Naslovnica Lifestyle Meso na meniju

Prodaja brenda Hrvatska junetina porasla 25 posto

Oko 330 tovljača junadi godišnje uzgoje 120.000 junadi i ostvare više od milijardu kuna prihoda, od čega 50% od izvoza u Italiju, na Bliski istok...
17. travnja 2019. u 21:19 1 komentara 319 prikaza
Foto: Damir Spehar/PIXSELL

Udruga Baby Beef prvi rođendan svoje robne marke Hrvatska junetina dočekuje uz pozitivne brojeve: prodaja tog mesa u trgovačkim lancima i mesnicama rasla je po dvoznamenkastim stopama, a u ovoj godini očekuju rast uzgoja između 10 i 15%, priopćili su jučer iz udruge. Takav razvoj događaja vide kao točku preokreta u proizvodnji i prodaji junetine u Hrvatskoj.

Karolina Amidžić Dosje Slavonija 'Tko god kaže da u Njemačkoj teku med i mlijeko, taj nema pojma!'

Više od 50 novih članica

– Prvi put u deset godina zaustavljen je uvoz. Ukupni uvoz goveđeg mesa lani je rastao 2%, a svježeg goveđeg mesa 1%, za što se slobodno može reći da je stagnacija. Istovremeno je prodaja Hrvatske junetine udruge rasla i do 25% u pojedinim trgovačkim lancima. Budući da udruga s oko 330 tovljača koji godišnje uzgoje oko 120.000 junadi i ostvare više od milijardu kuna prihoda čini 90% proizvodnje junetine u zemlji, usudim se reći da smo i mi pridonijeli promjeni trenda. Uvjeren sam kako će taj trend još više ići u našu korist jer smo u ovu godinu dana dobili više od 50 novih članica i povećavamo proizvodnju. Sve to ulijeva nam optimizam – tvrdi Darko Celovec, predsjednik Baby Beefa.

Hrvatska junetina je u prvoj godini ušla u sedam velikih trgovačkih lanaca. Najveći partner PIK Vrbovec, s kojim su pokrenuli i projekt brendiranja odležale Hrvatske junetine, osigurao im je ulazak u Konzum, Lidl, Studenac i Kaufland, na više od 1000 prodajnih mjesta, a netom je potpisan ugovor s Tommyjem. Najveći rast prodaje Baby Beefa bilježi pak KTC (25%), ali značajno rastu pridonose i mesnice gdje se opskrbljuje sve veći broj kupaca.

Hvar SKUPOĆA NA JADRANU Kapučino 46, hamburger 165 kn! Dio folklora ili put u nekonkurentnost?

Hrvatsko tržište traži brendiranje, što pokazuje velika zainteresiranost distributera mesa, mesara, restorana, hotela... za njihov proizvod. Brend jamči da je meso zdravo, svježe, iznimne kvalitete i mekoće i podložno stalnoj kontroli, pa je već potpisano i 29 partnerskih ugovora s trgovačkim lancima, mesnicama i ugostiteljima o korištenju branda.

– Naši rezultati dokazuju kako hrvatski kupci traže domaći proizvod. Pokrenuli smo brand kako bismo odvojili kvalitetnu, domaću i svježu junetinu od uvozne. Ne mogu se sjetiti da je ijedan sličan brand imao ovakav tržišni uzlet u samo godinu dana. Prepoznaju to i drugi te vjerujem kako ćemo u svim značajnim pokazateljima ove godine rasti 10-20% – najavio je Celovec, ističući kako se to odnosi i na izvoz.

Kopačevo OBEĆANA ZEMLJA Upoznajte hrvatsko selo u kojem nema vila i tek je jedna trgovina. 'Ovo je raj na zemlji!'

Premalo domaće teladi

Hrvatska junetina iznimno se cijeni na vanjskim tržištima, primjerice u Italiji, koja ga koristi za pripremu poznatih “milanskih rezova” i “fiorentinskog steaka”. U zemlje Bliskog istoka, Libanon, Egipat i Libiju izvozi se živa junad pa u izvoz ukupno odlazi oko 50% junadi ove udruge, koja zbog devastiranog stočnog fonda, nepovoljne genetike te nemogućnosti da u Hrvatskoj nabavi najviše 30% potrebne teladi za tov, tovi i rumunjsku, češku, slovačku, mađarsku telad. No tele od 80 kg narednih će godinu i više na domaćim farmama pojesti i 5 tona domaće silaže dok dosegne težinu od 550 do 600 kg, čime mu se daje dodana vrijednost, zapošljava radna snaga na farmama...

Proizvođači Baby Beefa u posljednjoj su godini otvorili tri nova tržišta – Kosovo, Srbiju i Crnu Goru – a otkako je RH dobila status zemlje slobodne od kvrgave kože intenzivno se radi i na otvaranju turskog tržišta. Nadaju se kako bi se to uz pomoć HGK i hrvatske diplomacije moglo dogoditi još u ovoj godini, a ogromno tursko tržište ne pita ni za cijenu kad je u pitanju kvaliteta.

Kazuar veliki kazuar Muškarca na vlastitoj farmi usmrtila najopasnija ptica na svijetu!
SPAR
Kako smanjiti unos šećera
Zašto osjećamo potrebu za slatkim i kako se oduprijeti tome?
Pogledaj sve komentare
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.