Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 9
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
je li u pravu?

Stjuardesa otkrila tri navike putnika koje joj 'dižu tlak': 'Molim vas, prestanite!'

Shutterstock
09.07.2025.
u 09:00

Stjuardese često trpe razne neugodnosti koje nisu dio njihove službene uloge

Stjuardese su često nevidljivi heroji zračnog prometa koji svakodnevno brinu o sigurnosti i udobnosti putnika. No, osim svojih profesionalnih dužnosti, često se suočavaju i s izazovima u vidu nepristojnog ili nezahvalnog ponašanja putnika. Od sitnih prigovora do otvorenih ispada, stjuardese trpe razne neugodnosti koje nisu dio njihove službene uloge, ali ih profesionalno i strpljivo podnose da bi svi putnici imali što ugodnije iskustvo leta. Mogli biste dosađivati ​​svojoj stjuardesi, a da toga niste ni svjesni. Stjuardesa Barbara Bacilieri podijelila je tri navike putnika koje je stvarno iscrpljuju tijekom putovanja, piše Mirror.

Kreatorica sadržaja (29), poznata i kao Barbie Bac, objavila je video u kojem odgovara na česta pitanja koja dobiva o svom poslu stjuardese. Video je objavila na svojem YouTube kanalu, gdje ima 2,65 milijuna pretplatnika na YouTubeu, a u njemu je odgovorila na često postavljeno pitanje koje glasi: "Što je najčudnija stvar koju putnici rade?". "Pokušaji ulaska u 'mile-high club' ili hodanje bosih nogu po avionu", odgovorila je. Iako se to može činiti kao seksi ideja, prva pogreška mogla bi vas dovesti do uhićenja zbog javne nepristojnosti.

S druge strane, hodanje bosih nogu nikada nije dobra ideja. Možda je udobnije od nošenja cipela, ali je nehigijenski. Pod kabine često se ne čisti između letova, a ako niste pažljivi, možete nagaziti na nešto neugodno u toaletu. Ako ne volite nositi zatvorenu obuću, možete ponijeti japanke sa sobom u avion. One pružaju udobnost, a istovremeno štite stopala od prljavštine. Što se tiče najdosadnijih ponašanja putnika, Barbara je navela tri glavne pogreške. "Ne slušanje uputa, pucketanje prstima da privuku našu pažnju i nepristojnost", izjavila je.

Ne slušanje uputa je velika pogreška jer informacije poput izlaza iz aviona mogu biti pitanje života i smrti u hitnim situacijama. Osim toga, putnici moraju zapamtiti da su članovi kabinskog osoblja također ljudi. Bez obzira na stresne okolnosti tijekom putovanja, važno je ostati pristojan i uljudan tijekom leta.

Na kraju, neki putnici postavljaju zahtjeve koje Barbara ne može ispuniti, što može biti vrlo frustrirajuće, posebno tijekom zauzetih smjena. Neki putnici traže da promjenu sjedala ili mogućnost sjedenja u premium zoni bez prethodne nadoplate, što nije uvijek u nadležnosti kabinskog osoblja. "To mogu riješiti samo agenti na vratima, mi ne možemo promijeniti vašu klasu sjedala kad ste u avionu", zaključila je.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata