Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Kako plivanjem otopiti kilograme, aktivirati tijelo i zaštititi zdravlje?

Što učiniti u slučaju grčenja mišića u moru, koji je stil plivanja najbolji za naše zdravlje i kako izvoditi vježbe u plićaku, u videu objašnjava mag. kineziologije Saša Segedi
10. srpnja 2018. u 12:57 0 komentara 4092 prikaza
Saša Segedi
Foto: Screenshot
Pogledajte galeriju 1/2

Za plivanje se kaže da je najzdraviji sport, a za vrijeme ovih vrućih dana sretnici koji su na moru mogu u njemu uživati.

Ilustracija PRIPREME ZA SEZONU Pet najboljih vježba za jačanje vašeg tijela

Plivanje je aktivnost za koju stručnjaci kažu da je najbolja aerobna aktivnost jer se aktivira cijelo tijelo – mišići nogu, ruku, leđa, trbušni mišići te se razvija fleksibilnost.

Pogledajte video u kojem mag. kineziologije Saša Segedi govori o plivanju:

[video: 25784 / ]

Plivanjem se u pogon stavlja više mišića nego na primjer trčanjem – radimo rukama, nogama i trupom u isto vrijeme, pa je i idealna aktivnost za trošenje kalorija i održavanje idealne linije tijekom ljeta. Plivanje troši uvjerljivo najviše kalorija od svih ostalih rekreativnih cikličkih aktivnosti (trčanje, hodanje, rolanje, vožnja biciklom…)

Što učiniti u slučaju grčenja mišića u moru, koji je stil plivanja najbolji za naše zdravlje i kako izvoditi vježbe u plićaku, u videu objašnjava mag. kineziologije Saša Segedi.

Mala škola financija
Edukativni projekt
Učenici, prijavite se na nagradni natječaj i osvojite 15 tisuća kuna za svoju školu

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.