Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle

Hrvatska mijenja imidž, restorani s domaćim jelima postaju brend

Od 30 milijuna eura za promidžbu u 2010., četiri do pet milijuna potrošit će se upravo na izgradnju novog, lifestyle imidža.
08. veljače 2010. u 15:45 1 komentara 6 prikaza
hrana
Foto: Arhiv VL-a

Domaća kuhinja nisu samo buncek sa zeljem i purica s mlincima nego i jelen u crnoj juhi i torta od badema. Domaća su jela sve ono što se proteklih stoljeća pripremalo kako u seoskim tako i u građanskim te kuhinjama hrvatske vlastele. I sva ta jela trebala bi se uskoro naći u jelovnicima naših restorana.

- Želimo širenje tradicijske kuhinje, radi se pravilnik koji će to i regulirati. To neće biti obaveza za ugostitelje nego mogućnost, a restoran koji ispuni uvjete dobit će certifikat da nudi autohtona jela - otkriva ministar turizma Damir Bajs da se u suradnji sa Cehom ugostitelja priprema novi projekt. Domaća jela i pića trebala bi postati važan dio imidža Hrvatske, koji će ubuduće počivati na životnom stilu. S novom promocijom se već počelo. Od 30 milijuna eura za promidžbu u 2010., četiri do pet milijuna potrošit će se upravo na izgradnju tog novog, lifestyle imidža.

- Od toga ćemo svi imati koristi - veli predsjednik Ceha ugostitelja Zlatko Puntijar, koji ne smatra da su cijene u restoranima visoke.

- Ima i skupih vina i jela, ali i jeftinijih. Mogu samo apelirati na kolege da daju vrhunsku kvalitetu i da cijenu opravdaju kvalitetom.

ZATVOR ZA ZLODUHE?
Otkrivena tajna 'Paklenog zdenca': Speleolozi se spustili u jamu koju od straha izbjegavaju mještani
Ljetopis na kotačima
Nezaboravno ljeto
Ljetopis na kotačima: Sve lampice svjetlile su crveno, ali riskirali su i naposljetku dobili nezaboravno iskustvo
  • than:

    Ovo ce proci jednako kao i Srdela Snack projekt...