Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Hrvatska mijenja imidž, restorani s domaćim jelima postaju brend

Od 30 milijuna eura za promidžbu u 2010., četiri do pet milijuna potrošit će se upravo na izgradnju novog, lifestyle imidža.
Objava 08. veljače 2010. 6 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 1
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • than:

    Ovo ce proci jednako kao i Srdela Snack projekt...

    17:09 08. 2. 2010.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.