Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 144
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Intervju

Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice: Zdravstveni turizam ima potencijala postati jedan od najvažnijih turističkih proizvoda

Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
29.03.2019.
u 11:15

Na međunarodnom tržištu konkuriramo nižim troškovima, kraćim vremenom čekanja na zahvat te višom kvalitetom usluge. Radi promocije zdravstvenog turizma Hrvatske u inozemstvu TZ je “posegnuo” za svjetski poznatim influencerima i blogerima

Kada je u pitanju zdrav­stveni turizam i konku­rentnost Hrvatske na tom zahtjevnom tržištu, direk­tor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić ne krije zadovolj­stvo mogućnostima koje Hrvatska na tom polju može postići jer se upravo zdravstveni turizam ocje­njuje izuzetno važnom nišom u privlačenju novih turista u našu zemlju.

– Hrvatska na međunarodnom tržištu u ovom segmentu konku­rira nižim troškovima, kraćim vremenom čekanja na zahvat te višom kvalitetom usluge. Imamo li u vidu globalne demografske trendove i promjene društvenih vrijednosti koje uvjetuju kontinu­irani rast potražnje za proizvodi­ma zdravlja, imamo jedinstvenu priliku još bolje iskoristiti kom­parativne prednosti poput blizi­ne velikim emitivnim tržištima, brojne prirodne ljekovite činitelje, konkurentne cijene, dugu tradi­ciju i dobru reputaciju u domeni pružanja zdravstvenih usluga te zdravstveni turizam promaknuti u jedan od potencijalno vodećih turističkih proizvoda Hrvatske – kaže Staničić.

U svrhu promocije tog segmen­ta turizma HTZ je intenzivirao aktivnosti na razvoju i promo­ciji ovog turističkog proizvoda. Proveli su niz online i offline kampanja i oglašavanja putem društvenih mreža na tržištu Au­strije, Švicarske, Italije, Njemačke, Slovenije, Velike Britanije, Rusije i Francuske, pripremljena je brošu­ra zdravstvenog turizma “Full of well-being” te finalizirano snima­nje zdravstvenih videomaterijala na temu medicinskog, lječilišnog i wellness turizma.

– U sklopu kampanje “Cro­atia Feeds” za pred i posezonu predstavili smo ponudu termi i toplica u Hrvatskoj, posebno smo poticali suradnju sa svjetski poznatim influencerima i blo­gerima te organizirali tri velika tematska putovanja fokusirana upravo na wellness ponudu, ak­tivni turizam, zdravu prehranu i zdravlje. Vrlo intenzivno pro­moviramo se na specijaliziranim sajmovima i radionicama diljem svijeta, a ove godine nastupamo u Parizu, SAD-u, Nizozemskoj, Švedskoj... Također, u suradnji s dionicima zdravstvenog turizma podržavamo održavanje međunarodnih zdravstvenih konferencija koje okupljaju vodeće nacionalne i međunarodne stručnjake, vrhunske predavače i paneliste te ekskluzivne goste s područja zdravstvenog turizma – rekao je direktor HTZ-a.

Sadržaj omogućila HTZ

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije