Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
vojvoda os sussexa

Princ Harry povukao tužbu za klevetu protiv britanskog tabloida, mora platiti 500.000 funti troškova

Foto: Instagram screenshot
1/16
19.01.2024.
u 23:15

Daily Mail je izvijestio da je vojvoda od Sussexa povukao svoju tužbu nekoliko sati prije nego što su njegovi odvjetnici trebali predati relevantne dokumente.

Britanski princ Harry u petak je povukao tužbu za klevetu podignutu protiv novinskog lista Mail on Sunday zbog članka o njegovu osobnom osiguranju, objavio je u petak Daily Mail.  Mlađi sin kralja Charlesa prošle je godine tužio izdavača Associated Newspapers zbog članka iz 2022. u kojemu se tvrdilo da je pokušao držati u tajnosti pravni spor s britanskom vladom u vezi policijske zaštite koja je prekinuta nakon što se odrekao kraljevskih dužnosti 2020. godine.

U članku se Harry optužuje da je pokušao obmanuti javnost, kazavši da je spreman sam platiti zaštitu. U prosincu je od suda zatražio da ne razmatra obranu lista, no sudac je zaključio da ona ima izgleda da uspije. U sažetku odluke suda tada je pisalo da će "tužba vojvode od Sussexa proći kroz ostale faze predraspravnog postupka, kao i suđenje u 2024." To znači da bi vjerojatno kasnije tijekom 2024. morao svjedočiti pred Visokim sudom u Londonu. 

VEZANI ČLANCI

Visoki sud u Londonu presudio je da je Mailovo izvješće klevetničko, što je Harryju otvorilo put za pokretanje slučaja protiv jednog od najvećih britanskih medijskih izdavača, no pokušaj da se slučaj riješi u njegovu korist bez suđenja nije uspio.

Daily Mail je izvijestio da je vojvoda od Sussexa povukao svoju tužbu nekoliko sati prije nego što su njegovi odvjetnici trebali predati relevantne dokumente.

Novine su objavile i da će Harry sada morati platiti sve troškove lista koji iznose oko 250.000 funti, kao i sve ostale troškove koji se procjenjuju na ukupno 500.000 funti. Harryjev odvjetnik i glasnogovornik Associateda odbili su komentirati slučaj.

Riječ je o jednom u nizu sudskih slučajeva koje je kraljevska obitelj pokrenula protiv britanskih tabloida. On i još šest osoba, među kojima je i pjevač Elton John, tuže novinare Associateda.

VIDEO Baby Lasagna o sudjelovanju na Dori

 

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije