Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 94
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Po torbicu k Dori

Studentica pokrenula neobičan klub za ljubitelje mode

Dora Fanjek
Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL
1/3
19.02.2015.
u 12:58

Strast prema modi spojila je s dobrom idejom te u šla u poduzetničke vode prije diplome

Samo dva ispita i diplomski rad mladu Zagrepčanku Doru Fanjek dijele od diplome na Tekstilno-tehnološkom fakultetu i studiju teorije mode.

No, samo je nekoliko sati dijeli od otvaranja prvog salona.

U samom srcu metropole u Ilici 47 Dora, zahvaljujući odličnoj ideji i pomoći obitelji i prijatelja, ulazi u svijet modnog biznisa na originalan način: otvara prvu zagrebačku i hrvatsku “posudionicu” torbica i nakita.

Na policama prostora koji je sama osmislila smjestila je torbice svih oblika, uzoraka i boja; od onih za večernje izlaske do modernih ruksaka, a zidovi su prekriveni ogrlicama.

Reklo bi se, za svaki ukus ponešto.

Dora Fanjek od malih nogu voli modu i stoga je i odabrala taj studij. Otvaranje neobičnog kluba “rent a torba” njezin je prvi posao.

Omiljeni modni komadi

– Pune dvije godine prošle su od ideje do, eto, otvaranja posudionice modnih dodataka. Da nije bilo potpore mame i braće, pitanje je bi li moja ideja zaživjela – objašnjava. Čak je i prostor, doduše u veži, pronašla sama, a braća su bila ta koja su joj ga pomogli urediti u minimalističkom izdanju, jer takav je bio i budžet, skroman jer je trebalo uložiti u prve torbice, ogrlice, osnovati tvrtku...

– Kupovala sam torbice gdje god sam nalazila zanimljive modele i vodila se idejom da će se ovdje okupiti djevojke i mlade žene koje njeguju sličan modni ukus. Tražila sam pritom komade koji su najzastupljeniji po modnim časopisima ili trgovinama – objašnjava Dora.

– S obzirom na to da je moda toliko promjenjiva i da se svakoj od žena dogodi dilema koji komad odjeće ili kakvu torbu odabrati, došla sam na ideju kako da im omogućim da imaju, ne jednu ni dvije, već tri ili deset torbica – kaže te ističe da je takva ponuda uobičajena na Zapadu.

Na policama su torbice koje se mogu posuditi na različito vremensko trajanje. Princip je sljedeći:

– Posuđivat će moći svi koji se učlane u klub, a godišnja članarina bit će oko 300 kuna. Tako će torbice ili nakit posuđivati za dvadesetak kuna po komadu. A kako bi bili sigurni da je riječ o fer posudbi, odnosno da će torbicu nakon isteka roka i vratiti, valja položiti kauciju koju nakon povrata torbice vraćamo – objašnjava poduzetna Dora.

Nema lažnjaka i brendova

Vani je ovakva ponuda orijentirana na posudbu dizajnerskih (tj. najskupljih) komada.

– Bilo bi lijepo imati Chanel, Celine, Hermès... ali to zahtijeva veliko ulaganje jer radim isključivo s novim torbicama. Usto, ja se obraćam djevojkama i mladim ženama jer mislim da malo tko kod nas ima novca da posudi Chanel ili Dior torbicu na tjedan dana, ostavi polog od 500 eura i platiti to još toliko. Oni koji to imaju, kupe torbu, ne treba im posudba. No, oni koji žele posuditi, ovdje će naći torbe koje nisu kopije poznatih brendova, ali su moderne i atraktivne – kaže Dora.

Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL/Ilustracija

Foto: Tomislav Miletić/Pixsell

Torbice su tek prvi korak u njezinim planovima jer, uz njih je u malom salonu i prava raskoš ogrlica. Baš onih trendovskih, velikih kakve je teško nositi više od nekoliko puta jer su upečatljive.

– Nakit je moja strast, a prije nekoliko godina izrađivala sam unikatno prstenje. Iako je bilo interesa za kupnju, više je bilo za najam jer su to bili komadi koji su upečatljivi i nisu se mogli nositi svaki dan – kaže.

Zato Dora i ogrlice nudi u najam pod jednakim uvjetima kao i torbice, a posao planira proširiti i na naočale, narukvice, pa i prstenje.

– Svaki ćemo komad nakon povratka očistiti i, ako je riječ o manjem kvaru, i popraviti. Ali nakon desetak ‘izlazaka’ sve to ide u otkup. Planiram organizirati mini bazar za članice kluba kako bi modele mogle otkupiti po pristupačnim cijenama, a ja ću tako dobiti sredstva za obnovu asortimana – objasnila je Dora svoju kreativnu ideju.

>>Predsjednica Kolinda kao inspiracija za nove hrvatske brendove

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije