourneu. Doveo je tako Scuderiu Ferrari u poziciju da se nada svjetskom naslovu, prvom u ovom desetljeću.

Leclerc je pravi talent

Štoviše, s Leclercom su mu šanse vrlo realne jer on slovi za najvećeg talenta generacije. Tu je, naravno, i Max Verstappen, ali Leclerc je iskočio na ovom početku sezone. Momak iz Monaka prvi je u ukupnom poretku sa 71 bodom, čak 34 manje ima drugi George Russell (Mercedes), treći je Carlos Sainz (Ferrari, 33 boda)...

Leclerc nije anonimus, prvu utrku u formuli 1 odvozio je 2018. godine, a prvu pobjedu upisao 2019. na Velikoj nagradi Belgije.

Sljedeća utrka na rasporedu je 24. travnja u Italiji, a budemo li sudili po viđenom u prve tri utrke, bit će ovo sezona za pamćenje.

>>> Uhićen ubojica Denisa Tota

Ključne riječi

Komentara 3

PR
protuudar
13:05 15.04.2022.

Ferrari je nakon dugogodišnjeg posta vidljiv, zanimljiv i uzbdljiv. Ali tek je sezona počela, onima kojima je to nezanimljivo i koji se boje dominacije jedne ekipe, a to su sad majstori iz Ferrarija neka pričekaju još malo, puno je utrka do kraja, al uopće nam ne fali napetosti kada dominantno pobjeđuje Ferrari, nedostajalo je njegovim fanovima toga godinama.

KA
kažemja
01:56 14.04.2022.

Ferrari je jak ali nema konkurenciju i samim time utrke su nezanimljive.Bilo bi puno bolje za ovaj sport da su barem tri podjednaka tima sposobna za pobjede.Godinama se gunđalo kako je Mercedes predominatnan i da se već unaprijed zna pobjednik . Upravo se to sada događa sa Ferrarijem . Članak je pisan totalno navijački ,pravi istinski ljubitelji F1 vole uzbuđenja i preticanja a ne da vodeći bolid već na pola utrke iber runda one sa začelja pa čak i sa sredine poretka.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije